Na tientallen pogingen de fabrikant te achterhalen hebben we maar besloten dat de enige goede uitweg de slijptol wasquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:45 schreef DenniZ224 het volgende:
nohhh ! Was er echt geen sleutel te verkrijgen! er zijn van die sleutels voor slotbouten hoor !
alles geprobeert maar niets mocht baten...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:46 schreef manny het volgende:
dan had je even een flens over de achtermoer moeten halen. dan til je die velgen zo van de naaf.
Heb je de OP wel in zijn geheel gelezenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:47 schreef DoimeN het volgende:
Koop ipv van leuke velgen, paupervelgen met goede banden en bevestig het vooroordeel van de golf II niet!![]()
Die hufters proberen me te verneuken met hun 25 euro per velg ofzo....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:52 schreef Kogando het volgende:
Wat doe je moeilijk? Ga naar de eerste beste sloop en haal een paar wielen.
ja klopt, maar ik baal dr wel een beetje vanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:02 schreef sooty het volgende:
Ieder voordeel heb zijn nadeel. Die slotbouten zijn juist bedoeld om diefstal tegen te gaan. Dat is dan weer wel gelukt in dit geval.
Dat is met band, montage en uitlijnen neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:53 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die hufters proberen me te verneuken met hun 25 euro per velg ofzo....
ja was het maar zo'n feestje, velg + band en zelf monterenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat is met band, montage en uitlijnen neem ik aan?Dan is het niet zo duur.
Tsssk, heb je een vriendin die jong en er leuk uitziet? Die met jouw wagen naar een sloop laten rijden. Moet je kijken wat er geregeld kan worden voor die 25 euroquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja was het maar zo'n feestje, velg + band en zelf monteren![]()
En een pijpbeurt?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Tsssk, heb je een vriendin die jong en er leuk uitziet? Die met jouw wagen naar een sloop laten rijden. Moet je kijken wat er geregeld kan worden voor die 25 euro.
Ik weet niet of de voorpijp van je uitlaat versleten isquote:
Maar er zitten heel geen velgen onder die autoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Tsssk, heb je een vriendin die jong en er leuk uitziet? Die met jouw wagen naar een sloop laten rijden. Moet je kijken wat er geregeld kan worden voor die 25 euro.
Er bestaan aanhangers waar een auto op kan. Ik zweer het je man!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:18 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
Maar er zitten heel geen velgen onder die auto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |