Ik zit er namens FOK!Sport, de UEFA heeft dat verzorgd en ik kan niet zomaar die shit 'weggeven'quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:44 schreef Damzkieee het volgende:
Ik had trowuens mn kaartjes voor Engeland-Servië wel verkocht/ weggegeven
Hm das jammerquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:50 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik zit er namens FOK!Sport, de UEFA heeft dat verzorgd en ik kan niet zomaar die shit 'weggeven'
Achja, zodra ik terug ben kom ik hier wel feest vieren op het forumquote:
In Nijmegen zullen weinig RMCF fans zitten ben ik bang. Beter op het forum komenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:57 schreef WeebI het volgende:
[..]
Achja, zodra ik terug ben kom ik hier wel feest vieren op het forum
Of gewoon in een Nijmeegse kroeg
Op Woudestein Excelsior met tactische zorgvuldigheid willen verslaan wanneer je het kampioenschap kan binnenhalenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als het maar geen AZ verhaal wordt
We hebben al eens eerder zoiets gehad hè. Als we dit nog winnenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:00 schreef WeebI het volgende:
Als het een AZ verhaal wordt kom ik een week niet op FOK!
Als je maar eerst de awards uitreikt..quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:00 schreef WeebI het volgende:
Als het een AZ verhaal wordt kom ik een week niet op FOK!
Hij heeft hem niet zo afgeserveert. Beckham koos ervoor naar the US te gaan, hij had een aanbieding van Real op zak (dat die misschien niet hoog genoeg was kan over gediscusseerd worden natuurlijk).quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:52 schreef mcyodogg het volgende:
Nemen jullie dat Calderon nog kwalijk dat hij Beckham zo afgeserveerd heeft, waardoor hij nou weggaat?
quote:Diarra begrijpt niets van handelwijze FIFA
15/6/2007 16:50
Mahamadou Diarra is op z'n zachtst gezegd niet blij met zijn verplichte terugkeer naar Real Madrid. De Malinese international verwijt zijn werkgever en de FIFA uiterst vreemd te handelen.
De Spaanse koploper kreeg bij de wereldvoetbalbond gedaan dat het over Diarra kan beschikken. En dat terwijl Mali een kwalificatiewedstrijd tegen Sierra Leone speelt voor de Afrika Cup.
Die speelronde werd al in februari 2006 gepland, toen het nog niet bekend was dat de Spaanse competitie later zou beginnen en dus ook later zou eindigen. Bovendien gaf de FIFA in maart 2007 zijn goedkeuring voor de interlanddatum.
'Ik begrijp dat Real Madrid voor zijn belangen opkomt, maar het gedrag van de FIFA is schandalig', liet Diarra weten in L'Equipe. 'Ze kleineren het Afrikaanse voetbal en Afrika in het algemeen.'
Diarra snapt er ook niets van hoe Real de FIFA heeft weten te overtuigen. 'Ik heb de fax van Real aan de Malinese voetbalbond gezien. Real claimt dat Mali strafpunten kan krijgen of zelfs uit de Afrika Cup kan worden gegooid als Fred (Kanouté, red.) en ik spelen tegen Sierra Leone.'
'Nationale teams gingen altijd boven clubs, maar het lijkt erop dat de FIFA zijn reglementen heeft veranderd nog geen 72 uur voor een wedstrijd', foeterde Diarra. 'Bovendien zitten Kanouté en ik in de shit omdat de mensen hier in Mali denken dat wij degenen zijn die een uitweg hebben gevonden om niet voor ons land te hoeven uitkomen.'
Met het juridische succes van Real Madrid op zak, deden twee Algerijnse clubs ook een beroep op de FIFA hun Malinese internationals te kunnen inzetten dit weekend in de halve finale van de nationale beker. Maar zij kregen het niet voor elkaar.
'De FIFA is bezweken onder de druk van de Spaanse clubs', concludeerde bondscoach Jean-François Jodar dan ook. 'Het lijkt erop dat een klein Afrikaans bondje niet zo zwaar weegt als een stel Spaanse reuzen.'
Real lijkt de strijd om Robinho ook te hebben gewonnen van Brazilië. De juristen van De Koninklijke schijnen een uitzondering op een uitzondering in FIFA-reglementen te hebben gevonden, waardoor de Braziliaanse aanvaller zich later mag melden bij de nationale ploeg.
Hij zegt toch niet het tegendeel nu? Hij wil juist voor Mali spelen. Met Gago & Emerson hadden we het ook wel gered hoor, maar hij zou maar bij het kampioensfeest met tegenzin lopenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:12 schreef Damzkieee het volgende:
Dacht dat Diarra juist zei dat ze Mali hem meer nodig had dan Real?
9.30 vanochtendquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:18 schreef Damzkieee het volgende:
Nee precies, maar ik snap niet waarom ze hem verplichten.
@WeebI, hoelaat was je thuis?
Aan de andere kant staat er volgens miij ook nooit een interland van een Europees land gepland als er in de europese competities gewoon nog wedstrijden op het programma staan? Dus kennen we dat probleem eigenlijk ook niet.. toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:20 schreef Damzkieee het volgende:
In Afrika is uitkomen voor je land andere koek dan hier in Europa. Als je niet meedoet, maar wel bij je club speelt zijn er geen excuses te bedenken in die landen. Trots speelt daar een veel belangrijkere rol dan hier.
Hopen dat hij wel goed zn best doet als ie speelt dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |