Waar ergens?quote:Op zondag 13 april 2008 19:46 schreef Susi het volgende:
Volgend academiejaar ga ik in Finland studeren, dus ik moet dit topic niet vergeten
shit, wat je ook gehoord hebt; het was de kat.quote:
De Finnen die ik ken zijn in hun vrije tijd altijd stom dronkenquote:Op maandag 10 maart 2008 21:17 schreef Slappy het volgende:
Hey ik had gehoord van Collega dat Finnen altijd stom dronken zijn weekends ?
Je hebt er genoeg die dat wel worden hoor. In mijn tijd in Finland heb ik na het uitgaan genoeg opstootjes gezien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:36 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ze zijn alleen wel aardig, ze worden niet agressief dronken.
Whoa, sorryquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:50 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ze is het topic toch weer vergeten, lijkt het...
Volgens mijn zwager, gaat die boot niet voor anker, maar mag je het schip niet verlaten in de haven van Tallinn. Weet je zeker dat die boot voor anker gaat? Want die kennen ze niet...quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:12 schreef Public_NME het volgende:
[..]
De zuipboot naar Tallinn is Peanuts vergeleken met de zuipboot van Silja of Vikingline naar Stockholm. Zeker als je met 1000+ studenten gaat![]()
Twee keer gedaan (2003 en 2005), echt 16u lang (kort slapen hehe) zuipen naar Stockholm, dan 8u met een kater rondlopen daar, en dan weer 16u lang zuipen op de boot terug. Mooi dat bij de stop op Aland iedereen de taxfree winkel in gaat en de booze met karrevrachten tegelijk de winkel uit vliegt. (ook al scheelt het maar een paar euro)
Mijn god, wat heb ik ultiem gare tijden daar op die boot beleefd, maar wat een festijn!*zucht*
Ik wilde eigenlijk nog een keer op een Goom cruise, gewoon voor anker gaan tussen Finland en Estland en zuipen tot je kruipt
Mooie stad. Ken het eigenlijk alleen van het Appeltjes hotel (dat hotel zonder personeel om goedkoop te zijn), een hostel, en de subwayquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:50 schreef Windigo het volgende:
Ik ga volgende week voor t eerst naar mijn Finse vriend in Tampere!
Beter laat dan nooitquote:
Ik heb er echt onwijs veel zin in, heb mijn hele leven al interesse in Finland gehad (Moragh_DaughterofSune die hier in t topic staat is mijn vorige account) en kan niet wachten om eindelijk te gaan!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mooie stad. Ken het eigenlijk alleen van het Appeltjes hotel (dat hotel zonder personeel om goedkoop te zijn), een hostel, en de subway
Ik heb het mijn (Finse) vriendin gevraagd en die zegt dat het niet echt Fins klinkt. Ze kon er dan ook niks mee...quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:15 schreef SimtekF1 het volgende:
Zijn er hier mensen aanwezig die goed zijn met Finse achternamen?
Heb op vakantie een meisje leren kennen en ik dacht, laat ik google eens proberen maarja, heb geen idee hoe ik haar achternaam schrijf.
Was iets van Saltikok ofzo? (lijkt idd op saltycock ja, we hebben er toen ook om gelachen)
Sältikkoo misschien? Of Sälttiko? Dat klinkt wat Finser naar mijn idee.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:15 schreef SimtekF1 het volgende:
Zijn er hier mensen aanwezig die goed zijn met Finse achternamen?
Heb op vakantie een meisje leren kennen en ik dacht, laat ik google eens proberen maarja, heb geen idee hoe ik haar achternaam schrijf.
Was iets van Saltikok ofzo? (lijkt idd op saltycock ja, we hebben er toen ook om gelachen)
Have funquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:12 schreef Windigo het volgende:
Morgenochtend deze tijd vertrek ik naar Tampere![]()
![]()
![]()
Dat zou ook goed kunnen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:16 schreef Windigo het volgende:
[..]
Sältikkoo misschien? Of Sälttiko? Dat klinkt wat Finser naar mijn idee.
Ik vraag t ook nog wel even aan mijn vriendquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:47 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Dat zou ook goed kunnen.
Misschien kan Super Weber dit ook even aan z'n vriendin voorleggen.
In ieder geval bedankt alvast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |