Ik ga ze er nu uithalen! Moet ik die dingen btw warm of koud serverenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:09 schreef Farenji het volgende:
Oven te heet ingesteld? Het mag niet warmer dan 100 graden worden anders gaat het vanbinnen koken en dan dringt het zich door de schaal heen...
Wees blij dat je eieren niet ontploft zijn!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Er groeit opeens wat op mijn eieren![]()
[afbeelding]
Succes!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:36 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik vind ze in de schil al stinken, die durf ik nooit te eten![]()
Niet meteen uit de oven iig, leg ze even in koud water.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga ze er nu uithalen! Moet ik die dingen btw warm of koud serveren![]()
Exact, als in: gemeten met een thermometer, of in: het schuifje exact op 100?quote:En ja, exact 100 graden![]()
Kee tnx.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:43 schreef Farenji het volgende:
[..]
Niet meteen uit de oven iig, leg ze even in koud water.
[..]
Exact, als in: gemeten met een thermometer, of in: het schuifje exact op 100?
Ik heb het ook niet gemeten met een thermometer maar ik denk dat mijn oven dan wat minder heet is dan de instelling aangeeft. Bij jou blijkbaar juist heter..
Komop, je gaat je toch niet laten ontmoedigen door 1 mislukking? Of heb je ze al geproefd en vond je ze goor?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kee tnx.
Heb het schuifje gewoon op 100 gezet, volgende X dan maar op 90? Alhoewel ik betwijfel of er een volgende keer komt![]()
Ik ga ze zo proeven als ze wat afgekoeld zijn, waar kan mijn familie een eventuele schade-claim indienen mocht ik doodneervallenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:48 schreef Farenji het volgende:
[..]
Komop, je gaat je toch niet laten ontmoedigen door 1 mislukking? Of heb je ze al geproefd en vond je ze goor?
Bij de fabrikant van de oven lijkt me.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ga ze zo proeven als ze wat afgekoeld zijn, waar kan mijn familie een eventuele schade-claim indienen mocht ik doodneervallen![]()
![]()
Ohhh dokter golfer voor al mijn gedotter en reanimatie'squote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:08 schreef golfer het volgende:
OMG.![]()
SOL, als je gereanimeerd moet worden of mond-op-mond beademing nodig hebt, weet je mij te vinden, he?
Held.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |