Ik woon (nog even) in Veldhuizen-A. De mogelijkheid bestaat dus dat het daadwerkelijk een terroristische aanslag betrofquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:52 schreef stijgende_ster het volgende:
Holymoly!Was het zo erg? In welke wijk wonen jullie? En waar is dat ding ingeslagen?
Wijk 1 geloof ik (heeft die eigenlijk wel een naam?), naast de kazernes.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:52 schreef stijgende_ster het volgende:
Holymoly!Was het zo erg? In welke wijk wonen jullie?
Centrum, en hier trilde de ramen ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:52 schreef stijgende_ster het volgende:
Holymoly!Was het zo erg? In welke wijk wonen jullie? En waar is dat ding ingeslagen?
Klinkenbergerweg hemelsbreed 200 meter van de AH, maar niks gehoordquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:14 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Centrum, en hier trilde de ramen ook.
Dan is je huis gewoon goed geisoleerd of je lag in coma.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:34 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Klinkenbergerweg hemelsbreed 200 meter van de AH, maar niks gehoord.
Mijn oude schooltje!quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:08 schreef tralalala het volgende:
Ik weet nog wel 2 jaar geleden, ik zat rustig naar buiten te kijken in een keer een dikke inslag 200 meter verderop, dan schik je je helemaal de pleuris, de bliksem was achter de beatrixschool ingeslagen.
Dat was volgens mij drie jaar geleden, toen woonde ik nog tegenover de Stadpoort aan de AH-kant.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:08 schreef tralalala het volgende:
Ik weet nog wel 2 jaar geleden, ik zat rustig naar buiten te kijken in een keer een dikke inslag 200 meter verderop, dan schik je je helemaal de pleuris, de bliksem was achter de beatrixschool ingeslagen.
Bij ons 3 huizen verder jah. resultaat alle computer bij ons in de staart zijn bijna overleden...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Bij ons (omgeving Proosdijerveldweg) knalde het ook heel hard, en de tv lag eruit. Het was heel dichtbij, want in de straat gingen van diverse auto's spontaan het alarm af!
ik ging om 3 uur naar bed en had toen idd geen water, misschien om 6 uur ondekt?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:13 schreef thedude0 het volgende:
http://www.nu.nl/news/114(...)ng_Ede_gevonden.html
het lek ontstond om 6 uur ? daarom had ik zeker om half 3 al geen water meer.
hummz denk je nou echt dat ze zichzelf gaan opblazen als je allemaal kaaskoppen er om heen hebt wonen.... Dat zou niet echt geintregeert zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik woon (nog even) in Veldhuizen-A. De mogelijkheid bestaat dus dat het daadwerkelijk een terroristische aanslag betrof![]()
04:38:18 08-07-07 8 I BRAN ovd bel rac. Prio 3 uitval nuts (water) EDEquote:Op zondag 8 juli 2007 14:34 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ik ging om 3 uur naar bed en had toen idd geen water, misschien om 6 uur ondekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |