Als ie gister de eerste plek kwijt was geraakt had ie nog steeds de steun gekregen over enkele weken/maanden. Je moet je wel realiseren dat die Real weer om de titel heeft laten strijden he, en we spelen op het moment natuurlijk wat beter/aantrekkelijker. Het is misschien niet eens zo heel goed maar als je enkele wedstrijden achter elkaar in tot in de laatste seconden het publiek op randje van de stoel kan laten zitten en telkens de 3 punten mee neemt win je wel aan populairiteit. Verder ziet iedereen ook dat we dus eindelijk knokken, andere jaren was het een slappe kutzooi.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:58 schreef venomsnake het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat de reactie van de supporters was geweest als Barcelona gister had gewonnen, was hij dan nog steeds de held? Ik moet zeggen dat Real de laatste weken goed speelt, maar Barcelona faalt.. Was dat laatste niet gebeurd dan vraag ik me af of de mening ook zo positief was over Capello.
Maar hij doet het prima in de slotfase van de competitie (soms wat gelukkig)).. Ruud mag trouwens ook wel een standbeeld hebben in Madrid, wat een klasbak.
Wat zijn trouwens eventuele namen die Capello moeten opvolgen als hij toch zou vertrekken?
Die doet niet mee helaas.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:28 schreef AminBen het volgende:
Ik hoop dat Gibril Sankoh(of doet-ie niet mee?)
Soldado heeft aangegeven waarschijnlijk bij Osasuna te willen blijven. De voornaamste reden is dat ie het dit seizoen naar z'n zin heeft gehad en vooral veel heeft gespeeld. Denk dat dit misschien wel een goeie beslissing is, om volgend seizoen helemaal door te breken en hem dan terug te halen en gelijk in de basis te zetten. Op de bank leert die jongen niks.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:51 schreef AminBen het volgende:
Waarom Saviola? We hebben toch Higuain? Soldado? En bovenal Ruud.. Ondanks dat hij transfervrij is totaal overbodig. We moeten alles op Kaka gooien![]()
Nou ja, voor niks.. Hij zal een behoorlijk salaris vragen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Saviola erbij voor niks kan geen kwaad denk ik,
Higuain heeft dat ook wel. Wat moet je trouwens met hem aan als hij weer een plekje achteruit gaan in de pikorde door Saviola? Dan heb je voor niks een speler gehaaldquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Saviola erbij voor niks kan geen kwaad denk ik, vooral niet als je bedenkt dat ie zich netjes gedraagd en altijd z'n meerwaarde heeft als ie invalt.
Als Kaka komt zit er zeker één met de gebakken peren. Ruud speelt nagenoeg alles, Kaka zal ook onbetwist basisspeler worden. Als Robinho dan op links speelt en een nog te halen vervanger van Becks op rechts, heb je Raul, Higuain, Saviola en evt nog Babtista op de bank. Guti heb je dan dus ook nog. Concurrentie is goed, maar dit is te veel van het goeie. Bij hoge nood kunnen we nog altijd beschikken over ons uitstekend opleidingsmateriaalquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:06 schreef WeebI het volgende:
Nee hoor.
Je moet het zo zien: de aanval bestaat uit vier mensen; een diepe spits, een man daarachter en één aan beide zijden, die naar binnen trekt. Op dit moment is dat zoiets:
---------------------- Ruud (1) ------------------------
Robinho (3)----------Raúl (2)--------------Becks (4)
Op de bank zitten de volgende mensen die op die 4 posities kunnen spelen:
Higuaín 1, 2
Guti 2, 3
Reyes 2, 3, 4
Cassano 1, 2, 3, 4
Cicinho 4
Reyes en Beckham gaan zeker weg, Cassano hopelijk ook. Dan heb je nieuwe mensen nodig:
Saviola: 1, 2
Kaká: 2 (3, 4)
Dani Alves: 4
Spelers zijn dus op meerdere posities inzetbaar. Het is maar de vraag of Saviola dan zo'n uitzichtloze positie heeft. Ruud is namelijk de enige echte diepe spits uit de selectie en als Soldado bij Osasuna blijft kan Saviola mooi backup zijn. Ruud is niet de jongste meer en dus kan het geen kwaad hem af en toe rust te geven. Dan kan Higuaín bijvoorbeeld elders op het aanvallende middenveld zijn minuten pakken.
Dat is een beetje aan me voorbijgegaan maar ik lees ook van 'naast Ayala, Capdevilla & Diego Lopez zou ... de 4e aankoop voor het nieuwe seizoen zijn voor Villarreal'.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:07 schreef WeebI het volgende:
Iemand die iets weet over Diego López trouwens? Ik zie op wikipedia dat hij naar Villarreal gaat?
Eigenlijk is dat valsspelen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:33 schreef Damzkieee het volgende:
Gelukkig heeft iemand de UI zo snel kunnen zetten dat Ronnie niet meer opvalt
Hmquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
HmAls jij em weer wat langzamer kunt zetten hou ik me aanbevolen
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
ik meende dat niet serieus natuurlijk..
Zoiets ja..quote:
Ik denk dat Madrid eenvoudig gaat winnen, 3-0 oid.quote:En nu weer OT: Wat gaat het worden zondag?
Jawel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:56 schreef Damzkieee het volgende:
Robinho is er niet bij.
Ik hoop nog steeds dat ie gewoon opflikkert.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:06 schreef jojomen4 het volgende:
Capello heeft aangegeven dat hij graag wil blijven bij Real en als de managers hem niet willen ze hem zullen moeten ontslaan en de 2 jaar contract mee betalen.
Die blijft dus gewoon, want ik denk niet dat ze hem na deze ontwikkeling 1..2..3. aan de kant zetten. Hij heeft nu echt het respect van het publiek verdient.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |