Bilthoven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
bedoel je die uit uhhhh hilversum ofzo?
Het stinken van Natsia is van andere een orde.... dat los je niet op met parfum.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:57 schreef SiRojK het volgende:
Blijkbaar stinken natasia's armen nogal.. Ze spuit de parfum overal
Misschien dat ze koken van woede bedoelt?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:58 schreef Clank het volgende:
Hè hoor ik Natasia nu zeggen dat ze de kliniek op gaat bellen om te vragen of ze koken mag??
Lijkt mij toch wel als je ratslagen kunt maken, vechten enz..
nee,. daarvoor hoef je je alleen aangemeld te hebben op de TIEN website.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:59 schreef Kinga het volgende:
Vraagje, moet je ook betaald hebben om die filmpjes op goudenkooi.tv te kunnen bekijken, ik krijg ze echt niet aan de praat...
Als ze dat doet.. kan ze gewoon vertrekken..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:00 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil de jurk van Lieke in de fik steken, terwijl ze hem draagt.
Ik kan het niet meer aanhoren, ik ga de tuin in, lekker in de schaduw met een goed boek, later![]()
moet ze vooral doen, vooral als blijkt dat hij niet van 100% katoen is . kan ze meteen achter de echte tralies.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:00 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil de jurk van Lieke in de fik steken, terwijl ze hem draagt.
Ik kan het niet meer aanhoren, ik ga de tuin in, lekker in de schaduw met een goed boek, later![]()
als NastyAss dat flikt kom ik persoonlijk naar dat huis om haar ff te bewerken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:01 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als ze dat doet.. kan ze gewoon vertrekken..
Dat kan gewoon echt niet toegelaten worden. Voor je het weet staat zo'n jurkje geheel in de hens om het lichaam van Lieke heen
kijken of ze daar lieke/huub/jaap ook weer de schuld van in de schoenen kunnen schuiven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:02 schreef Margo37 het volgende:
Erics hartslag is hoger dan normaal, gaat de goede kant op![]()
Dat terwijl hij toch al dik een uur op bed ligtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:02 schreef Margo37 het volgende:
Erics hartslag is hoger dan normaal, gaat de goede kant op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |