AAAAAAAAAAAAH!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:54 schreef XxxPimxxX het volgende:
Geen idee of 't al gemeld is, maar:
Apparat komt. Zondag, volgens z'n officiële site.
Zijn nieuwe album 'Walls' is een dikke aanrader.
Wat is het doel voor het te behalen aantal topics dit jaar?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:26 schreef MaJo het volgende:
Wat is het opeens rustig in het Lowlands topic? Twee dagen fok niet kunnen checken en we zijn nog steeds in hetzelfde topic. Had verwacht dat ik een paar topics bij moest lezen
minimaal 5 meer dan vorig jaar?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:56 schreef tomttt het volgende:
[..]
Wat is het doel voor het te behalen aantal topics dit jaar?
Is dat inclusief de napraat-topics?quote:
Vorig jaar werd topic 21 geopend op 8 augustusquote:
Ojeequote:Op zondag 10 juni 2007 15:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Vorig jaar werd topic 21 geopend op 8 augustus![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Vorig jaar werd topic 21 geopend op 8 augustus![]()
Ja, we moeten opschieten, anders halen we die 5 meer natuurlijk nooitquote:
Inderdaadquote:Op zondag 10 juni 2007 15:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, we moeten opschieten, anders halen we die 5 meer natuurlijk nooit![]()
Ja, dat dus. Jullie hebben toch niets beters te doen, want het is zondagmiddag.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Posten jullie, luie honden!!
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:54 schreef XxxPimxxX het volgende:
Geen idee of 't al gemeld is, maar:
Apparat komt. Zondag, volgens z'n officiële site.
Zijn nieuwe album 'Walls' is een dikke aanrader.
D_A!quote:
Ik doe leuk want ik ben jarigquote:Op zondag 10 juni 2007 16:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
D_A!
Ben jij er trouwens voor de leuk, of ga je ook weer patsen met je connecties?
Gefeliciteerdquote:
De 19e Augustus pas hoorquote:
erg, erg dik?!quote:Op zondag 10 juni 2007 16:42 schreef Nosh het volgende:
[..]!!
Laatste album van hem schijnt erg, erg dik te zijn.
Gefeliciteerd voor vorig jaarquote:
En voor aankomend jaar alvast bierquote:
Bierquote:Op zondag 10 juni 2007 16:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En voor aankomend jaar alvast bier
In het Beugelcaféquote:
Dan was je lucky denk ikquote:
Turbonegro lijkt me best grappig eigenlijk...quote:Op zondag 10 juni 2007 17:24 schreef Irien het volgende:
Die categorieen op de site zijn dit jaar net wat te vrijblijvend, maar oke, wel grappig... Ongewassen... voetjes van de vloer... acieeed.... maar " verplichte kost" ?!? Dat maak ik zefl wel uit!Ik ga echt niet naar Turbonegro of Pieter van Vollenhoven
Aankomend jaar natuurlijkquote:
Dan zit ik daar ook als ik weet wanneer enzoquote:
Dan kom ik niet hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 17:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan zit ik daar ook als ik weet wanneer enzo![]()
Niets ten nadele van Pieter van Vollenhoven natuurlijk... en het idee van Lowlands University is cool.... Maar LL is voor mij net een beetje ontsnappen uit de nare werkelijkheid...quote:
weer niet bedoel je?quote:
Sjjtt, sjttquote:
Ga jij ook joh?!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef Happel het volgende:
Ik wil goede muziek, boeit me niet wie er verder komt.
It is 66 days, 21 hours, 22 minutes and 33 seconds until Thursday, 16 August 2007, 18:00:00 (Amsterdam time)quote:
Het lijkt mij dat er binnen een grote groep vrienden altijd wel kleinere groepjes zijn die dan hun eigen we gaan. Ik vond het zelf al moeilijk om met een groep van 8 mensen bij elkaar te blijven, dus je kan het beste gewoon met kleine groepjes wat gaan doen. En als je het niet naar je zin hebt bel je et andere groepje gewoon op ofzo.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:12 schreef renzell het volgende:
Vraagje: gaan jullie met een groep? En zo ja, met hoeveel mensen ga je? 'Wij' gaan meestal met een stuk of 6 a 10, maar dat is ook wel eens 25 geweest en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat veel te veel vind. Ik ben sowieso niet zo van het de hele tijd bij elkaar blijven. Spreek gewoon een goed punt af en je vindt elkaar wel weer., Maar andere mensen (uit 'de' groep) denken daar soms anders over en dan blijkt dat het je niet in dank word afgenomen als je 4 uur wegblijft, omdat je het elders, en met andere mnesen leuk had. Hoe doen jullie dat? Blijf je bij elkaar? Dwaal je graag alleen rond? Of juist met vreemden? Ik zelf ben geneigd tot die laatste twee, hoewel ik altijd weer terugkom bij mijn eigen mensen uiteindelijk. Maar ik ben altijd verdraaid vaak 'kwijt'.![]()
Wij gaan meestal met een groep van tussen de 20 en 30 mensen dat varieert per jaar. En als iedereen z'n stekkie en plekkie veroverd heeft op de camping, gaat iedereen lekker zijn eigen gangetje, we komen elkaar wel weer een keertje tegen op 't terrein, en anders wel s'nachts op de camping! En als je iemand nodig hebt of wilt vinden of als je elkaar kwijt bent heb je altijd nog een GSM-etje om te contacten.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:12 schreef renzell het volgende:
Vraagje: gaan jullie met een groep? En zo ja, met hoeveel mensen ga je? 'Wij' gaan meestal met een stuk of 6 a 10, maar dat is ook wel eens 25 geweest en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat veel te veel vind. Ik ben sowieso niet zo van het de hele tijd bij elkaar blijven. Spreek gewoon een goed punt af en je vindt elkaar wel weer., Maar andere mensen (uit 'de' groep) denken daar soms anders over en dan blijkt dat het je niet in dank word afgenomen als je 4 uur wegblijft, omdat je het elders, en met andere mnesen leuk had. Hoe doen jullie dat? Blijf je bij elkaar? Dwaal je graag alleen rond? Of juist met vreemden? Ik zelf ben geneigd tot die laatste twee, hoewel ik altijd weer terugkom bij mijn eigen mensen uiteindelijk. Maar ik ben altijd verdraaid vaak 'kwijt'.![]()
Wat al bekend!quote:Op zondag 10 juni 2007 22:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
O ja Apparat heeft zichzelf ook bevestigd voor LL. Hij stond iig nog niet in de OP, dus weet niet of het al bekend was.
Nice.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
O ja Apparat heeft zichzelf ook bevestigd voor LL. Hij stond iig nog niet in de OP, dus weet niet of het al bekend was.
als agoria kan zou het geweldig zijn. gelukkig ga ik em ook op dour al zienquote:Op zondag 10 juni 2007 22:43 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Agoria komt op PP en heeft nog een gaatje vrij voor LL. Kan een leuk feestje worden als ik zn muziek zo check (Code 1026)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |