Scherp.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:58 schreef ChrisJX het volgende:
Toen hij z'n oor had afgesneden was hij geen 'hele kunstenaar' meer
Precies. Maar wie het nu is, weet ik ook nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:00 schreef ChrisJX het volgende:
Maar volgens mij is het tegenwoordig een ander en die ken ik niet.
Voor zover ik weet doet hij dat nog steeds, maar ik kan het mis hebben. Ben geen vaste kijkerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:00 schreef ChrisJX het volgende:
Danny Verbiest
Meer FP lezenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:04 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb het opgezocht en inderdaad doet iemand anders het nu (Peter Thyssen). Maar dat wist ik niet, dus laat ik het zo.
Ik weet het nu ook sinds 10 secondenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:04 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb het opgezocht en inderdaad doet iemand anders het nu (Peter Thyssen). Maar dat wist ik niet, dus laat ik het zo.
Das 2 jaar geleden joh!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:10 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Meer FP lezen
Gert vindt de nieuwe Samson
We kunnen niet allemaal zoveel onthouden als jijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Pfft, als ik weet dat het erop staat kunnen jullie het ook gelezen hebben
Tsss, ik wel hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:17 schreef Kauki het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zoveel onthouden als jij![]()
![]()
dat dusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:30 schreef Kauki het volgende:
Ander is Pirrewiet of Pierewiet. Altijd zoiets. Volgens mij.![]()
Tekenaar heb ik echt geen flauw idee van...
En Tim maakt em afquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan zeg ik dat de tekenaar Peyo is
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:52 schreef Etcetera het volgende:
vleermuis
De Hollandse nieuwe is ook rauwe vis.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:05 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Rauwe vis
Hmm, nou ja, Ik zla maar niet te streng zijn. FKA +1quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:05 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Rauwe vis
Punten in deel 809:quote:Sashimi (Japanese: 刺身) is a Japanese delicacy primarily consisting of very fresh raw seafoods, thinly sliced into pieces
Welke film?quote:Telly Paretta wordt gekweld door de herinnering aan de dood van haar 9-jarig zoontje Sam. Terwijl ze het verlies en de daaropvolgende vervreemding van haar man Jim probeert te verwerken, krijgt ze van haar psychiater Dr. Munce te horen dat ze aan waanideeën lijdt en dat haar zoontje nooit bestaan heeft. Geschokt probeert ze sporen van Sams bestaan te vinden, maar die lijken wel te zijn uitgewist...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |