Dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat duurt allemaal 4 uur of langer, tijd zat om allemaal minstens een uurtje te doen
Volgens mij één van z'n laatste optredens in NL als dj toch? Las in de LiveXS dat hij daarna verder wilt gaan in een band/liveactquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:32 schreef SKa_BoSS het volgende:
trentemoller officieel bevestigd op de pokerflat website!
Mwah op Werchter 2002 (of was het 2003) was ie juist wel arrogant....quote:Op maandag 11 juni 2007 21:15 schreef Irien het volgende:
[..]
Lenny Kravitz!Dat zou wat zijn. 1 keer live gezien, Werchter '99 en hij is erg leuk op een festival! Totaal niet grote-ster-arrogant. En zijn drumster Cindy = top. En een toffe blazersectie erbij
![]()
Maar ja.. te duur voor LL denk ik? Of was hij in '99 ook op LL?
heel, heel, heel vrolijk en Malcolm Middleton in een zin staat best apart.. het zijn tekstueel niet echt de vrolijkste liedjes die hij schrijft, maar ik zou hem ook graag eens willen zienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:06 schreef AFX. het volgende:
Ik luister zoveel.. Maar ik zou heel heel heel vrolijk worden van Malcolm Middleton. Of Sufjan. Of Afx natuurlijk
Bjork mag ook!
patronaat in april was laatste dj set, deze zomer met liveband op de festivalsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:57 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Volgens mij één van z'n laatste optredens in NL als dj toch? Las in de LiveXS dat hij daarna verder wilt gaan in een band/liveact![]()
Weet jij misschien meer over het noodlot van de everzwijnhammetjes?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:10 schreef Kuukske het volgende:
Misschien.
En je mag broodjes beenham en/of everzwamhamdinggedoetjes bij me komen kopen.
Naah je moet het een beetje mixen!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:47 schreef MaJo het volgende:
Dat is ook weer waarNou moet ik wel zeggen dat ik zowel 90's Now als Never Mind the British zo tof vind dat ik de kans groot acht dat ik daar niet meer weg kom als ik er eenmaal ben
precies.. overdag lekker bandjes kijken en aanklooien...savonds en snachts lekker losgaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:16 schreef Irien het volgende:
[..]
Naah je moet het een beetje mixen!!!Heb vorig jaar ook gedaan. Uurtje hier, uurtje daar. En als ik de hele dag al Britse bandjes heb gezien wil ik op de dansavond wel weer es wat anders
![]()
Iemand die een upbeat nummer met 'We're all going to die' als titel weet te maken maakt mij heel erg blij.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:25 schreef kciR het volgende:
[..]
heel, heel, heel vrolijk en Malcolm Middleton in een zin staat best apart.. het zijn tekstueel niet echt de vrolijkste liedjes die hij schrijft, maar ik zou hem ook graag eens willen zien![]()
Ik ben nu even Walls van Apparat aan het luisteren.. ik vind het echt vette muziek.. daar ga ik zeker even langs
Bijna vol hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:43 schreef Nosh het volgende:
[..]
Iemand die een upbeat nummer met 'We're all going to die' als titel weet te maken maakt mij heel erg blij.
En dit topic gaat te langzaam. Karma heeft ons verlaten, samen met de everzwijntjes.
Wat zeg je, ik versta je niet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:53 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Is dit topic nou nog niet vol!?
Posten, verdoeme!
Zeg, ik heb nu 3 keer HenkBenzinetank bovenaan myAT staan, hou daar eens mee op.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Straks maak ik m vol en dan moet ik de nieuwe openen zeker
Her en der bevestigd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:01 schreef Aoristus het volgende:
Hoe komen jullie er bij dat Chris Cornell er ook bij is?
Vanaf de LL site.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Zeg, ik heb nu 3 keer HenkBenzinetank bovenaan myAT staan, hou daar eens mee op.
Sack_Blabbath waakt over het openen van nieuwe topics, zelfs als hij er niet is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Straks maak ik m vol en dan moet ik de nieuwe openen zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |