ja he.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:40 schreef Dementor het volgende:
Huub is zwaar verdoofd.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij weggestemd wordt, anders wordt het zo rustig in huis.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:40 schreef Dementor het volgende:
Huub is zwaar verdoofd.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij ligt ergens buiten de streams uitgeteld op bed.
De zogenaamde nonstop-rocker.
Die is verdoofd hoor.quote:
Amanda wint toch niet, dus dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:42 schreef akveor het volgende:
Huub heeft ook nog die plek op z'n wang van gisteren.... later nog een stoel naar zich toe gekregen.... Ik denk Huub en Amanda een boete...
Dat klinkt alsof er niets meer te winnen valt voor Huub.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:28 schreef Desii het volgende:
[..]
Toen hij met Lieke naar binnen liep.... Lieke zei toen tegen Huub ga even op bed liggen... toen zei Huub fokking 200 dagen voor niets in huis
quote:
Eric en Amanda zijn wel mijn favorieten, momenteel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
zucht, gelukkig schat, ik was al bang dat je Eric fan ging worden.
Stil in huis ? Bedoel je daar of bij jou![]()
Schat hij is nu ziek, dat is niet ok.................... neem jij hem in huis ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Amanda wint toch niet, dus dat maakt niet uit.
SMERIGE HUUB 200.000 EURO BOETE: DAAAAAAAAAAAAAAG![]()
![]()
![]()
![]()
jezus wat ben jij een triest figuur, niemand weet wat er gebeurd is en het enige wat jij doet is elke post huub afkraken/zeiken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Amandaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eric en Amanda zijn wel mijn favorieten, momenteel.
En voordat MOOTIE wèèr begint te zeiken: nee mevrouw: dit is geen feit, maar een speculatie op basis van de beelden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja tuurlijk,als zij het zegt wel!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:46 schreef beequeen het volgende:
Japio komt binnen met een brief voor Huub.
Natasja: Gaat het over Milton?
Nu mag de naam ineens wel?![]()
Precies!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een triest figuur, niemand weet wat er gebeurd is en het enige wat jij doet is elke post huub afkraken/zeiken.. Dat Natasia bedreigingen uit heeft iedereen gehoord. Wat Huub gedaan heeft weet (nog) niemand!
pffffquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:46 schreef Meganog het volgende:
De weblog van Huub is door iemand van achter gehacked.
ff een user met rust laten ajb, Peter is een held en mag over de bewoners schrijven wat hij wil. dusquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een triest figuur, niemand weet wat er gebeurd is en het enige wat jij doet is elke post huub afkraken/zeiken.. Dat Natasia bedreigingen uit heeft iedereen gehoord. Wat Huub gedaan heeft weet (nog) niemand!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En voordat MOOTIE wèèr begint te zeiken: nee mevrouw: dit is geen feit, maar een speculatie op basis van de beelden.
Precies.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ff een user met rust laten ajb, Peter is een held en mag over de bewoners schrijven wat hij wil. dus![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ff een user met rust laten ajb, Peter is een held en mag over de bewoners schrijven wat hij wil. dus![]()
Ik zou het leuk vinden als Lieke veel meer dan Amanda (en Brian) zou krijgen..... hoger dan Jaap hoeft voor mij niet...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:47 schreef Zora01 het volgende:
ik heb tot aan gisteren nog geen smsje verstuurd voor de popo.. maar nu heb ik er aardig wat verstuurd voor lieke en huub... ik lach me trouwens suf als Lieke hoger als kingjaap eindigd...
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is overtuigd dat Japio nat HET gesprek inmiddels ook Huub de rug zal keren. Op de tweede cap zien we Japio ......
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is, zoals gewoonlijk, maar net wat je wilt horen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |