abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 juni 2007 @ 16:07:57 #1
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_50271696
Iran-Contra

Iran-Contra is een van de grootste (deels) geopenbaarde complotten in de Amerikaanse geschiedenis. Dit schandaal dat de rol van de C.I.A. in destabilisatie van landen, coup pogingen en drugssmokkel bloot legde is het beste voorbeeld van de schaduwregering en de macht en corruptie achter de schermen van de Amerikaanse politiek.

Veel van wat er precies gebeurd is zal waarschijnlijk voor altijd geheim blijven. Het onderzoek van de Tower commissie bevestigde dat de V.S. in het geheim wapens had geleverd aan Iran tijdens de Irak-Iran oorlog terwijl dit door het Boland Amendment verboden was. Tevens trainden zij de militante beweging, de Contra's in Nicaragua.

Wat echter minder bekend is, en nog steeds zeer omstreden is, zijn de beschuldigingen dat de C.I.A. betrokken was bij het smokkelen en verspreiden van drugs. Ondanks de vele bewijzen wordt heden ten dage nog steeds ontkent dat de C.I.A. en hoge functionarissen in de regering op de hoogte waren van de drugssmokkel.

Leter is hier ook een film van gemaakt met Mel Gibson met de titel "Air America".
Korte stukjes: http://www.youtube.com/watch?v=Ewi8tE7I7GU#

Stukje van Wikipedia over C.I.A. en de drugssmokkel.
quote:
Senator John Kerry's 1988 U.S. Senate Committee on Foreign Relations report on Contra drug links, which was released on April 13, 1989, concluded that "senior U.S. policy makers were not immune to the idea that drug money was a perfect solution to the Contras' funding problems."[28] The Kerry Committee report further stated that members of the U.S. State Department "who provided support for the Contras were involved in drug trafficking...and elements of the Contras themselves knowingly received financial and material assistance from drug traffickers."[29] Kerry was suspicious of North's connection with Manuel Noriega, Panama's drug baron. According to the National Security Archive, Oliver North had been in contact with Noriega and had met him personally.

The report went on to say that "the Contra drug links included...payments to drug traffickers by the U.S. State Department of funds authorized by the Congress for humanitarian assistance to the Contras, in some cases after the traffickers had been indicted by federal law enforcement agencies on drug charges, in others while traffickers were under active investigation by these same agencies." Houses of the Congress began to raise questions about the drug-related allegations associated with the Contras, causing a review in the spring of 1986 of the allegations by the State Department, in conjunction with the Justice Department and relevant U.S. intelligence agencies.[30]

The allegations resurfaced in 1996 when journalist Gary Webb published reports in the San Jose Mercury News[31], and later in his book Dark Alliance[32], detailing how Contras had distributed crack cocaine into Los Angeles to fund weapons purchases. These reports were initially attacked by various other newspapers, which attempted to debunk the link, citing official reports that apparently cleared the CIA.

The Wall Street Journal reported on January 29, 1997 [33]on activities at the Mena, Arkansas airport allegedly involved then-governor Bill Clinton in a coverup of illegal drug-trading activity. The Wall Street Journal article goes on to state:

At the center of the web of speculation spun around Mena are a few undisputed facts: One of the most successful drug informants in U.S. history, smuggler Barry Seal, based his air operation at Mena. At the height of his career he was importing as much as 1,000 pounds of cocaine per month, and had a personal fortune estimated at more than $50 million. After becoming an informant for the Drug Enforcement Administration, he worked at least once with the CIA, in a Sandinista drug sting. He was gunned down by Colombian hit men in Baton Rouge, La., in 1986; eight months later, one of his planes--with an Arkansas pilot at the wheel and Eugene Hasenfus in the cargo bay--was shot down over Nicaragua with a load of Contra supplies.

In 1998, CIA Inspector General Frederick Hitz published a two-volume report[34] that substantiated many of Webb's claims, and described how 50 contras and contra-related entities involved in the drug trade had been protected from law enforcement activity by the Reagan-Bush administration, and documented a cover-up of evidence relating to these activities. The report also showed that Oliver North and the NSC were aware of these activities. A report later that same year by the Justice Department Inspector General Michael Bromwich also came to similar conclusions.

In 2004, Gary Webb allegedly committed suicide by shooting himself twice in the head.
Wikipedia over Iran Contra en drugssmokkel:
http://en.wikipedia.org/wiki/Iran_contra
http://en.wikipedia.org/w(...)rafficking_in_the_US

CIA rapport naar aanleiding van de beschuldigingen van drugssmokkel.
Volume II: The Contra Story

Rapport van the House Permanent Select Committee on Intelligence (HPSCI)
Evidence Does Not Support Allegations of CIA Participation in Drug Trafficking

Video:

1. GNN - Crack the C.I.A. (9 min.)
2. NBC Dateline - Gary Webb - C.I.A. & Drugssmuggling (11 min.)
3. Gary Webb - In His Own Words (8 min.)
4. Monarch: Chapter 9B: CIA Drug Running (6 min.)
5. GNN - War Conspiracy (Peter Dale Scott) (4 min.)
6. PBS - Bill Moyers - The Secret Government: The Constitution in Crisis (1 uur en 26 min.)
7. Coverup: Behind the Iran-Contra Affair (20 min.)
8. Mena Connection: Compromised: Clinton, Bush and the CIA, Drug Smuggling (57 min.)
9. Obstruction of Justice: The MENA Connection (54 min.)
10. Michael Ruppert - C.I.A. and Drug Running (1997) (1 uur 46 min.)

Boeken:

• Dark Alliance: The CIA, the Contras, and the Crack Cocaine Explosion
  • Powderburns: Cocaine, Contras & the Drug War
  • Cocaine Politics: Drugs, Armies, and the CIA in Central America
  • Drugs, Oil, and War: The United States in Afghanistan, Colombia, and Indochina
  • The Politics of Heroin: CIA Complicity in the Global Drug Trade
  • Killing Hope: U.S. Military and CIA Interventions Since World War II

Veel van de betrokkenen hebben op hoge regeringsfuncties gezeten en een aantal hebben nog steeds posities met veel invloed, zoals Bush, Clinton, Armitage, Negroponte en Cheney. Een aantal betrokkenen die veroordeeld waren hebben een pardon gekregen in 1992 van President George H.W. Bush. Oliver North werd zelf al vrijgesproken in 1990 omdat getuigen bevooroordeeld zouden zijn geweest.
  • "And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
      zaterdag 9 juni 2007 @ 17:53:03 #2
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_50274638
    Hoe kom je aan dat soort bronnen? Allemaal met Google gevonden ofzo?

In ieder geval lijkt het me sterk dat zowel Clinton als Bush en Cheney er bij betrokken waren.

Bush was rond die tijd namelijk een soort vrijbuiter/playboy en Clinton was nog gouvernor. Bovendien komt uit meerdere portretten naar voren dat buitenlandse politiek niet Bush' pakkie an is, daar heeft ie niet zoveel mee.
    Deuger, Woke & Gutmensch
    "Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
      zaterdag 9 juni 2007 @ 19:00:21 #3
    103219 OpenYourMind
    Question Everything
    pi_50276342
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 17:53 schreef Klopkoek het volgende:
    Hoe kom je aan dat soort bronnen? Allemaal met Google gevonden ofzo?
    Heb jij iets tegen google? En hoezo stel jij die vraag nu al voor de tweede keer bij mijn bronnen? (zie jouw reactie hier Wordt het MiddenOosten niet belangrijker gemaakt dan het is? )

Ik ben al jaren geinteresseerd in de werking van inlichtingendiensten, geopolitiek, globalisatie en political science. En dan vooral ook naar de alternatieve kant, niet alleen de standaard geschiedenis maar de geschiedenis achter de oppervlakkige motivaties en beschrijvingen van gebeurtenissen zoals we die op TV, in de krant en in de geschiedenisboeken lezen.

Die twee links van de C.I.A. heb ik gevonden door op de C.I.A. website naar rapporten en nieuwsberichten te zoeken die met Iran-Contra en drugssmokkel te maken hebben. Heb hier nog niet al teveel tijd aan besteed, wil nog wel een keer de officiele rapporten doorlezen maar die heb ik tot nu toe alleen nog maar in boekvorm op amazon kunnen vinden of helemaal niet.

De video's heb ik in de loop van de jaren opgepikt. Je wordt wel eens getipt, of je leest eens wat over de een of andere researcher. Zelfde met de boeken. De boeken heb ik overigens ook echt op de boekenplank staan. Nog niet allemaal of helemaal gelezen. Als je een beetje zoekt op dit onderwerp dan kom je al snel uit bij Gary Webb, Michael Ruppert en Peter Dale Scott.
    quote:
    In ieder geval lijkt het me sterk dat zowel Clinton als Bush en Cheney er bij betrokken waren.

Bush was rond die tijd namelijk een soort vrijbuiter/playboy en Clinton was nog gouvernor. Bovendien komt uit meerdere portretten naar voren dat buitenlandse politiek niet Bush' pakkie an is, daar heeft ie niet zoveel mee.
    Het gaat in dit geval dan ook om Bush senior die voor die tijd de baas van de C.I.A. was en behoorlijke politieke invloed had en zich zeer zeker wel met buitenlandse politiek bezig hield. Clinton was gouvernor van Arkansas en het MENA drugs schandaal waar hij zijdelings bij betrokken was speelde zich daar af. Cheney ben ik niet zo zeker van. Hij was lid van het congressioneel onderzoekscommitee dat Iran-Contra onderzocht en werkte daarvoor onder Rumsfeld. Hij is sindsdien snel opgeklommen. In 1989 nam hij de positie van secretary of defense over van John Tower (Tevens het hoofd van de Iran-Contra onderzoek).

Als je meer wil weten hierover kan ik je de PBS documentaire van Bill moyers en de twee documentaires met the MENA connection in de titel zeker aanraden. De eerste twee korte filmpjes zijn ook erg goed voor een snelle indruk.
    "And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
      zaterdag 9 juni 2007 @ 19:21:15 #4
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_50276855
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 19:00 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Heb jij iets tegen google? En hoezo stel jij die vraag nu al voor de tweede keer bij mijn bronnen? (zie jouw reactie hier Wordt het MiddenOosten niet belangrijker gemaakt dan het is? )
    Waar je het vandaan hebt is minstens zo belangrijk als de bron zelf.

Als je op google bijvoorbeeld gaat zoeken naar dat MENA drugsschandaal in combinatie met Clinton kom je op de meest gare websites uit.

Ik vertrouw google ook niet zo. Ik heb het idee dat soms bepaalde hits er bewust uitgefilterd worden.
    quote:
    Ik ben al jaren geinteresseerd in de werking van inlichtingendiensten, geopolitiek, globalisatie en political science. En dan vooral ook naar de alternatieve kant, niet alleen de standaard geschiedenis maar de geschiedenis achter de oppervlakkige motivaties en beschrijvingen van gebeurtenissen zoals we die op TV, in de krant en in de geschiedenisboeken lezen.
    Als je zo geinteresseerd bent in inlichtingendiensten dan weet je vast dat de CIA veelal op eigen houtje werkt en in sommige periodes makkelijk volmachten kreeg.
    Dat er een connectie bestaat tussen de president en de CIA betekent nog niet dat de president erachter zit, om een simpel voorbeeld te noemen.
    quote:
    Die twee links van de C.I.A. heb ik gevonden door op de C.I.A. website naar rapporten en nieuwsberichten te zoeken die met Iran-Contra en drugssmokkel te maken hebben. Heb hier nog niet al teveel tijd aan besteed, wil nog wel een keer de officiele rapporten doorlezen maar die heb ik tot nu toe alleen nog maar in boekvorm op amazon kunnen vinden of helemaal niet.
    quote:
    De video's heb ik in de loop van de jaren opgepikt. Je wordt wel eens getipt, of je leest eens wat over de een of andere researcher. Zelfde met de boeken. De boeken heb ik overigens ook echt op de boekenplank staan. Nog niet allemaal of helemaal gelezen. Als je een beetje zoekt op dit onderwerp dan kom je al snel uit bij Gary Webb, Michael Ruppert en Peter Dale Scott.
    Ja maar de vraag is dus op welke websites je die namen op pikt? Of verwijst het ene boek weer naar andere boeken enz.
    quote:
    [..]

Het gaat in dit geval dan ook om Bush senior die voor die tijd de baas van de C.I.A. was en behoorlijke politieke invloed had en zich zeer zeker wel met buitenlandse politiek bezig hield.
    Acties van vice-presidenten (in tegenstelling tot de minister van buitenlandse zaken die wat meer bewegingsvrijheid op dat terrein heeft) worden meestal overlegd met de presidentiële staf. Dat zou betekenen dat ook Reagan het wellicht wist.
    quote:

Als je meer wil weten hierover kan ik je de PBS documentaire van Bill moyers en de twee documentaires met the MENA connection in de titel zeker aanraden. De eerste twee korte filmpjes zijn ook erg goed voor een snelle indruk.
    Sommige filmpjes komen me bekend voor ja
    Deuger, Woke & Gutmensch
    "Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
      maandag 11 juni 2007 @ 00:21:35 #5
    103219 OpenYourMind
    Question Everything
    pi_50317514
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 19:21 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Waar je het vandaan hebt is minstens zo belangrijk als de bron zelf.

Als je op google bijvoorbeeld gaat zoeken naar dat MENA drugsschandaal in combinatie met Clinton kom je op de meest gare websites uit.

Ik vertrouw google ook niet zo. Ik heb het idee dat soms bepaalde hits er bewust uitgefilterd worden.
    Gedeeltelijk mee eens. Ik vertrouw google ook niet maar ik gebruik de zoekmachine wel regelmatig. Vaak naar aanleiding van onderwerpen en namen genoemd in artikelen uit de mainstream media. Ik ga niet op 1 of 2 bronnen af, ik probeer altijd meer te vinden en natuurlijk ook de geloofwaardigheid te toetsen door o.a. te kijken op wat voor site het staat en wie de auteur van het artikel is.
    quote:
    Als je zo geinteresseerd bent in inlichtingendiensten dan weet je vast dat de CIA veelal op eigen houtje werkt en in sommige periodes makkelijk volmachten kreeg.
    Dat er een connectie bestaat tussen de president en de CIA betekent nog niet dat de president erachter zit, om een simpel voorbeeld te noemen.
    Gedeeltelijk mee eens. De CIA kon/kan inderdaad veel doen zonder direct toezicht of medeweten van de president of andere hoge regeringsfunctionarissen in verband met plausible deniabilty. Wanneer echter blijkt dat de CIA of andere instanties of gewone mensen corrupt zijn of met illigale activiteiten bezig zijn of zijn geweest en deze regeringsfunctionarissen doen actief mee aan het in de doofpot stoppen van de zaak dan zijn ze naar mijn mening medeplichtig. In het geval van Iran-Contra en het MENA drugsschandaal gaat het heel wat verder dan in de doofpot stoppen.
    quote:
    Ja maar de vraag is dus op welke websites je die namen op pikt? Of verwijst het ene boek weer naar andere boeken enz.
    Ten tijde van de hoorzittingen in 1987 was er al sprake van de beschuldigingen richting de CIA en hogerhand dat deze bewust waren van de drugssmokkel. De media berichtte hier destijds over maar dit werd al snel in de doofpot gestopt. Dit terwijl John Kerry, de leider van het onderzoek van de Senate Committee on Foreign Relations naar de Contra drugssmokkel en de betrokkenheid van de CIA in het uiteindelijke rapport en daarna beweerd dat dit schandaal tot in de hoogste regionen van het Witte Huis leidde en dat er overweldigend bewijs is dat de CIA en hoge regeringsfunctionarissen van de drugssmokkel op de hoogte waren.

Toen Gary Webb (onderzoeksjournalist) in 1996 zijn bewijzen en artikelen publiceerde op een website en in de krant van de Mercury News werden hij en de mercury news door alle andere mainstream media aangevallen wat er uiteindelijk toe leidde dat de Mercury News het verhaal terugtrok en Gary Webb werd ontslagen. Ondertussen had het verhaal zich als een lopend vuurtje verspreid en eiste een groot deel van het Amerikaanse volk een officiele verklaring. De toemalige CIA director John Deutch heeft toen een persconferentie gegeven waar Michael Ruppert, voormalig LAPD narc agent, in de zaal en voor de nationale tv verklaarde dat hij bewijs had voor meerdere operaties van de CIA waarin deze betrokken was met drugssmokkel.

De video's en boeken van Gary Webb en Michael Ruppert zijn dus primary sources. Dan heb je nog de documentaires van de MENA connection waarin de onderzoekers en betrokkenen uitgebreid aan het woord worden gelaten, het boek van CelerinoI Castillo die getuige was van de het inladen van de drugs op een militaire basis, de boeken van prof. Peter Dale Scott en het boek van prof. McCoy (phd.) wat al met al een behoorlijk goed gedocumenteerd en een overtuigend beeld geeft van de diepgang en corruptie.

wikipedia links toegevoegd ter informatie niet als bron

In de loop der tijd zijn er nog wel meer feiten naar buiten gekomen en zijn er nogal wat dubieuze vondsten en gebeurtenissen met betrekking tot drugssmokkel geweest. Zoals de connecties van Wall Street en big business met het witwassen van drugsgeld, CIA vliegtuigen en/of vliegtuigen van front companies die opduiken met drugs, voormalige drugsbaronnen en veroordeelden op hoge posities in de financiele wereld en bedrijfsleven, en zelfs een van de vliegtuigen met drugs op het vliegveld van Huffman Aviation in Florida waar een aantal van de kapers vlieglessen hadden. De drugssmokkelaar daarvan en de lease eigenaar van het vliegtuig hebben mogelijk banden met de mafia en CIA. En zelfs een prive vliegtuig van de huidige president Bush is een keer opgedoken vol met cocaine.

Een aantal van deze dingen kan je vinden in de lezing van Michael Ruppert in de Portland State University op november 2001. Voornamelijk het eerste uur is zeer interessant met betrekking tot de CIA en drugssmokkel.
    "And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
      maandag 11 juni 2007 @ 10:24:00 #6
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_50323035
    quote:
    En zelfs een prive vliegtuig van de huidige president Bush is een keer opgedoken vol met cocaine.
    Zegt dat niet heel veel over de geloofwaardigheid van de bron?
    Deuger, Woke & Gutmensch
      † In Memoriam † maandag 11 juni 2007 @ 11:24:45 #7
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_50324962
    quote:
    Op zaterdag 9 juni 2007 19:21 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Zoeken op The Train Deaths geeft toch redelijke resultaten.
      maandag 11 juni 2007 @ 11:53:44 #8
    103219 OpenYourMind
    Question Everything
    pi_50325931
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 10:24 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Nee. Om alleen op de onwaarschijnlijkheid een bron te beoordelen zonder er verder kennis van te nemen vind ik geen goede methode.

Verder heb Ik dat stukje iets te snel en ongenuanceerd geschreven. Bush zou rond gevlogen hebben in een vliegtuig gebruikt door drugssmokkelaar Barry Seal. Het is verder onduidelijk en zeer speculatief om hier hier conclusies aan te verbinden met betrekking tot medeweten en betrokkenheid van Bush bij de drugssmokkel. Wat vaststaat echter is dat het vliegtuig is gebruikt voor de drugssmokkel en dat Bush veelvuldig gebruik heeft gemaakt van dit vliegtuig.
    quote:
    Why Does George W. Bush Fly in Drug Smuggler Barry Seal's Airplane?

by Daniel Hopsicker and Michael C. Ruppert

It has all the makings of a major box office thriller: Texas Governor and Republican Presidential contender George W. Bush and his brother Jeb, allegedly caught on videotape in 1985 picking up kilos of cocaine at a Florida airport in a DEA sting set up by Barry Seal...

An ensuing murderous cover-up featuring Seal's public assassination less than a year later by a hit team...the members of which, when caught, reveal to their attorneys during trial that their actions were being directed by then, National Security Council (NSC) staffer - Lt. Colonel Oliver North...

And a private turboprop King Air 200 supposedly caught on tape in the sting with FAA ownership records leading directly to the CIA and some of the perpetrators of the most notorious (and never punished) major financial frauds of the '80s...Greek shippers paying bribes to obtain loans from American companies that would never be repaid. An American executive snatching the charred remains of a $10,000 payoff check from an ashtray in an Athens restaurant Swiss police finding bank accounts used for kickbacks and bribes...

Add to this mix the now irrefutable proof, some of it from the CIA itself, that then Vice President George H.W. Bush was a decision maker in illegal Contra support operations connected to the "unusual" acquisition of aircraft and that his staff participated in key financial, operational and political decisions.

All these events lead inexorably to one unanswered question: How did this one plane go from being controlled by Barry Seal, the biggest drug smuggler in American history, to becoming, according to state officials, a favored airplane of Texas Governor George W. Bush?

[...]

At the beginning of this article we outlined briefly how a tail number in Barry Seal's papers started this investigation. It actually began when author Terry Reed announced at a Los Angeles public gathering in July, 1999 that a video tape might surface during the 2000 Presidential campaign "showing George W and Jeb arriving at Tamiami Airport in 1985 to pick up two kilos of cocaine for a party. Said Reed, "They flew in on a King Air 200." Subsequent statements made by Barry Seal and recorded in Reed's 1995 book Compromised recount how Seal bragged about how he had video of "the Bush boys" doing coke. Other witnesses located by both writers of this story, who were in relevant official positions in 1985, have confirmed that the described Tamiami sting took place. All, in fear for their lives, have refused to go on the record.

Does George "W" use Zero-Eight-Foxtrot? According to Jerry Daniels, Executive Director of the Texas State Aircraft Pooling Board, "He used to fly on that airplane all the time. He stopped when he became a Presidential candidate because the State won't let you fly its aircraft for political purposes." But FTW learned that if and when Dubyah is back in the state and on state business, he probably will because Dubyah is a licensed pilot and Zero-Eight-Foxtrot is one of his favorites though he doesn't get to pilot much any more.

Bron: http://www.fromthewilderness.com/free/politics/W_plane.html
    Hard bewijs van directe betrokkenheid bij de drugssmokkel is er dus niet, wel een aantal opmerkelijke dingen die medeweten wel zeer aannemelijk maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door OpenYourMind op 11-06-2007 15:07:20 ]
    pi_50330502
    Er is ook ene Richard Brenneke, die beweert dat hij destijds drugs voor de CIA gevlogen heeft: wapens vanuit Mena naar Midden-Amerika en drugs mee terug naar Mena. Deze drugs zou dan weer door zijn verkocht aan handlangers van John Gotti. Zijn verklaring is vrij gedetailleerd:
    quote:
    Q. Now, you would stay a night or a couple of days and you returned. And would you return with a cargo?
    A. Yes, sir, we would. We would come back with individuals, and from time to time unmarked boxes of items that were put in the aircraft along with the individuals. Now, being conservative by nature and not having a death wish, I opened the boxes on a number of occasions to find out what I was flying. And what --
    Q. What did you discover the cargo to be?
    A. I found the cargo to be cocaine, in some cases marijuana.
    Q. Now, would you describe what you saw when you opened the boxes?
    A. What I saw when I opened the boxes were plastic bags filled with a white powdery substance. On one occasion I wanted to know more about what it was, so I cut one of them open and tasted it, and I have tasted cocaine in a controlled environment before at the request of law enforcement officials, so this --
    Q. So you positively identified the substances that you were carrying as cocaine?
    A. Yes, sir, I did.
    Q. How much cocaine would you judge that you were carrying?
    A. In the course of time there?
    Q. Well, in each load?
    A. In each load, 4 to 600 pounds.
    Q. 4 to 600 pounds. And did you see people loading this cargo of cocaine onto the airplane?
    A. Yes, sir, I did.
    quote:
    Q. Now, did the Gotti organization, through Reale, pay money to the CIA for the drugs?
    A. Yes, they did.
    Q. Do you know how much money?
    A. Firsthand knowledge, somewhere in the $50,000,000 bracket.
    Q. How do you how much money?
    A. Because I banked that money for them in Panama City, and ultimately transferred it to other locations in Europe.
    Q. Did they pay you in cash?
    A. Yes, generally.
    http://www.wethepeople.la/brenneke.htm
    You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
    You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
      dinsdag 12 juni 2007 @ 15:29:54 #10
    64743 huupia
    debunk the debunkers !
    pi_50374599
    ik herrinner me nog ene oliver north " ollie" , die terecht moest staan

http://en.wikipedia.org/wiki/Oliver_North
    pi_77282008
    USA

Zoekt een reden om over Iran heen te schijten.
    De reden zal een leugen zijn/worden,

just like WMD's in Irak.
    pi_77282562
    quote:
    Op maandag 11 juni 2007 10:24 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Meer over zijn dochters denk ik, die waren ook niet vies van een snuifje pretvim zo nu en dan... En bronnen, tsja wikipedia kan iedereen aanpassen, dat is nou niet echt betrouwbaar te noemen zonder bronverwijzingen..
    Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
    pi_77282602
    quote:
    Op dinsdag 26 januari 2010 10:24 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
    USA

Zoekt een reden om over Iran heen te schijten.
    De reden zal een leugen zijn/worden,

just like WMD's in Irak.
    En weet je wat nou zo leuk is? Die hebben ze wel gevonden in de vorm van gifgasgranaten. Die rekenen de VS al zeker 30 jaar tot de WMD klasse, iets wat ook hun goed gedocumenteerde buitenlandse beleid is..
    Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
      dinsdag 26 januari 2010 @ 12:28:07 #14
    132152 Ticker
    En de Watskeburt?!
    pi_77285807
    He goeie kick.
    Ik plaatste onlangs in SC:

Past hier perfect tussen.
    - Maybe O.D.B My Long Distance Family -
    "Computer says: no.."
    "Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')