Cijfers komen van deze site, daar staan ook Amerikanen (maar geen tennissers).quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
OK point taken
Dus Sharapova daargelaten die hoog op de WR staat en gewoon geil is.
De dames worden over het algemeen meer beoordeeld op hun uiterlijk dan op hun tenniskwaliteiten.
btw dit is alleen buiten amerika. Kun je amerika er ook ff bij zoeken?
Denk dat de heren meer opleveren dan de dames. Dus als je die redenatie volgt zouden ze minder prijzengeld moeten krijgen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:04 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Maar een toernooi van Roland Garros profiteert wel ongelooflijk van die inkomsten van de vrouwen hé, dan lijkt het me meer dan redelijk dat ze op zijn minst dat ook laten blijken in het prijzengeld, ongeacht het niveau van het tennis.
ik heb je posts wel goed door gelezen....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:04 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Cijfers komen van deze site, daar staan ook Amerikanen (maar geen tennissers).
En tuurlijk gaat dat meer over uiterlijk en persoonlijkheid dan over tenniskwaliteiten, dat ontken ik ook helemaal niet hé. Als je mijn posts goed had gelezen, dan had je gezien dat ik ook al gezegd had dat Henin ongetwijfeld zwaar zou verliezen van alle profesionnele mannelijke tennissers.
Maar een toernooi van Roland Garros profiteert wel ongelooflijk van die inkomsten van de vrouwen hé, dan lijkt het me meer dan redelijk dat ze op zijn minst dat ook laten blijken in het prijzengeld, ongeacht het niveau van het tennis.
Ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:34 schreef TubewayDigital het volgende:
inderdaad altijd leuk welke ranking/rating een vrouw moet hebben om van een man te kunnen winnen. Zou een 3tje (v) van een 6je (m) kunnen winnen?
Wel, er is nu toch op alle Grand Slams equal pay? Dan erkennen ze het toch?quote:En denk je niet dat organisatoren het wel weten als het vrouwentennis belangrijker (in de zin van meer onkomsten) zou bieden dan mannen en dat daar ook beloningen tegenover staan?
Ja vrij makkelijk ook nog.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:34 schreef TubewayDigital het volgende:
inderdaad altijd leuk welke ranking/rating een vrouw moet hebben om van een man te kunnen winnen. Zou een 3tje (v) van een 6je (m) kunnen winnen?
Op Grand Slams wel ja...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:52 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Wel, er is nu toch op alle Grand Slams equal pay? Dan erkennen ze het toch?
Ik denk dat een vrouw 3 ongeveer evengoed is als een man 6 (misschien eerder 5.5 of 5)...bij ons in de vereniging hebben we een ladder waarin er regelmatig dames tegen heren spelen en onze beste dame (rating 2.5) gaat er toch echt met 6-2 6-2 af tegen een 5je...laat staan de 6-0 6-0s waarmee ze eraf gaat tegen onze 4tjes, en de 5jes vrouwen die ik als 7 redelijk gemakkelijk versla.....Vrouwen komen gewoon tekort, en dat is ook op topniveau zo. Tel er gerust minstens 1000 wereldranglijst plaatsen bij een vrouw op als ze bij de mannen meedoen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |