Eigenlijk welquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
(je wil niet weten hoeveel getraumatiseerden in de hulpverlening willen werken!)
misschien wel van mij?!?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:40 schreef drs_Kiwi het volgende:
Succes met leren meneer Bupatih![]()
Ik heb de hele middag ziek in bed gelegen en voel me nog steeds belabberd. Geen idee waar dat ineens vandaan komt![]()
Bedankt, mevrouw drs_Kiwi. Ik heb geleerd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:40 schreef drs_Kiwi het volgende:
Succes met leren meneer Bupatih![]()
Ik heb de hele middag ziek in bed gelegen en voel me nog steeds belabberd. Geen idee waar dat ineens vandaan komt![]()
Omdat daar mensen zitten waar ik bij voorbaat al een hekel aan heb.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:45 schreef Giechel_Ho het volgende:
Wat wil jij dan worden Buup? Oke, maar waarom ben je dan niet de kleinkunstacademie gaan doen?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:55 schreef Bupatih het volgende:
Omdat daar mensen zitten waar ik bij voorbaat al een hekel aan heb.
En je mag tijdens je studie niet eens meedoen aan festivals.
En alsof ik het mezelf niet kan aanleren.
En alsof ik 'er' niet kan komen, zonder kleinkunstacademie te hebben gedaan.
En ik weet eigenlijk niet precies wat ik wil worden.
Ik ga me over twee jaar maar richten op het edele beroep van copywriter/tekstschrijver. Copycat achterna.
Nee, niet op goed geluk!! Als ik iets doe, doe ik dat zeker niet 'op goed geluk'.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:13 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kortom jij wil cabaretier worden, maar dan meer op goed geluk. Zeg maar zonder de druk van "ik ben afgestudeerd aan de kleinkunstacademie en moet nu presteren/doorbreken" En Buup zoals ik het nu lees zie ik Burdie eerder cabaretier worden dan jij. Zij durft er aan te werken, gaat naar die open avonden enzo. Terwijl jij volgens mij wat krabbelt op internet fora. Jij hebt een "Fight Club" moment nodig
Idd. Kijk maar eens naar de mensen die nu doen wat jij wilt gaan doen. Daarvan heeft echt slechts een heel klein percentage Kleinkunst gedaan. Ik geloof zelfs dat kleinkunst artiesten verpest raken met suffe regels, dogma's etc.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En alsof ik 'er' niet kan komen, zonder kleinkunstacademie te hebben gedaan.
[..]
Ik ben er een half uurtje later. Heb geen oog dicht gedaan vannachtquote:Op zondag 10 juni 2007 08:28 schreef Re het volgende:
zo!
Ok.quote:Op zondag 10 juni 2007 08:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben er een half uurtje later. Heb geen oog dicht gedaan vannacht. Ik ga over 15 minuten de deur uit
maat jij bent dan ook tofquote:Op zondag 10 juni 2007 08:32 schreef Dizer het volgende:
Oh en ik voel me niet lekker, maar ik kom wel. Ik ben geen pussy netals de rest van SC die niet eens over na willen denken om te gaan.
Stoer hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 08:32 schreef Dizer het volgende:
Oh en ik voel me niet lekker, maar ik kom wel. Ik ben geen pussy netals de rest van SC die niet eens over na willen denken om te gaan.
Het percentage kleinkunststudenten dat het haalt is volgens mij groter dan het aantal amateurs dat doorbreekt. En er is een groot verschil tussen een TTT topic en een goede, grappige show van een uur. Volgens mij begrijpt Buup dat nog niet helemaal. Als hij "er" wil komen, dan mag hij wel wat meer zijn best doenquote:Op zondag 10 juni 2007 04:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd. Kijk maar eens naar de mensen die nu doen wat jij wilt gaan doen. Daarvan heeft echt slechts een heel klein percentage Kleinkunst gedaan. Ik geloof zelfs dat kleinkunst artiesten verpest raken met suffe regels, dogma's etc.![]()
Bupa moet gewoon aan de slag als de persoon die hij nu is en dan bereikt hij echt wel wat hij wil op creatief gebied - daar ben ik van overtuigd![]()
Enige drempel bij hem is het doorzettingsvermogen; dat moet hij echt nog aanleren![]()
Daar heb je wel weer een punt. Het aantal wannabe's is gigantisch, in tegenstelling tot het handjevol kleinkunstenaars.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:41 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Het percentage kleinkunststudenten dat het haalt is volgens mij groter dan het aantal amateurs dat doorbreekt. En er is een groot verschil tussen een TTT topic en een goede, grappige show van een uur. Volgens mij begrijpt Buup dat nog niet helemaal. Als hij "er" wil komen, dan mag hij wel wat meer zijn best doen
Hoe wat werkt?quote:
Nope, typen via het schermtoetsenbord.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe wat werkt?![]()
Internet via je telefoon?
Klinkt suf.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nope, typen via het schermtoetsenbord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |