Belofte maakt schuld. Disana snapt hen wel.quote:
niet dat ik weet, ben meerdere malen bij die studios geweest en de meeste mensen die daar rondlopen voor opnames etc. heb ik al eens gezien. deze meiden zeggen me helemaal niks!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En die 4 waren medewerkers van Jensen, die Japio en Amanda kwamen ontvangen bij de deur. En snel een foto maken op hun mobieltje voor thuis ........
BQ wanneer is die foto genomen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
Wat kan het toch raar lopen in dat hok.
[afbeelding]
lieke moeten ze niet van die delliejurkjes geven maar een mooi linnenpak of iets sportiefs daar komt ze veel beter in uitquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:49 schreef Desii het volgende:
Wanneer geven ze Lieke nou eens leuke kleren.... dit is weer helemaal nix
<---------------------------------------- Ik was een pijltje vergeten dat naar mijn ondertitel wees!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld. Disana snapt hen wel.![]()
Een week of 2 geleden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
BQ wanneer is die foto genomen?
Volgens mij zijn dit afdankertjes vn Syl ofzoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:50 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieke moeten ze niet van die delliejurkjes geven maar een mooi linnenpak of iets sportiefs daar komt ze veel beter in uit
SIG en Ondertitelquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:51 schreef demins het volgende:
[..]
<---------------------------------------- Ik was een pijltje vergeten dat naar mijn ondertitel wees!
Ik loop vooraan in de stoet, maar niet voorop!
|
|
|
V
Och ..... "Waar er twee vechten, heeft Disana schuld" ........ Lijkt me een redelijke conclusie, of niet ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld. Disana snapt hen wel.![]()
Waar Disana uitlokt heeft Disana schuld.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Och ..... "Waar er twee vechten, heeft Disana schuld" ........ Lijkt me een redelijke conclusie, of niet ?
en het andere kindje mag ook chillen en ik zie dellie ook al in een pijphouding bij kutkeffertje liggen (dat is voor dellie chillen)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
WIFEBEATER: actieve houding.........., maar nee hoor, het kindje van God mag gewoon slapen.
tsja, ik kan het wel waarderen van disana, ze kan niet tegen onrecht, alleen om dat in de cos te doen, was niet zo handig.ze lurkt mee, dus ze snapt me wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Och ..... "Waar er twee vechten, heeft Disana schuld" ........ Lijkt me een redelijke conclusie, of niet ?
Heeft ze een ban dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
tsja, ik kan het wel waarderen van disana, ze kan niet tegen onrecht, alleen om dat in de cos te doen, was niet zo handig.ze lurkt mee, dus ze snapt me wel.
Drie die TV maken, en nog wel de leukste drie, dus wat maakt het uit.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en het andere kindje mag ook chillen en ik zie dellie ook al in een pijphouding bij kutkeffertje liggen (dat is voor dellie chillen)
yep, 48 uur.quote:
-Nquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:00 schreef ericahysterica het volgende:
ik waardeer iedere cosser die de moeite neemt een cos te openen met de daarbij behorende handelingen. Mij lukt het niet hoor. En disana lukt het prima!
dussssss IK PROOST OP DISANAN!![]()
![]()
![]()
Dat ging niet over de vuurwerkramp maar over zware onweersbuien toen in Enschede.quote:
Proost, ik neem een wit wijntje.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:00 schreef ericahysterica het volgende:
ik waardeer iedere cosser die de moeite neemt een cos te openen met de daarbij behorende handelingen. Mij lukt het niet hoor. En disana lukt het prima!
dussssss IK PROOST OP DISANAN!![]()
![]()
![]()
Dit matcht prima bij haarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:49 schreef Desii het volgende:
Wanneer geven ze Lieke nou eens leuke kleren.... dit is weer helemaal nix
Je kunt gewoon je tekst wijzigen in het vakje zelf waar de tekst staat.quote:
oh, okquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat ging niet over de vuurwerkramp maar over zware onweersbuien toen in Enschede.
tjah maar als het er al staat wordt het lastig.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Je kunt gewoon je tekst wijzigen in het vakje zelf waar de tekst staat.![]()
Nee hoor, je kunt met dat knopje je tekst wijzigen, probeer het maar.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tjah maar als het er al staat wordt het lastig.....
En wie is Disana???quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:06 schreef Pazzop het volgende:
Waarom zijn er maar twee streams zonder zombies?
Niet zo zeer BEAN, in dit geval vooral nicht Eric ........quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
OT maar weer.
Lieke baalt ervan dat BEAN de champagne heeft opgedronken die zij had besteld. om te proosten op de verjaardag van haar vader, die vandaag jarig is.
Hoe typerend weer voor BEAN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |