Niet alleen... Maar ook...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:16 schreef ehqo het volgende:
Voornamelijk?
Voornaamzetsel.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:16 schreef ehqo het volgende:
Voornamelijk?
Vergeet onwelvoegelijk niet.quote:
Ik ben vandaag online al kankerwijf, tyfustrut, hoer, teef en stinkwijf genoemd.quote:
Glas.quote:
Je zult het dan wel verdiend hebben.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag online al kankerwijf, tyfustrut, hoer, teef en stinkwijf genoemd.
Iets beter je best doen.
-edit- niet vandaag, deze week.
Uiteraard.quote:
Zondig gedrag kán soms best geil zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:32 schreef ehqo het volgende:
Als iemand een glas bier over haar decolleté zou leeggieten zou ik dat helemaal niet opwindend vinden denk ik. Eerder "zonde!" dan "geil!", in ieder geval.
Dat is maar goed ook, als die priesters die jongetjes misbruiken hem niet omhoog krijgen zouden die jongetjes zich helemaal onzeker voelen. "Het ligt aan mij hè?"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zondig gedrag kán soms best geil zijn.
Dat verklaart direct waarom die jongetjes op latere leeftijd vaak zelf zondig gedrag gaan vertonen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:49 schreef ehqo het volgende:
Dat is maar goed ook, als die priesters die jongetjes misbruiken hem niet omhoog krijgen zouden die jongetjes zich helemaal onzeker voelen. "Het ligt aan mij hè?"
Even een mysterie oplossen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat verklaart direct waarom die jongetjes op latere leeftijd vaak zelf zondig gedrag gaan vertonen.
Toevallig, ik was daar vandaag ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:32 schreef Q. het volgende:
Ch, ik was nog in [uwer hometown] vandaag.
Álles is tof, mits gratis bier. Almere is tof, mits gratis bier. Auschwitz is tof, mits gratis bier.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:47 schreef mcDavid het volgende:
Berget Lewis is tof.
Naja, mits gratis bier.
Dat laatste kan ik beämen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Álles is tof, mits gratis bier. Almere is tof, mits gratis bier. Auschwitz is tof, mits gratis bier.
Schijnt.![]()
Oh. Als jij het zegt zal het wel zo zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:10 schreef Stofje het volgende:
Neuken doe je wel. Die keiharde paal in een vochtige grot steken blijft het mooiste dat er is.
Dat klopt. Als je het zo leest, is het ongeveer net zo grappig als de quasi-hilarische opmerkingen van mcDavid.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:17 schreef Stofje het volgende:
Het gaat bij Teeuwen om de intonaasie! De intonaasie is belangrijk bij Teeuwen! Dan wordt het in één keer ineens wél hilaries!
Die jongen wordt altijd zo gepest in BeFquote:Op zondag 10 juni 2007 16:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat klopt. Als je het zo leest, is het ongeveer net zo grappig als de quasi-hilarische opmerkingen van mcDavid.
Maar dat is omdat we weten dat mcDavid er tegen kan!quote:Op zondag 10 juni 2007 16:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die jongen wordt altijd zo gepest in BeF. Volkomen terecht trouwens, wat een regelrechte druif is dat!
![]()
Q. Hou op met je lage dunk en gevis naar complimenten.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:23 schreef Q. het volgende:
[..]
De hele mensheid wordt treurig van mij. Zoals het hoort.
Ga eens naar buiten. Dan zie je ze zelf. Én de treurlingen met hun gigantische verstopte lenzen. Enzo.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:25 schreef Stofje het volgende:
Stem op de Combidoos van het Jaar op www.combilozen.nl! De combilozen zijn een stel volwassen kerels die graag bier drinken en graag wedstrijden bezoeken van NAC en heeeeeel stiekem vrouwen fotograferen, en de lekkerste zijn te vinden in deze verkiezing.
[afbeelding]
[afbeelding].
Etcetera.
Ik heb die foto's zelf gemaakt, dus met dat naar buiten gaan zit wel snor.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten. Dan zie je ze zelf. Én de treurlingen met hun gigantische verstopte lenzen. Enzo.
Moeten we het alleen nog hebben over die voyeuristische trekjes van je, eh?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb die foto's zelf gemaakt, dus met dat naar buiten gaan zit wel snor.
Je behoort elk vrouwelijke wezen toch aan te spreken met "tieten"?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:27 schreef Chowi het volgende:
Rationaliseer "tieten" nou eens, Q?
Ik ben gewoon liefhebber.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Moeten we het alleen nog hebben over die voyeuristische trekjes van je, eh?
Lekker vrouwonvriendelijk ben je, wederom.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Je behoort elk vrouwelijke wezen toch aan te spreken met "tieten"?
Crack is kek!quote:Op zondag 10 juni 2007 18:12 schreef Chowi het volgende:
Zullen we gezamenlijk wat stuff roken, Q?
Oh. Sorry, het is al op.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:36 schreef Q. het volgende:
Durf ik dat wel? Ik ben wel een beetje bang voor alles hoor. Alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |