hahaha okay, de oude zanger, voor de kraai?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:35 schreef HAL9000S het volgende:
Graag... zat vroeger zelf ook in het wereldje speelde ooit in de band Xreaching-forwardx, maar niemand doet z'n platen nog weg. Heb hier ook nog de nodige leuke gekleurde 7 inches liggen.
dat is geen 7" dat is "... to reduce the choir to one solist" volgens mij is dat een 10" of een 12"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:43 schreef HAL9000S het volgende:
Ja ik zoek nog een bepaalde 7" van een band die ACME heette, het was volgens mij doorzichtig vinyl en hij begon met een hitlerspeech... de muziek zelf was erg noisy.
Jammer zeg, ik had net met je over de nieuwste emo-ontdekkingen willen pratenquote:
Helaas niet, vraag eens op asice.netquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:01 schreef HAL9000S het volgende:
Heb je die plaat nog liggen toevallig? Ben er al tijden naar op zoek.
Dit bedoel je?quote:Op donderdag 6 september 2007 16:02 schreef RudolfRockem het volgende:
Ik heb heel erg zitten twijfelen, maar ben uiteindelijk toch maar niet gegaan. Vrienden van me waren wel heen en zeiden dat t echt 1 grote puinhoop was. Maar wat wil je als t licht uitgaat en je hoort een paar trompetten door de speakers schallen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |