Nee maar de lege huls ligt nog wel in de COSquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hmm ja... heb je peter al open gesneden![]()
Ik wensch nietsch met Insana te maken te hebben.quote:
Ik ben dan ook een zeer behulpzaam persoon.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat helpt![]()
En Disana is niet Peter6000 maar ik vind wel dat ze moeten![]()
Sorryquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:36 schreef Liess het volgende:
Nah, aangezien ik toch nog "opgehouden" word op MSN, kan ik hier ook nog wel ff hangen.
Zingt : ZEIK OP MIJJJJJ, ZEIK OP MIJ, ZEIK OP MIJJJJJ , ZEIK OP MIJ"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wensch nietsch met Insana te maken te hebben.![]()
Als ik gezeik wil zorg ik daar zelf wel voor.
Dat is mijn gevoel..quote:
Nee, tis FuTilE!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:34 schreef FuTilE het volgende:
Wilt iemand mij sigaretten brengen? Pretty please?!?
Ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hmm ja... heb je peter al open gesneden![]()
als bewijslast is het niet bewezen dat er aantoonbare bindingen zijn...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar de lege huls ligt nog wel in de COS![]()
Heb jij het zeurbelletje nu weer eens een tijdje overgenomen? Het houdt ook nooit op met dat gekleuter... en motiveren is er nooit bijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Zingt : ZEIK OP MIJJJJJ, ZEIK OP MIJ, ZEIK OP MIJJJJJ , ZEIK OP MIJ"
Op de melodie van "Blijf bij mij - Paul de leeuw"
Dat komt door de time warpquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als bewijslast is het niet bewezen dat er aantoonbare bindingen zijn...
Shut the FOK! op gewoon tegen mij, ik heb het tegen Ian, niet tegen Disana.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij het zeurbelletje nu weer eens een tijdje overgenomen? Het houdt ook nooit op met dat gekleuter... en motiveren is er nooit bij![]()
![]()
Zullen we het even liev houden hier?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij het zeurbelletje nu weer eens een tijdje overgenomen? Het houdt ook nooit op met dat gekleuter... en motiveren is er nooit bij![]()
![]()
heb jij lamellen? ik dacht dat je dat oude vrouwtje was met die gele vitrage...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hou je me in de gaten ofzo? Ben jij dat?!!?!??!
*Schuift paranoia 2 lamellen opzij*
*alleen als ik naar beneden kijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:40 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is...
Heb je Spaceballs gezien?
Smokescreens.. Rookschermen... Jij bent Peter6000! Geef het maar toe!quote:
Nah lamellen zijn ook erg foutquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
heb jij lamellen? ik dacht dat je dat oude vrouwtje was met die gele vitrage...
Wat had je ook alweer als motivatie ineens zo lullig te gaan doen? O ja, dat ik gisteren 3x over COSsen had lopen zeuren. Hmm... het is nog steeds niet waarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:43 schreef Liess het volgende:
[..]
Shut the FOK! op gewoon tegen mij, ik heb het tegen Ian, niet tegen Disana.
misschien moeten we even testen of je wel kan drijvenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:44 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Smokescreens.. Rookschermen... Jij bent Peter6000! Geef het maar toe!
Het wordt sowieso tijd voor een kleine DGK-inquisitie. Kijken wie wie is, enzo... Ik vertrouw er niks van!
JULLIE ZIJN ALLEMAAL IAN_NICK HE?! GEEF MAAR TOE! GEEF MAAR TOE! ZEG MAAR!
Hey, de FB ging al over jou.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat had je ook alweer als motivatie ineens zo lullig te gaan doen? O ja, dat ik gisteren 3x over COSsen had lopen zeuren. Hmm... het is nog steeds niet waar![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |