abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50250439
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 19:57 schreef Komakie het volgende:

[..]

OK point taken
Dus Sharapova daargelaten die hoog op de WR staat en gewoon geil is.
De dames worden over het algemeen meer beoordeeld op hun uiterlijk dan op hun tenniskwaliteiten.

btw dit is alleen buiten amerika. Kun je amerika er ook ff bij zoeken?
Cijfers komen van deze site, daar staan ook Amerikanen (maar geen tennissers).

En tuurlijk gaat dat meer over uiterlijk en persoonlijkheid dan over tenniskwaliteiten, dat ontken ik ook helemaal niet hé. Als je mijn posts goed had gelezen, dan had je gezien dat ik ook al gezegd had dat Henin ongetwijfeld zwaar zou verliezen van alle profesionnele mannelijke tennissers.
Maar een toernooi van Roland Garros profiteert wel ongelooflijk van die inkomsten van de vrouwen hé, dan lijkt het me meer dan redelijk dat ze op zijn minst dat ook laten blijken in het prijzengeld, ongeacht het niveau van het tennis.
pi_50250498
Als je als man tegen een vrouw speelt en je haar alleen al met je surplus aan kracht van de baan kan blazen dan is tactisch inzicht niet zo heel belangrijk meer lijkt me.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  vrijdag 8 juni 2007 @ 20:10:36 #53
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_50250638
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 20:04 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Maar een toernooi van Roland Garros profiteert wel ongelooflijk van die inkomsten van de vrouwen hé, dan lijkt het me meer dan redelijk dat ze op zijn minst dat ook laten blijken in het prijzengeld, ongeacht het niveau van het tennis.
Denk dat de heren meer opleveren dan de dames. Dus als je die redenatie volgt zouden ze minder prijzengeld moeten krijgen.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 20:12:36 #54
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50250719
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 20:04 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Cijfers komen van deze site, daar staan ook Amerikanen (maar geen tennissers).

En tuurlijk gaat dat meer over uiterlijk en persoonlijkheid dan over tenniskwaliteiten, dat ontken ik ook helemaal niet hé. Als je mijn posts goed had gelezen, dan had je gezien dat ik ook al gezegd had dat Henin ongetwijfeld zwaar zou verliezen van alle profesionnele mannelijke tennissers.
ik heb je posts wel goed door gelezen....

ik vind het nog niet terecht want de clash tussen Federer en Nadal is alles waar ze over praten. Al maanden lang. bijna elk blad dat je open slaat (nationaal of internationaal) heeft het daar over. Dat brengt nog veel meer publiciteit naar Roland Garros zelf dan Sharapova die een hoop centjes verdient...

En denk je niet dat organisatoren het wel weten als het vrouwentennis belangrijker (in de zin van meer onkomsten) zou bieden dan mannen en dat daar ook beloningen tegenover staan?

Het is trouwens elk toernooi hetzelfde en je bent zo ongeveer de enige die gelooft dat vrouwentennis evenveel of zelfs meer oplevert dan mannentennis.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_50251263
Alhoewel de suprematie van Federer en Nadal wel 'zorgt' voor een devaluatie van het mannentoernooi als geheel. In totaal maar 1 set verloren op weg naar de finale...je zou bijna denken dat ze alleen tegen vrouwen hebben gespeeld.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_50251458
inderdaad altijd leuk welke ranking/rating een vrouw moet hebben om van een man te kunnen winnen. Zou een 3tje (v) van een 6je (m) kunnen winnen?
  vrijdag 8 juni 2007 @ 20:35:11 #57
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_50251508
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 20:34 schreef TubewayDigital het volgende:
inderdaad altijd leuk welke ranking/rating een vrouw moet hebben om van een man te kunnen winnen. Zou een 3tje (v) van een 6je (m) kunnen winnen?
Ja.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_50251539
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 20:35 schreef XL het volgende:

[..]

Ja.
hier ligt een uitdaging zie ik
pi_50252039
quote:
En denk je niet dat organisatoren het wel weten als het vrouwentennis belangrijker (in de zin van meer onkomsten) zou bieden dan mannen en dat daar ook beloningen tegenover staan?
Wel, er is nu toch op alle Grand Slams equal pay? Dan erkennen ze het toch?
  vrijdag 8 juni 2007 @ 21:13:30 #60
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_50252668
Van mij zouden trouwens best een paar top 100 spelers kunnen winnen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 22:22:28 #61
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50254720
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 20:34 schreef TubewayDigital het volgende:
Ja vrij makkelijk ook nog.
Een goeie 3 bij de vrouwen kan echt wel tennissen....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 8 juni 2007 @ 22:23:48 #62
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_50254774
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 20:52 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Wel, er is nu toch op alle Grand Slams equal pay? Dan erkennen ze het toch?
Op Grand Slams wel ja...
Dat heeft echter meer te maken met emancipatie enzo dan met tennis....
pi_50280705
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 20:35 schreef XL het volgende:

[..]

Ja.
Ik denk dat een vrouw 3 ongeveer evengoed is als een man 6 (misschien eerder 5.5 of 5)...bij ons in de vereniging hebben we een ladder waarin er regelmatig dames tegen heren spelen en onze beste dame (rating 2.5) gaat er toch echt met 6-2 6-2 af tegen een 5je...laat staan de 6-0 6-0s waarmee ze eraf gaat tegen onze 4tjes, en de 5jes vrouwen die ik als 7 redelijk gemakkelijk versla.....Vrouwen komen gewoon tekort, en dat is ook op topniveau zo. Tel er gerust minstens 1000 wereldranglijst plaatsen bij een vrouw op als ze bij de mannen meedoen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_50287152
Misshien als Henin de juiste briefjes meeneemt dat ze dan nog een paar games kan pakken.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')