Als je hiermee op mijn reactie over Slipknot doelde?? laat in dat geval de term metalhead maar achterwege. Ik word overigens altijd een beetje moe van mensen die vinden dat je Slipknot en aanverwanten niet matig/selct mag vinden omdat je dan wel een metalhead zult zijn die vindt dat het niet true genoeg/ te commercieel isquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:40 schreef Batsnek het volgende:
Ik wordt altijd een beetje moe van metalheads die afgeven op slipknot, linkin park, nightwish en dat soort meuk. Oke, het is nou niet t meest brilliante ooit gemaakt, maar slipknot heeft wel degelijk een paar leuke nummers. Ze zijn niet origineel, vernieuwend of bijzonder, maar ook niet slecht. Ze zijn alleen niks bijzonders. Als we het over overgewaardeerde metaltroep gaan hebben kunnen we het beter gewoon bij die pretentieuze zeikbagger van SoaD houden.
Topquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:24 schreef Ziewoarut het volgende:
Met soundgarden, metallica, nirvana en pearl jam!
Ja van hun vind ik nirvana ook het minste idd... maar nog altijd veeeele malen beter as die crap van tegenwoordigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Top![]()
(maar ik ben niet zo'n Nirvana fan)
Hmmm en van deze tijd mogen van mij deftones, intwine en incubus ook wel blijvenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:24 schreef Ziewoarut het volgende:
Met soundgarden, metallica, nirvana en pearl jam!
Aaah zie je wel. Er word wel goeie muziek gemaakt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:05 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Hmmm en van deze tijd mogen van mij deftones, intwine en incubus ook wel blijven!
Dat geld voor de meeste onderwerpen. Kan je net zo goed Fok! helemaal dichtgooienquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:22 schreef nipeng het volgende:
Is dat nodig, een tweede deel? Alles is toch al gezegd in het eerste deel
Van mij mag ie dicht, 't origineel was vele malen beterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:22 schreef nipeng het volgende:
Is dat nodig, een tweede deel? Alles is toch al gezegd in het eerste deel
Helemaal mee eens. Natuurlijk wil ik een beetje diversiteit in mijn verzameling, het liefst bands die ik goed vind én ook nog eens een eigen sound hebben, maar uiteindelijk gaat het erom wat de muziek/teksten met jou doen en of jij er dus van geniet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:48 schreef PDOA het volgende:
gezeik ook over zo'n nutteloze stelling. Alsof je altijd maar vernieuwend bezig moet zijn.
Sluit jij Fok! maar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat geld voor de meeste onderwerpen. Kan je net zo goed Fok! helemaal dichtgooien![]()
It was fun while it lasted.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Van mij mag ie dicht, 't origineel was vele malen beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |