Zeik dan niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:56 schreef Beach het volgende:
Ik wist eigenlijk dat ik zulke reacties kon verwachten.
Wrm post je het dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:56 schreef Beach het volgende:
Ik wist eigenlijk dat ik zulke reacties kon verwachten.
Boh das niet erg hé, mijn mobiel is veel erger.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:59 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Perfecte antwoord als er iemand wat over komt
Dode door blikseminslag
^^^ pwnd
Okee eens kijken bij mijn verzekering, maar het is wel toevallig dat mn pc verder niks heeftquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:55 schreef dubidub het volgende:
'De bist gepwned, de bist gepwned, de bist gepwned wie unne n00b'
Zal je wel een bagger pc hebben, goede pc gaan wel kapotquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Okee eens kijken bij mijn verzekering, maar het is wel toevallig dat mn pc verder niks heeft![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:55 schreef dubidub het volgende:
'De bist gepwned, de bist gepwned, de bist gepwned wie unne n00b'
Jammer man!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]lang niet meer gebruikt die uitspraak !
Nee, hij opent een topic via 'nquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:25 schreef Molluck het volgende:
Doet je pc het nog wel dan?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Okee eens kijken bij mijn verzekering, maar het is wel toevallig dat mn pc verder niks heeft![]()
Homo!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:25 schreef Molluck het volgende:
Doet je pc het nog wel dan?
best welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:38 schreef 9christensen het volgende:
lastieggggg
godquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:19 schreef Hijacking het volgende:
haha god lacht jou uit
Talpaquote:
quote:
Ik heb die flits gezien zo`n 100 m voor me.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:59 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Perfecte antwoord als er iemand wat over komt
Dode door blikseminslag
^^^ pwnd
tuurlijk even alle kabels er uit trekken van die 50+ apparaten die aan het lichtnet hangen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Tja eigen schuld he, bij bliksem ff je shit uit, stroom er helemaal af en de kabel er even uit.
Idd ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
tuurlijk even alle kabels er uit trekken van die 50+ apparaten die aan het lichtnet hangen.![]()
Nee de verzekering lapt het maar.
En hoe zeker weet je dat? Ik ben er namelijk vrij zeker van dat je er aardig naast zit.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:07 schreef Sjibble het volgende:
Ik weet zeker dat ze dit niet eens zouden dekken, lekker voor je 14.gif
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |