Ja maar FB is geen SCquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Geen bijval geen tegensputters. Zelfs geen opmerking van APK over kut dyslect![]()
Heel vaag.. Wist niet eens dat het bestond...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
Is het trouwens niet vaag dat de SC niet gemod wordt??
Zijn er in andere subfora ook "mod-vrije" topicreeksen??
Mwah... zo stond het er wel zo ongeveer... we werden geacht zelfregulerend te zijn enzo...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De SC wordt helemaal niet niet-gemod.
Wie de schoen past trekke hem aanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
Avonne is degene die zich aangesproken zou moeten voelen![]()
Weet ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... zo stond het er wel zo ongeveer... we werden geacht zelfregulerend te zijn enzo...
Who cares?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
Is het trouwens niet vaag dat de SC niet gemod wordt??
Zijn er in andere subfora ook "mod-vrije" topicreeksen??
Ik trek 'm even hiernaartoe.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:04 schreef Veulen het volgende:
Day kwam vanmiddag even langs droppen in de SC en poste daar een berichtje, we mochten daar vanavond allemaal op reageren. Dan zou ze het met liefde allemaal beantwoorden. Ze is nog niet langs geweest in de SC maar ik wil er toch graag ook iets over kwijt (Ja...).
Day schreef vanmiddag:
En ook hier wil ik even wat kwijt:
Tot op heden hebben wij hier niet gemod, omdat we dachten dat jullie volwassen genoeg waren om op een normale, soms sarcastisch, maar altijd met een knipoogje manier met elkaar om te gaan. Dit blijkt de laatste tijd helaas niet meer te werken, ook de SC-reeks gaat ons steeds meer tijd kosten en dat is niet de bedoeling.
Dus ook hier het dringende verzoek: doe je ding, maar houd je aan de FOK!policy!
Ik ben aan het werk nu, dus heb geen tijd om hier uitgebreid op in te gaan, maar vanavond ben ik wel aanwezig, voor wie hier iets over kwijt wil!
Duidelijk gaf die opmerking aan dat er hier niet gemod werd. Maar misschien is het dan een idee om dit te regelen met alle mod's dat er ergens niet of wel gemod word en wat er dan precies bestraft moet worden.
Een door mij gemaakte licht sarcastische opmerking over een user werd al bestraft met een 'liefkozende' tik op de vingers door 1 van die de modjes. Vreemde zaak want zo heftig was de opmerking niet. Maar ik ben een volwassen persoon en accepteer dat Ik was ook niet op de hoogte van het feit dat er niet gemod werd in de CS. Dus was het al een spel van russisch roulette.
Echter zie ik dat er deze week veel heftigere en gemenere opmerkingen over andere worden gemaakt. Deze personen komen daar behoorlijk makkelijk mee weg. Waar ligt de grens dan nog?
Het lijkt er hier onderhand op dat er behoorlijk fanatiek met 2 maten word gemeten. Dus Modden vind ik best, maar dan ook echt en geen half bakken zaken die nergens op lijken.
Ik hou best van een stevige rel op z'n tijd, maar het moet wel ergens over gaan. De afgelopen week ontstaan er her en der brandhaardjes die soms behoorlijk aangewakkerd word door de hinderlijke aanwezigheid van modden die denken dat ze als persoon moeten mee kletsen en daarbij (ongewild) een soms niet al te beste mening geven over een user.
Of modjes die niet in staat zijn om tijdens hun 'diensten' hun mening hier buiten te houden.
Ik zeg met deze opmerking overigens niet dat ik niet vind dat modjes geen mening mogen hebben of niet mogen posten ofzo (voor daar weer kijf over ontstaat), maar wel dat er iets meer doordacht moet worden gepost. Zeker door de mensen die het zogenaamde goede voorbeeld moeten geven.
Overigens vind ik ook dat er vrijheid moet zijn om voor een ieder zijn of haar mening te geven (zelfs als daar misschien heftige discussies door kunnen ontstaan) zonder dat daarbij meteen word ingegrepen. Dit simpel om het feit dat je niet alles moet willen regelen.
Daarbij vind ik ook dat meningen over personen mits zonder overdreven gescheld en dergelijke ook gewoon moeten kunnen worden gesproken. Ook als die persoon op dat moment bv alleen lurkend aanwezig is. Mensen kunnen altijd terug lezen en reageren op eerder gemaakte opmerkingen.
Zo mijn 5 centen. Beetje lang maar goed.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ik trek 'm even hiernaartoe.
Met mijn excuses dat ik niet eerder op kwam dagen. Had even een ander brandje
Jij wel ja.... ergo: de SC werd niet gemod, jij werd gemodquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar als ik hier te ver ga krijg ik alsnog op mijn flikker.
Ga je gangquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:20 schreef Day het volgende:
Fuck yeah!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij wel ja.... ergo: de SC werd niet gemod, jij werd gemod![]()
![]()
Bij de brandweer in Leusden hebben ze een hele lekkere brandweermanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
volgende keer een uittrekselquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
Jij wel ja.... ergo: de SC werd niet gemod, jij werd gemod![]()
![]()
*knuffelt Ian en veegt snel lippenstift van wangenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*knuffelt stiekem heul snel heul eventjes met Lithski.
![]()
Prima.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:22 schreef Day het volgende:
Veulen, ik wil even in gedeeltes reageren op je post, mag dat?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
*knuffelt Ian en veegt snel lippenstift van wangen
![]()
![]()
Wat doe je als ik zeg dat dit het uittreksel van mijn orgineel is?quote:
Vragen om het origineel.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat doe je als ik zeg dat dit het uittreksel van mijn orgineel is?
Nee, maar ik val nogsteeds op mannen hoor...quote:
Oepsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mag ik in dat geval even tegen je op rijden?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:24 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee, maar ik val nogsteeds op mannen hoor...
Of was het niet de bedoeling dat ik dat bekend zou maken, mmmmzz....
*voelt aan kadetjes van Talithaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
*knuffelt Ian en veegt snel lippenstift van wangen
![]()
![]()
Sterker nog: ik zie een Part Deux komenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij is dit mijn eerste topic waar de TT uiteindelijk nog ergens op gaat slaan ook.
Neeh doe maar nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Vragen om het origineel.
Dan Nederlandschquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog: ik zie een Part Deux komen
buk eensquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja alleen als het heel subtiel gaatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik in dat geval even tegen je op rijden?
Heb je honger?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:25 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
*voelt aan kadetjes van Talitha
is je vader soms bakker![]()
2Day or not 2 ask Dayquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Ask Day or not 2 ask Day?
Zal ik mijn checklist dan maar voor later bewaren?
Nou, rij-ze dan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat dat maar aan mij over.
Ik ben subtiel in alles wat ik doe. [afbeelding]
De andere bevatten wat voorbeeldjes. Heb dat laten vallen omdat het vaak namen bevat en dat vind ik eignelijk weer iets minder.quote:
Voel je niks vanquote:
het wordt weer tijd voor een ophok plichtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |