Ze zeiden dat ze later dat jaar terugkomen naar Engeland, dus misschien komen ze ook naar Nederland.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
BFS vindt ik echt geweldig, luister normaal meer metal, maar dit is gewoon grappig en leuk, de show die ze nu opzetten is ook geweldig. Vindt het echt vreselijk kut dat ik niet geweest ben afgelopen woensdag in de melkweg
Nah, linux. maar hij moet het gewoon doen. ook met zo'n windows media player bestandje/stream..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Plugin geinstalleerd die eronder staat?
Bij mij deed hij het eerst ook niet, terwijl ik normaal alles kan kijken. Na die plugin deed hij het wel. Vond het ook vreemd jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nah, linux. maar hij moet het gewoon doen. ook met zo'n windows media player bestandje/stream..
normaal nooit geen problemen.
Maar er staat toch zo'n W achter Papa Roach? Of betekent dat niet dat ze worden uitgezonden?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Papa Roach wil niet uitgezonden worden.
Dan doen ze ook nog zo'n ballad. Helpt ook niet echt op een metalfestival lijkt me.quote:
Maar live een stuk minderquote:Op zondag 10 juni 2007 14:42 schreef tomttt het volgende:
Nu Dead Cell, tof nummer!
Dan wordt de TT ook aangepast hoop ik?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:50 schreef nipeng het volgende:
Papa Roach is niet helemaal mijn ding nee.
Heb zin in Mastodon.
Dit is inderdaad een stuk beter dan het rommelige optreden op Lowlands vorig jaar.quote:
Ze doen een aardige Mastodon imitatie he?quote:
Ja ze schoppen aardig kont.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ze doen een aardige Mastodon imitatie he?
Waren allemaal erg strak aan het spelen, goed geluid ook bij alle 3.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jammer dat ik dit topic niet eerder gezien heb. Slayer, Chimaira en Machine Head had ik toch zeker wel even willen zien.
Ik mag volgende week. Heb er zin in. In 2003, 2004 en 2005 heb ik ze ook gezien, vorig jaar heb ik ze wel gemist.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef nipeng het volgende:
Machine Head vond ik goed spelen.
Het is te lang geleden dat ik ze heb gezien.
Ik las het ja. Nou ja, op Chimaira na staan die bands ook op FoR, dus daar zal ik het wel zien.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Waren allemaal erg strak aan het spelen, goed geluid ook bij alle 3.
Goed dat je het even zegt, ik had iTunes aan staan en was het alweer vergeten.quote:
Ik heb iTUnes weer aan gezet. Die schotelde me Isis voor, daar moet ik de laatste nog even van luisteren voor ik morgen heen ga.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:04 schreef nipeng het volgende:
Ach ik luister gewoon mee tijdens het netten.
Op het Download festival.quote:
De beeld- en geluidskwaliteit mogen er ook zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:47 schreef nipeng het volgende:
Het geheel wordt best goed in beeld gebracht overigens. De regie doet het goed.
"A matter of the beast" is deze tour genoemd. een stuk of 6 nummers van AMOLAD, vier van the Number of the Beast, en nog wat andere shit.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:11 schreef Ixnay het volgende:
Gaan ze alleen maar shit van A Matter Of Life Of Death spelen, net als de laatste tour, of komen er ook nog klassiekers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |