Jammer van die spelfaut.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Goftedomme!
Check mijn fucking kwaliteitspost in de FB!!!
OMFG!!!
Doe er van die vakjes achterplakkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan ik zo'n checklist ook zo inladen dat Day alleen ja of nee kan aanvinken?
Ik wou nog "Taalnazi" posten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die spelfout verpest het alleen een beetje.![]()
Oh, jij deed het wel echtquote:
Ik zat er eigenlijk al op te wachten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou nog "Taalnazi" posten.
Maar ik denk niet dat iemand daar die grap begrijpt.![]()
Tuurlijk doe ik het echtquote:
Ik had het al half getyped.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zat er eigenlijk al op te wachten.
Niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:09 schreef FuTilE het volgende:
IK HEB DE COS BEËINDIGD..
Helemaal korte metten mee gemaakt... YAY ME!
Jij moet ook overal olie op flikkeren he, eigenlijk ben je gewoon een grote lulquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik had het al half getyped.
Plus sarcastische disclaimer eronder.
Iets met: "zodat al die lieve, lurkende kudtnewbies niet denken dat de regulars hier incrowd grapjes posten"
![]()
Ik post het NIET en krijg alsnog een sneer?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij moet ook overal olie op flikkeren he, eigenlijk ben je gewoon een grote lul![]()
![]()
Wat hield je tegen? Ban-angst?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had het al half getyped.
Plus sarcastische disclaimer eronder.
Iets met: "zodat al die lieve, lurkende kudtnewbies niet denken dat de regulars hier incrowd grapjes posten"
![]()
Moet je zeker niet doen! En ik heb het helemaal gelezenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik het echtWat dachten jullie nou? Ik ga van me hart echt geen moordkuil maken.
Neuh, ik vond dat mijn eerste post in FB al zuigend genoeg was.quote:
Day is er niet liefjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:13 schreef mootie het volgende:
Ik ben wel onder de indruk van de respons op de post van Veulie ;-/
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:09 schreef FuTilE het volgende:
IK HEB DE COS BEËINDIGD..
Helemaal korte metten mee gemaakt... YAY ME!
Ik ookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:13 schreef mootie het volgende:
Ik ben wel onder de indruk van de respons op de post van Veulie ;-/
De SC wordt helemaal niet niet-gemod.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
Is het trouwens niet vaag dat de SC niet gemod wordt??
Zijn er in andere subfora ook "mod-vrije" topicreeksen??
Sorry.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens dit is godverdomme niet de nieuwe SC ofzo!
Terug naar dat kuttopic dat ik speciaal voor jullie met veel moeite heb zitten maken!
Uiteraard!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Probeer ik godverdomme voor de eerste keer in mijn hele fok!leven vrede te bewerkstelligen...
Loopt iedereen mijn post te negeren!
Behalve Talitha uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |