Heer Jappie! Lichtgeraakt?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen en dat vind ik niet leuk..![]()
Lukt het niet meer Jappie?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:38 schreef Jappie het volgende:
Talitha ik heb hulp nodig...![]()
en nee ...wees maar niet bang...je hoeft niet voor me op de barricaden in de COS![]()
Ik heb wat moeite met deze zin: ""installeer het spel nu nogmaals op je PC".quote:
Klein stukje naar beneden staat dat je ook een kopie van de WoW-map kan maken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite met deze zin: ""installeer het spel nu nogmaals op je PC".![]()
...geen flauw idee hoe ik dat moet doen...![]()
![]()
![]()
Het spijt me dat ik u weer lastig moet vallen, maar u was eerder al zo vriendelijk mij de weg te wijzen, dus vooruit: u heeft een slotje???quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[COS # 1661] Ode aan Disana
Mijn eerste slotje!
Urm nee...dat staat er een klein stukje boven...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Klein stukje naar beneden staat dat je ook een kopie van de WoW-map kan maken.
Maar ik heb 'm nogmaals geinstalleerd m.b.v. Bommie's handleiding die ik nog had staan bij m'n favorieten.
[BB SC 160] Jappie's Kama Sutra lessen.![]()
Wat een mooie TTquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Klein stukje naar beneden staat dat je ook een kopie van de WoW-map kan maken.
Maar ik heb 'm nogmaals geinstalleerd m.b.v. Bommie's handleiding die ik nog had staan bij m'n favorieten.
[BB SC 160] Jappie's Kama Sutra lessen.![]()
Vergeet de OP nietquote:
Knap..nu pasquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[COS # 1661] Ode aan Disana
Mijn eerste slotje!
Maar niemand begreep hetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik mijn eerste slotje heb gezet.![]()
Trieste SL josie, ga even lekker Pm en ipv het hier neer te zetten........................stom wijfquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:00 schreef Liess het volgende:
[..]
48 uur maar... Ik vind dat ze ook nog wel 48 verdient om mij te beledigen zonder aanleiding.
Daar boven is ook goed!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Urm nee...dat staat er een klein stukje boven...
Maar indien gekopieerd werkt het dus net zo goed als ik je tenminste goed begrijp en kan ik verder gaan met: "hieroverheen installeer je de expansion" ?![]()
Indien ja..doet ie dat uit zichzelf of wijst het op zijn minst zichzelf ? [afbeelding]
Als er iemand slijmt ben jij het wel.................. peter ik mis je, peter foei, lean kusje, veulertje kus, day smak, avonne is de liefstequote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben solidair met niemand.
En al helemáál niet met mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |