Nou die camerapplz nemen niet nu echt op of zo..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
Toch is hieruit wel aardig af te leiden hoe echt/onecht veel andere scheldpartijen zijn. Dit lijkt net zo echt maar het is voor de camera en begint en stopt op de goede momenten.
Dat zou dan een boete moeten opleveren?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:34 schreef scanman01 het volgende:
Het begon met Brian die appels bij die borsten van Lieke stopte. Daarop flipte huub.... en daarop flipte Amanda weer. Amanda begon weer meteen wat heftiger met stoelen te slaan volgens mij.
Wie begon er met die stoel ???quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:34 schreef scanman01 het volgende:
Het begon met Brian die appels bij die borsten van Lieke stopte. Daarop flipte huub.... en daarop flipte Amanda weer. Amanda begon weer meteen wat heftiger met stoelen te slaan volgens mij.
Nee, natuurlijk wordt het vanzelf wel echtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:34 schreef soylent het volgende:
[..]
Nou die camerapplz nemen niet nu echt op of zo..
Hij gooide een citroen naar Lieke en tilde toen een stoel op, de gek.quote:
Thx !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Erik Dikeb van het regionale programma Klip en Klaar. Hij deed mee aan Big Dïet.
Hoe dan ook, het is iig tamelijk vervelend om naar te kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
4 tegen 2. Al voor de derde dag. Hoeveel dagen kan dit nog goed gaan?
Waarom zegt Natas dan, dat Huub agressief werd ??? Het ging zo snel ik zag dat Brian met iets bij Lieke stond maar toen ging het te senl.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij gooide een citroen naar Lieke en tilde toen een stoel op, de gek.
en de man achter de legendarische carnavalskraker .. deeeee PIZZAHUTTTTTTTquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Erik Dikeb van het regionale programma Klip en Klaar. Hij deed mee aan Big Dïet.
Ik zette het SHE groepje in lounge mode altijd uitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:37 schreef soylent het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het is iig tamelijk vervelend om naar te kijken
Ik heb bij mezelf nagedacht en mijn voorlopige conclusie is dat PUUR negativiteit niet leuk is, ik vond het leuker toen je ook die zoetsappige lievigheid van het SHE-groepje had... Lieke en Huub hadden de potentie om een hitcouple te worden maar neee..
Natasia gaat natuurlijk weg, dan desintegreert dat hele kliekje, net zoals SHE met Sylvia... Maar nog 4 maanden?????quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zette het SHE groepje in lounge mode altijd uitMaar dit vind ik ook niet leuk, nee. Ik vind de verdeling alleen al niet plezierig om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |