Heel fijn, maar ik vind het op z'n zachtst gezegd verdacht dat de meeste van die lui alleen maar opduiken in SC als er wat te klooien of te stoken valt.quote:
hello mod day... we gonna party like it's your mod dayquote:
OP OP OP OP OP OP OP OP!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:21 schreef Talitha het volgende:
Kan het nou eens afgelopen zijn met dat gezeik?! Ik kan het woord OP niet meer horen!![]()
De eerste de beste die erover begint word hier door mij hoogstpersoonlijk uit de OP gestreept.![]()
* Litha zoekt watervaste stift
Have fun!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:43 schreef PC eend het volgende:
Is de rel al begonnen
Ik lees voor deze keer wel een keer terug![]()
OMG dit gaat niet goed, jap zit in het verkeerde kampquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:43 schreef PC eend het volgende:
Is de rel al begonnen
Ik lees voor deze keer wel een keer terug![]()
Denk het niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:00 schreef PC eend het volgende:
De rel peter vs petra lijkt te veranderen in ian vs leandra![]()
Dat ging snelquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:01 schreef petraa het volgende:
Ik word zo strontziek van het gezeik hier over mijn persoon, dat ik er serieus over zit te denken om te stoppen met fokken. Er zijn personen hier die alles kunnen zeggen en ik maak een keer een opmerking die fout valt en ik ben dagen gespreksonderwerp ook op momenten dat ik er niet ben. Wees dan een vent en vecht het met mij uit.
De mazzel
Je laat je toch niet zo makkelijk wegjagen!?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:01 schreef petraa het volgende:
Ik word zo strontziek van het gezeik hier over mijn persoon, dat ik er serieus over zit te denken om te stoppen met fokken. Er zijn personen hier die alles kunnen zeggen en ik maak een keer een opmerking die fout valt en ik ben dagen gespreksonderwerp ook op momenten dat ik er niet ben. Wees dan een vent en vecht het met mij uit.
De mazzel
Laat je ff niet opnaaien door die randdebiel en zn vriendjes...... al is het moeilijk. Hij zit mij ook te zieken als is het nog geen 10% van wat hij bij jou doet, en mn bloed kookt nu al.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:01 schreef petraa het volgende:
De mazzel
Geef dan zelf ( on topic) een reactie en stop het meegelul van de anderen. Kun je bestquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:01 schreef petraa het volgende:
De mazzel
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geef dan zelf ( on topic) een reactie en stop het meegelul van de anderen. Kun je best
Mootie, ik vind je lief, maar ik mis stukken omdat alles via PM gaat. Ik ben het met veel van Peter en Petraa niet eens. Maar het is onzuiver dat iedereen zich ontopic gaat uiten over iets wat via PM wordt besproken.quote:
die reactie in de cos van net was veelzeggend trouwens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mootie, ik vind je lief, maar ik mis stukken omdat alles via PM gaat. Ik ben het met veel van Peter en Petraa niet eens. Maar het is onzuiver dat iedereen zich ontopic gaat uiten over iets wat via PM wordt besproken.
Ik kies geen partij. Ik ben een Peter fan en wijs hem niet af om zijn reacties waar ik zelf niet de dupe van ben. Ben ik dat wel, dan vecht ik.
Maar het bondjes sluiten en het voor anderen opnemen is imo niet ok.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:10 schreef mootie het volgende:
[..]
die reactie in de cos van net was veelzeggend trouwens.
Ik ben een Peter fan en wijs hem niet af om zijn reacties waar ik zelf niet de dupe van ben.![]()
Nee, jij neemt het dan verder ook niet voor Peter op...... je wil ineens uit de OP worden verwijderd......quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mootie, ik vind je lief, maar ik mis stukken omdat alles via PM gaat. Ik ben het met veel van Peter en Petraa niet eens. Maar het is onzuiver dat iedereen zich ontopic gaat uiten over iets wat via PM wordt besproken.
Ik kies geen partij. Ik ben een Peter fan en wijs hem niet af om zijn reacties waar ik zelf niet de dupe van ben. Ben ik dat wel, dan vecht ik.
Maar het bondjes sluiten en het voor anderen opnemen is imo niet ok.
Dat is ook de stijl van peterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat je daar zegt: Zolang het jou persoonlijk niet raakt mag alles!!!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef mootie het volgende:
Peter zegt misschien dingen die niet kunnen, maar ik ben niet om hem daar voor terecht te wijzen. Wel als het mij aan gaat. Dan kill ik hem.
Prima. Als struisvogelpolitiek voor jou werkt.
En ik betwijfel echt of Peter je ook aan zal vallen, dus je bent safe![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef mootie het volgende:
Peter zegt misschien dingen die niet kunnen, maar ik ben niet om hem daar voor terecht te wijzen. Wel als het mij aan gaat. Dan kill ik hem.
Prima. Als struisvogelpolitiek voor jou werkt.
En ik betwijfel echt of Peter je ook aan zal vallen, dus je bent safe![]()
Ik snap er echt niks van ? sorryquote:
Wel rap dan, ik moet zo nog even wat vuilnis ophalenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:29 schreef mootie het volgende:
Ik ben dus niet duidelijk genoeg, misschien wil iemand anders een poging wagen?![]()
Oke dan zal ik nu ook één keer heel duidelijk reageren. Dit heb ik tot nu toe nog niet gedaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:20 schreef kleinzusje het volgende:
Mootie:
Ik reageer op Peter met kots en lach smileys.
Net als op jou en ieder ander.
In de Cos vind ik het niet ok dat mensen op elkaar reageren als hun mening afwijkt, door elkaar zwart te maken.
Ik doe dat zelf ook en leer er van............. ben geen heilige dus ga soms de fout in.
Maar me mengen in persoonlijke shit tussen users via pm en dan halve shit op een topic zetten doe ik niet.
Ik heb een hekel aan dat hypocriete gedoe.
Ik maak fouten, slijm me rot, ben gek op mannelijke users, maar haat dat gekonkel.
Ik heb mn punt duidelijk gemaakt.
Ik ben para van al die PM shit waar ik niks van weet en heb al dagen gezegd dat ik me er niet mee wil bemoeien en niet in wil mengen.
Als hij jou aanvalt, ben je mans genoeg om te reageren op hem. Dat ik het soms wel voor iemand opneem, is omdat men in de de COS vaak niet snapt dat het een spel is en dat een "niet Huub"fan dan ook niet deugt. Dat vol niveau ben ik zat. Dat heeft niks met jou of Peter te maken.
Hoe moet ik het uitleggen ?
zo duidelijk ?
Neuhquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:29 schreef mootie het volgende:
Ik ben dus niet duidelijk genoeg, misschien wil iemand anders een poging wagen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |