Dat heb je goed en snel geregeld dan!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
maandag! dan kan ik hem halen. Heb nu een citroen berlingo in de leen van een vriend
Echt wel, neem nu eens een voorbeeld aan mijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:56 schreef Kuukske het volgende:
Dat is zoooo niet waar.
Oké. Nog leuke SC tips voorbeeld?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:05 schreef Pheno het volgende:
Echt wel, neem nu eens een voorbeeld aan mij
quote:
Ik post immer kwalitatief.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:04 schreef OA het volgende:
Toch zijn er heel wat users met heel veel minder posts (per dag) waar veel meer onzinnigheden uitkomen....![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:06 schreef Pheno het volgende:
[afbeelding] Oh nee, in R&P zit je al[afbeelding]
Mijn hyundai rijdt anders stukken lekkerder moet ik eerlijk bekennen...quote:Opvrijdag 8 juni 2007 22:05schreef OA het volgende:
[..]
Dat heb je goed en snel geregeld dan!
CitroensO+zijn puicke karren!
Mwah... immer....quote:
Heus.quote:
je vergeet de nquote:
Ik hou het in de gaten...quote:
Gij gemenerik. Er zijn heus wel momenten dat ik serieus post. Enzo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:08 schreef Pheno het volgende:
je vergeet de n
Is die citroen dan nog ouder...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mijn hyundai rijdt anders stukken lekkerder moet ik eerlijk bekennen...
maar ik ben heel blij met de berlingo, nu kan ik zondag tenminste gewoon jureren
Gistermiddag hadden wij nog een uiterst serieuze SC...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gij gemenerik. Er zijn heus wel momenten dat ik serieus post. Enzo.
Whehehe. Ja is goed.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:09 schreef OA het volgende:
Ik hou het in de gaten...
dat doe ik toch al met al dat stalken...
Dat leek wel vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:10 schreef OA het volgende:
Gistermiddag hadden wij nog een uiterst serieuze SC...
quote:
Ik ga het proberen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:14 schreef OA het volgende:
Kuuk, doe jij even een nieuwe TT!
Zonder bier gaerne!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |