De laatste was in 2004quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:42 schreef Liess het volgende:
Trio's zijn van 2007...
Ik dacht dat jij zo goed was in lezen? Ik vind je gewoon een zwaar irritant mens, dát is mijn motivatie...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat had je ook alweer als motivatie ineens zo lullig te gaan doen? O ja, dat ik gisteren 3x over COSsen had lopen zeuren. Hmm... het is nog steeds niet waar![]()
![]()
De kat knijpt umquote:
Misschien moeten we even vragen of ze een eigensubfora kan krijgenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, de FB ging al over jou.
Was dat niet genoeg?
Nou ja, het staat alleen een 'beetje dom' als je van het ene op het andere moment ongenuanceerd van mening verandertquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:46 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo goed was in lezen? Ik vind je gewoon een zwaar irritant mens, dát is mijn motivatie...
En sinds wanneer heb ik er 1 nodig om "onliev" (even in jouw woorden blijven Ian) te doen tegen iemand? Maak toch zelf uit hoe ik reageer.
Dat wordt dan mijn favo!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien moeten we even vragen of ze een eigensubfora kan krijgen![]()
Die vraag hebben ze mooi lopen negeren in FBquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien moeten we even vragen of ze een eigensubfora kan krijgen![]()
Wat was mijn mening hiervoor dan van jou?? Heb ik ooit gezegd dat ik je leuk / lief / aardig / sexy / knap / geil / whatever vind?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, het staat alleen een 'beetje dom' als je van het ene op het andere moment ongenuanceerd van mening verandert![]()
Dit topic heet nog steeds Ask Dayquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Die vraag hebben ze mooi lopen negeren in FB![]()
Tja, je reageerde altijd normaal en nu reageer je over the top malquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:48 schreef Liess het volgende:
[..]
Wat was mijn mening hiervoor dan van jou?? Heb ik ooit gezegd dat ik je leuk / lief / aardig / sexy / knap / geil / whatever vind?
Ga even naar HOOLIGANS ofzo.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, het staat alleen een 'beetje dom' als je van het ene op het andere moment ongenuanceerd van mening verandert![]()
Is kappen met dit gedoe een idee. Zit gvd eindelijk van me weekend te genietenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou inderdaad mooi zijn als Liess en anderen hier niet steeds over dat soort dingen begonnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Is kappen met dit gedoe een idee. Zit gvd eindelijk van me weekend te genieten![]()
Ja, de ene keer heb ik wel zin om me in te houden, en vandaag toevallig niet...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, je reageerde altijd normaal en nu reageer je over the top mal![]()
Nee jij ookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou inderdaad mooi zijn als Liess en anderen hier niet steeds over dat soort dingen begonnen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou inderdaad mooi zijn als Liess en anderen hier niet steeds over dat soort dingen begonnen.
Jij begon, kreng.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij het zeurbelletje nu weer eens een tijdje overgenomen? Het houdt ook nooit op met dat gekleuter... en motiveren is er nooit bij![]()
![]()
Omg, je lijkt Brian wel! Ben je nou zo blind of hoe zit het?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee natuurlijk, anderen moeten het allemaal over zich heen laten komen... en dan gaan ze maar weg of ze willen hun avatar niet meer in de OPquote:
Serieus, post normaal mee of TIEF OP!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee natuurlijk, anderen moeten het allemaal over zich heen laten komen... en dan gaan ze maar weg of ze willen hun avatar niet meer in de OP![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |