.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zette het SHE groepje in lounge mode altijd uitMaar dit vind ik ook niet leuk, nee. Ik vind de verdeling alleen al niet plezierig om te zien.
Ze zullen achter toch wel iets bedenken? Dat hoop ik tenminste. Dit kan niet goed gaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:39 schreef soylent het volgende:
[..]
Natasia gaat natuurlijk weg, dan desintegreert dat hele kliekje, net zoals SHE met Sylvia... Maar nog 4 maanden?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het eerder averechts werkt als je dit soort berichten vaak plaatst.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:38 schreef FdW het volgende:
Nog 2 dagen de gelegenheid om LIEKE naar 1010 te SMS-en.![]()
![]()
Tja, alles voor DGK.... zou me niet verbazen dat Huub daardoor iest van krediet heeft opgebouwd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:27 schreef blomst het volgende:
Huub voelt zich dus wel degelijk aangerand door Eric, en zijn mond is door achter gesnoerd.
Daar kan je op wachten inderdaad. Nog even een keer wat cosmeticaspullen verstoppen is genoeg denk ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:40 schreef riri het volgende:
ik weet nu al dat amanda een keer flipt en te ver gaat...
Inderdaad. Ze zit al een tijdje op de grens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:40 schreef riri het volgende:
ik weet nu al dat amanda een keer flipt en te ver gaat...
Ik vind het soms ook echt eng om te zien, bijvoorbeeld gisteravond toen Lieke klem stond met die jurken-toestand.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:39 schreef petraa het volgende:
[..]
.
Hier nog een, dit begint me de strot uit te komen.![]()
Jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het soms ook echt eng om te zien, bijvoorbeeld gisteravond toen Lieke klem stond met die jurken-toestand.
Het gaat mis met de buikwandcorrectie... Natasia heeft overdreven veel pijn... de redaktie is coulant door haar te laten opstappen de borg mag ze houden voor bewezen diensten... hierdoor kan er nog een neiuwe miljonair het huis in komen die weer eerst een jaar mag proberen vol te maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zullen achter toch wel iets bedenken? Dat hoop ik tenminste. Dit kan niet goed gaan.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:
Huub tegen Amanda: "Ik hoop dat je sterft aan baarmoederhalskanker"
Het is wat Lieke ook regelmatig zegt: "Van iemand die kwaad is moet je echt niets serieus nemen"quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:42 schreef Rotterdammert het volgende:
huub wenst iedereen in het huis k*nker
dat zeg je toch niet? En dan zijn er nog mensen die hem steunen hier!
Huub is heilig.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:42 schreef Rotterdammert het volgende:
Als alleen haar baarmoeder wordt verwijderd ben ik ook blij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:
Altijd goed voor de PP dat soort uitspraken....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:
ik steun hem omdat ik ze precies hetzelfde wensquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:42 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik zeg het zelf zovaakquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:42 schreef Rotterdammert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |