Dan zal hij wel her en der spelenquote:
Dat hoop ik dan maarquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Sack_Blabbath waakt over het openen van nieuwe topics, zelfs als hij er niet is. [afbeelding]
Ja dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:16 schreef Irien het volgende:
[..]
Naah je moet het een beetje mixen!!!Heb vorig jaar ook gedaan. Uurtje hier, uurtje daar. En als ik de hele dag al Britse bandjes heb gezien wil ik op de dansavond wel weer es wat anders
![]()
Hallo Evil_Koekjequote:
Dubstep is de balkan beatz van dit jaar! Skream doet al Pukkelpop, dus lowlands zit er ook wel in.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer waarJe hebt met Balkan Beats vorig jaar wel een rage ontketend, dus ik ben al bijna verplicht om dit jaar zelf een toffe dansavond te ontdekken
Da's een wensgedachtequote:Op woensdag 13 juni 2007 01:12 schreef MaJo het volgende:
Als niemand een nieuwe durft te openen wil ik wel hoorZo lang je de wiki volgt en niet stiekem foto´s in de OP verandert kan er weinig misgaan toch
NEE SACK_BLABBATH MOET HET DOEN, ANDERS GAAT HET MIS.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:12 schreef MaJo het volgende:
Als niemand een nieuwe durft te openen wil ik wel hoorZo lang je de wiki volgt en niet stiekem foto´s in de OP verandert kan er weinig misgaan toch
Paar nog.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:16 schreef Parafernalia het volgende:
hoeveel posts nog?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:16 schreef Litso het volgende:
Al dat gezeik over die topics
Roellio is nog eens op een ONZ meet naar me toegekomen om me aan te spreken op het feit dat ik een Lowlands topic had geopend terwijl dat zijn taak is
quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:10 schreef Dr_Filibuster het volgende:
[..]
Hallo Evil_KoekjeAlles goed?
ik zei dus:
[img=578xnull]http://i15.tinypic.com/6cxzds0.png[/img]
quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:14 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Deze moet in de volgende OP:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |