Dan zijn we geen kampioen, gaat Capello weg en worden we het volgend jaar.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:47 schreef De_Ananas het volgende:
Wat als jullie geen kampioen worden?
We hebben dit jaar al meer gekregen dan hoe het eruit zag.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:50 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan zijn we geen kampioen, gaat Capello weg en worden we het volgend jaar.
Ja zo.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is dit nu al op tien? Als ik dat oa. hoor van R. Carlos wil ik het wel zien.
Lichten gingen uit, sfeer gevende kleurlampen aan, iedereeen helemaal los. Eerst gingen ze tellen van 1 tot 30, voor de 30 titelsquote:Op zondag 17 juni 2007 23:12 schreef jojomen4 het volgende:
Amin!!!! Vertel wat er gebeurt!!!! Bij Talpa duurt het veeeeeeeeel te lang!!! En ze zullen straks vast weinig laten zien omdat het geen Barca is.
Dat is die al 4 jaar.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:03 schreef Hathor het volgende:
Is Tom Cruise tegenwoordig ook al Real fan?
echt geirriteerd aan de gast, ze vriendin en dat wijf van beckham met hun fakin zonnebrillen op de hele fakin tijd,, ook toen de lichten uitgingenquote:
Ja, wat een Hollywood gedragquote:Op maandag 18 juni 2007 00:07 schreef DAMH het volgende:
[..]
echt geirriteerd aan de gast, ze vriendin en dat wijf van beckham met hun fakin zonnebrillen op de hele fakin tijd,, ook toen de lichten uitgingen![]()
Omdat het eigenlijk niemand iets interesseerd denk ik.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:23 schreef venomsnake het volgende:
Waarom open je geen Cádiz topic jojo?
Mwah ik vind ze wel okquote:Op maandag 18 juni 2007 14:32 schreef venomsnake het volgende:
Adidas![]()
die shirts van ze worden met het jaar lelijker.
Ze hebben ook totaal geen inspiratiequote:Op maandag 18 juni 2007 14:32 schreef venomsnake het volgende:
Adidas![]()
die shirts van ze worden met het jaar lelijker.
Nou, ze waren een jaren geleden toch echt mooier hoor, Gewoon wit zoals het hoort. zonder teveel poespas.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, ze waren een jaren geleden toch echt mooier hoor, Gewoon wit zoals het hoort. zonder teveel poespas.
Is mijn mening tenminste.
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:47 schreef De_Ananas het volgende:
Wat als jullie geen kampioen worden?
Zo dus, zonder strepen en met kraag,quote:
Zo waren ze het mooist inderdaad, maar ik zei dat ik ze nu ook wel ok vondquote:Op maandag 18 juni 2007 14:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zo dus, zonder strepen en met kraag,
[afbeelding]
quote:dit is weer het nieuwe shirt ik leit zien op de oude pagina dat dat shirt het uode was omdat er: SIEMENS MOBILE op stond mar nu sttat er alleen maar:SIEMENS op
we waren 3 jaar geen kampioen, pikquote:Op maandag 18 juni 2007 14:52 schreef De_Ananas het volgende:
Jullie waren 75 minuten geen kampioen gisteren![]()
Beetje duur lijkt me.quote:
Alleen de naam is mooiquote:
De speler niet?quote:
Ja, ookquote:
Waarom gaat hij weg? Hij heeft het toch goed gedaan? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ie opgestapt is, maar ook daar zie ik het nut niet van in.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:40 schreef jojomen4 het volgende:
Toch Schuster volgend jaar dus. Jammer voor Capello, bedankt voor de geweldige prijs!Capello
Omdat we in Spanje ook graag goed aanvallend voetbal zien, en dat dit jaar helaas niet gebracht is. Van mij had ie ook mogen blijven hoor, het is mijn beslissing niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarom gaat hij weg? Hij heeft het toch goed gedaan? Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ie opgestapt is, maar ook daar zie ik het nut niet van in.
Ter ondersteuningquote:Op maandag 18 juni 2007 13:24 schreef AminBen het volgende:
Fuck Barca, Fuck Man Utd, Fuck Milan, SOMOS LOS MAS GRANDES![]()
![]()
quote:On October 2006, Harvard performed a study on the worldwide impact of the Real Madrid brand. It concluded that the Club had over 228 million followers in the world. Next in line were: Manchester United (168M), Juventus (140M), Bayern Munich (113M), and Barcelona (35M)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |