Wtf.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:52 schreef Talitha het volgende:
Iemand! Doe iets! Snel! Anders val ik in slaap.![]()
Beetje een pijpmondjequote:
Latersquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:51 schreef petraa het volgende:
Ik stap nu heel elegant in me auto en gaat kippiee halen latersssssssssss allemaal
toch wel... gejat hoop ikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:51 schreef petraa het volgende:
Ik stap nu heel elegant in me auto en gaat kippiee halen latersssssssssss allemaal
mij afvoerpijp lekt bij het mondje... misschienquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
En voor het geval het niet meer wil met de sokken....
[afbeelding]
Je hebt serieus zitten typen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:56 schreef Veulen het volgende:
Ik heb net een fokking lang verhaal getikt. Zal je zien dat Day niet meer tevoorschijn komt. Denk dat ik hem zo maar even in de FB knal.
Oh goed idee, dan knal ik mijn vragenlijst en checklist er ook even opquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:56 schreef Veulen het volgende:
Ik heb net een fokking lang verhaal getikt. Zal je zien dat Day niet meer tevoorschijn komt. Denk dat ik hem zo maar even in de FB knal.
zet je leven niet op het spel... denk aan spel tip 9...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:56 schreef Veulen het volgende:
Ben ik nou de enige die uit zijn nek zat te lullen over vragen voor Day?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oh goed idee, dan knal ik mijn vragenlijst en checklist er ook even op
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die uit zijn nek zat te lullen over vragen voor Day?![]()
Ik zat al op het kringesprek te wachtenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Duidelijk van welquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[X] Jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan ik zo'n checklist ook zo inladen dat Day alleen ja of nee kan aanvinken?
Die spelfout verpest het alleen een beetje.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Goftedomme!
Check mijn fucking kwaliteitspost in de FB!!!
OMFG!!!
Jammer van die spelfaut.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Goftedomme!
Check mijn fucking kwaliteitspost in de FB!!!
OMFG!!!
Doe er van die vakjes achterplakkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan ik zo'n checklist ook zo inladen dat Day alleen ja of nee kan aanvinken?
Ik wou nog "Taalnazi" posten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die spelfout verpest het alleen een beetje.![]()
Oh, jij deed het wel echtquote:
Ik zat er eigenlijk al op te wachten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou nog "Taalnazi" posten.
Maar ik denk niet dat iemand daar die grap begrijpt.![]()
Tuurlijk doe ik het echtquote:
Ik had het al half getyped.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zat er eigenlijk al op te wachten.
Niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:09 schreef FuTilE het volgende:
IK HEB DE COS BEËINDIGD..
Helemaal korte metten mee gemaakt... YAY ME!
Jij moet ook overal olie op flikkeren he, eigenlijk ben je gewoon een grote lulquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik had het al half getyped.
Plus sarcastische disclaimer eronder.
Iets met: "zodat al die lieve, lurkende kudtnewbies niet denken dat de regulars hier incrowd grapjes posten"
![]()
Ik post het NIET en krijg alsnog een sneer?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij moet ook overal olie op flikkeren he, eigenlijk ben je gewoon een grote lul![]()
![]()
Wat hield je tegen? Ban-angst?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had het al half getyped.
Plus sarcastische disclaimer eronder.
Iets met: "zodat al die lieve, lurkende kudtnewbies niet denken dat de regulars hier incrowd grapjes posten"
![]()
Moet je zeker niet doen! En ik heb het helemaal gelezenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik het echtWat dachten jullie nou? Ik ga van me hart echt geen moordkuil maken.
Neuh, ik vond dat mijn eerste post in FB al zuigend genoeg was.quote:
Day is er niet liefjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:13 schreef mootie het volgende:
Ik ben wel onder de indruk van de respons op de post van Veulie ;-/
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:09 schreef FuTilE het volgende:
IK HEB DE COS BEËINDIGD..
Helemaal korte metten mee gemaakt... YAY ME!
Ik ookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:13 schreef mootie het volgende:
Ik ben wel onder de indruk van de respons op de post van Veulie ;-/
De SC wordt helemaal niet niet-gemod.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
Is het trouwens niet vaag dat de SC niet gemod wordt??
Zijn er in andere subfora ook "mod-vrije" topicreeksen??
Sorry.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens dit is godverdomme niet de nieuwe SC ofzo!
Terug naar dat kuttopic dat ik speciaal voor jullie met veel moeite heb zitten maken!
Uiteraard!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Probeer ik godverdomme voor de eerste keer in mijn hele fok!leven vrede te bewerkstelligen...
Loopt iedereen mijn post te negeren!
Behalve Talitha uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |