Niet voor iemand die in het verleden een onweerfobie heeft gehad. Ik zat gisteravond weer tegen een paniekaanval aan. Dat was lang geleden! Moeilijk te begrijpen als je daar zelf geen last van hebt gehad. Maar dat is echt niet leuk!quote:
Daar was het toch eerst zo kurkdroog?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:43 schreef Adelante het volgende:
Australië is het ook lekker tekeer gegaan: zware overstromingen door regenval en zeven doden
stel je niet aan, ik stond gister op een plek van bijna 60 gradenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:17 schreef DikkeHemaWorst het volgende:
Benauwde klote hitte. Net effe boodschapen gedaan en kom gewoon zeiknat terug..
Gister was 't al helemaal niet te houden hier in Hengelo. Wel effe een liter ijs gehaald bij Van Der Poel
Dus de dompelpompen uit 1995 kunnen nog goed van pas komen begrijp ikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:35 schreef T1andonly het volgende:
Hier in Limburg gaat het lekker te keer. Volgens mij is het de hele morgen al onafgebroken aan het donderen. Het regent ook flink.
Het is hier in Almelo nu ook al een stuk bewolkter dan een uur geledenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:00 schreef kahaarin het volgende:
Volgens de site van het KNMI: In de loop van de middag is er vooral in de oostelijke helft van het land kans op zware regen- en onweersbuien, soms met hagel en windstoten tot 65 km/uur.
Wapper eens een beetje richting Gronigen stad aub!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het is hier in Almelo nu ook al een stuk bewolkter dan een uur geleden
wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:50 schreef WEST het volgende:
[..]
stel je niet aan, ik stond gister op een plek van bijna 60 gradenzonder enige zuchtje wind
![]()
Mijn achtertuin zeg ik.....in een waterig zonnetje.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:21 schreef Party_P het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan?
Goh, vreemd dat mensen zeggen dat het al 31 graden is. Volgens knmi is het nog geen 25 graden in het land.
Hier viel het nog mee. Waar ik woon hoef ik sowieso niet snel te vrezen voor een overstromingquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:59 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dus de dompelpompen uit 1995 kunnen nog goed van pas komen begrijp ik![]()
Ja, dat zag ik ook al. Nu lijkt het alleen naar Zeeland af te buigen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:31 schreef IedeK. het volgende:
Deja Vu op de buienradar, dat buienlijntje van gister begint zich weer te vormen in Belgie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |