Tief op naar de COS dan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
[..]
GelukkigHet is maar een handjevol mensen dat dit vuurtje levendig houdt; in de COS is het altijd leuk.
Ik ga jou verder maar eens een tijdje laten afkoelen door niet te reageren, want je verzint het een na het ander en dat is niet goed voor jequote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:58 schreef Liess het volgende:
[..]
Misschien moet je eens nadenken wat je fout doet, want ze praten niet zomaar zonder reden over Disana.
Daarnaast zou ik het fijn vinden als je mij niet in een 'Hokje' wil plaatsen, ik plaats jou ook niet in het hokje Amanda.
Fijn, tief op.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga jou verder maar eens een tijdje laten afkoelen door niet te reageren, want je verzint het een na het ander en dat is niet goed voor je![]()
Ik zie in de COSsen wel weer eens of je weer gewoon tegen me wilt doen
![]()
Nee, gewoon gezeik van anderen, dat lange tijd negeren, en nu eens even iets terug zeggenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Hang mij dan maar naast Liess.. Ik snap je soms echt niet. Beetje mug olifant gedoe![]()
Omg, betonnenmuur, meer zeg ik niet meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga jou verder maar eens een tijdje laten afkoelen door niet te reageren, want je verzint het een na het ander en dat is niet goed voor je![]()
![]()
Leuke rel heb je gedaan vanavondquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:00 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Oftewel: je had door dat het al tijden niet meer over jou ging hier en je denkt: AANDACHT!!!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, gewoon gezeik van anderen, dat lange tijd negeren, en nu eens even iets terug zeggen![]()
Heb je het nu tegen Disana?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:02 schreef Liess het volgende:
Nou, Ian, laten we een liedje zingen.
Over een mooie vrouw, laten we samen touwtje springenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:02 schreef Liess het volgende:
Nou, Ian, laten we een liedje zingen.
Je moet meer in de COSsen kijken, daar doen we heel gezellig met elkaarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:02 schreef BONG4002 het volgende:
DGK=Disana inmiddels, die conclusie heb ik snel gemaakt (althans op FOK! natuurlijk)
Ik heb geen idee waar mootie is, maar ik wil hier iets over kwijt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Mijn grootste fout zal geweest zijn dat ik dacht "even op Fok kijken" terwijl ik eigenlijk in Real Life iets belangrijks moest doen.
Ik kijk, die een verzoek om de TT te verbeteren, val binnen, zie gekibbel over wiens topic bestaansrecht heeft.
Ik zie ook in een flits dat Ian wil rellen, dus stel quasi-lollig de vraag "heb je een voorkeur?"
Onderwijl bezig met Real Life, krijg ik daar geen duidelijk antwoord op (hoeft ook niet) en neem de beslissing die standaard is: het eerste topic blijft open.
Onmiddelijk komt een klacht over de intenties van TS.
Sorry, dat doet er even niet toe. De titel was niet aanstootgevend zover ik kon zien (het ging over pizza, moet dat iets symbolisch betekenen of zo?), en de OP ook niet.
Kortom: ik zag geen reden om deze te sluiten.
Als men nog eens naar beide topics kijkt ziet men dat beide openingspagina's niet of nauwelijks referenties heeft betreffende Petra/Peter kwestie.
Hoe moet ik dat dan weten????????????????????????????????
Het is niet mijn intentie om lang in een SC rond te hangen. Normaal gesproken zou ik niet eens gevraagd hebben of men een voorkeur zou hebben. De eerste blijft open, en ik ga verder naar de andere topics.
En zo blijft het ook gaan in de toekomst.
Anders moeten we eerst een poll gaan opzetten om te kijken welke de voorkeur van de users heeft.
De klachten over Peter6000 zijn onmiddelijk afgehandeld toen ik terug kwam uit Real Life.
Maar ja. Dat merken jullie natuurlijk niet.
Zelfs niet dat Peter6000 abdrupt ophield met posten en zijn avatar veranderde.
Ondergetekende hoeft daar ook geen bedankje voor.
Maar ondergetekende vertikt het ook om uitgemaakt te worden voor partijdig.
SODEFLIKKER OP NAAR DE COS DAN GODVERDOMME!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet meer in de COSsen kijken, daar doen we heel gezellig met elkaar![]()
Het wasleuk vanmiddag, jammer dat ik de rest gemist heb.quote:
Daar kijk ik ook met grote regelmaatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet meer in de COSsen kijken, daar doen we heel gezellig met elkaar![]()
[..]quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:30 [quote]Het komt nogal raar en ongecontroleerd over wanneer je zegt er word niet gemod en vervolgens blijkt dat in meerdere situaties wel het geval te zijn geweest. Ik ga die situaties niet opnoemen, je weet ze zelf maar al te goed. Gewoon even een puntje wat een beetje vaag is.
Over dat modjes erbij betrokken worden pak ik beneden even op.
[..]
Toch is het raar dat er gereageerd word op een ruzie die tot dan toe gewoon netjes gevoerd word. Als de opmerking 'slang' het heftigste is wat je kan vinden in een 3 daagse ruzie... Geeft verder niet maar het is vreemd.
[..]quote:Ik weet niet of iemand favorieten heeft of niet. Ik weet alleen wat zo overkomt.
Als mensen een hele dag doorkunnen gaan in verschillende topic's waarbij iemand verbaal helemaal geschoffeerd word... (en ik weet dat jullie dat lezen) Vervolgens komt de volgende dag en die persoon loopt nog steeds rond en roept nog steeds de zelfde grof schandalige dingen. Dan word het gevoel van 2 maten wel heel erg verstevigd. Dat doen jullie dan misschien niet bewust, maar dat zorgt er wel voor dat mensen danig gaan twijfelen.
Ik vind dit een beetje vaag. Weet niet over welke specieke modgelegenheden je het hebt, kan je dus alleen mijn visie hierop geven. Tuurlijk heb ik users hier waarmee ik met de ene beter kan opschieten dan de andere. Dit heb jij toch ook? Dit betekent echter niet dat als die users te ver gaan, zij bij mij safe is (vraag maar aan Eendquote:Dit is ook een lastige.
Iedereen heeft altijd een mening over een ander persoon. Het is redelijk lastig om die 100% te verbergen. Niemand zal het dus ook erg vinden als je die uit, zolang het maar met een glim en een schimp gaat. Maar zodra er ernstigere zaken gaan reizen moet zo'n mening niet terug te vinden zijn. Helaas is bij een aantal mod gelegenheden in de afgelopen tijd de vraag wel degelijk gerezen of mensen wel onpartijdig genoeg waren om hier een eerlijk oordeel over te vellen.
Het is jammer dat je dat zo ziet. Ik ben in de 1e plaats een user en daarna pas mod. En mijn taak als mod is simpelweg zorgen dat de FOK!policy nageleefd wordt en dat de sfeer een beetje normaal blijft. Als ik meedoe aan de discusies in COS, doe ik dat gewoon als user, als ik hier meebagger, doe ik dat gewoon als user. Pas als het uit de hand loopt, kan ik niet anders dan ingrijpen. Vandaar ook dat ik dat deed toen hier al 3 dagen 'geruzied' werd.quote:Zodra je een kleur krijgt doe je die niet zo even af. Een user zal je altijd zien als Mod. Een veilig voorbeeld om naar te verwijzen is bv naar het debacle SHE - Disane. SHE had duidelijk een eigen mening. 1 Die niet verbonden was aan haar mod zijn, maar andere zien dat wel zo. Ze (en een aantal andere) moeten dus goed uitkijken met wat ze zeggen.
Deze moet je maar even uitleggen. Ben me er niet van bewust dat het gebeurd. En Mootie heeft reeds antwoord gekregen, zie ik.quote:[b]Echter gebeurd het redelijk vaak dat er maar 1 opmerking word gemaakt die maar 1 (groep) user(s) treft. Daardoor ontstaat weer het gevoel van oneerlijkheid.
Valt het op?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook met grote regelmaatEn de SC is ook gezellig maar schijnbaar als jij komt wordt de sfeer verziekt dat is wel een beetje vreemd....
Het ging helemaal niet over jou. Jou ego denkt dat het over jou gaat, maar dat is helemaal niet zo...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
Goed zo, jij snapt het. Liess had het over mij en dat vroeg om een reactie.
Soms word ik ingeseind dat er hier wordt gezeurd. Uit mezelf zul je me hier niet zien rellen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook met grote regelmaatEn de SC is ook gezellig maar schijnbaar als jij komt wordt de sfeer verziekt dat is wel een beetje vreemd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |