Mijn grootste fout zal geweest zijn dat ik dacht "even op Fok kijken" terwijl ik eigenlijk in Real Life iets belangrijks moest doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:27 schreef mootie het volgende:
mootie - zaterdag 9 juni 2007 @ 01:56
Ik wil hier wel even op inhaken Day. Toen de hetze van P tegen P in volle gang was, heeft een mod, wat mij betreft, heel openlijk partij gekozen door een bepaalde SC aan te wijzen als juiste. Tegen de wil van de rest van de aanwezige sc-ers (als ik even voor ze mag spreken) in. Hierdoor werd de TS gesterkt in zijn mening dat wat hij deed okay was. Dit heeft bij mij voor nogal wat kwaadheid en verwarring gezorgd. Een mod die iemand steunt die zulke dingen uitbraakt vind ik echt een nono...
Volgens mij had je deze gemist, Day![]()
Het is toch zo simpel: als jij niets van mij wilt horen, post je ook niet over mij. Je hebt toch zo'n hekel aan me? Nou dan, er zijn vast legio leuke onderwerpen te bedenkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:52 schreef Liess het volgende:
[..]
Omg, je lijkt Brian wel! Ben je nou zo blind of hoe zit het?
Ik typte niet eens tegen jou, maar tegen Ian, en aangezien ik niet verwacht dat jij zijn Kloon bent, (Kan haast niet), dan verwacht ik van jou geen beledigingen.
HET WAS NIET TEGEN JOUquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is toch zo simpel: als jij niets van mij wilt horen, post je ook niet over mij. Je hebt toch zo'n hekel aan me? Nou dan, er zijn vast legio leuke onderwerpen te bedenken![]()
Denk je nou echt dat ik jou belangrijk genoeg vind om over te posten? Check je ego.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is toch zo simpel: als jij niets van mij wilt horen, post je ook niet over mij. Je hebt toch zo'n hekel aan me? Nou dan, er zijn vast legio leuke onderwerpen te bedenken![]()
[SC # 129] Ask Day - Deel Tweequote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:54 schreef Liess het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik jou belangrijk genoeg vind om over te posten? Check je ego.
Ik neem aan dat je ondertussen door hebt dat ik duidelijk aan het maken was dat ik niets met dat Peter/Petra gezeik te maken wou hebben?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:53 schreef avonne het volgende:
Ik zie ook in een flits dat Ian wil rellen, dus stel quasi-lollig de vraag "heb je een voorkeur?"
Okee, ik ben vandaag in een onwijs lieve bui dus ik ga het 1x rustig uitleggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
Het zou inderdaad mooi zijn als Liess en anderen hier niet steeds over dat soort dingen begonnen.
Het ging hier tot voor kort zelfs dagelijks over mij; dan was er altijd wel iemand die me dat even PM'de. De nieuwste telg aan de zeurboom is Liessquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:54 schreef BONG4002 het volgende:
Waarom maakt iedereen zich zo "druk" om Disana, ignore is het beste dan is t zo gebeurd
.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ging hier tot voor kort zelfs dagelijks over mij; dan was er altijd wel iemand die me dat even PM'de. De nieuwste telg aan de zeurboom is Liess![]()
En terecht.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:53 schreef avonne het volgende:
De eerste blijft open, en ik ga verder naar de andere topics.
quote:
Goed zo, jij snapt het. Liess had het over mij en dat vroeg om een reactie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten dat je met een hond vecht zonder gebeten te worden.
Misschien moet je eens nadenken wat je fout doet, want ze praten niet zomaar zonder reden over Disana.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ging hier tot voor kort zelfs dagelijks over mij; dan was er altijd wel iemand die me dat even PM'de. De nieuwste telg aan de zeurboom is Liess![]()
HET GING NIET OVER JOUquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed zo, jij snapt het. Liess had het over mij en dat vroeg om een reactie.
Gelukkigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
.
Ik snap het allemaal niet, maar lees ook niet alles dus ik kan er geen oordeel over geven, ik heb iig geen problemen met je
Hang mij dan maar naast Liess.. Ik snap je soms echt niet. Beetje mug olifant gedoequote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |