Misschien bij Update's.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef Liess het volgende:
En waarom heb ik dat moddergevecht niet gezien! Ik had niet zo vroeg naar bed moeten gaan dus.... Zijn vast wel filmpjes van?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef Liess het volgende:
En waarom heb ik dat moddergevecht niet gezien! Ik had niet zo vroeg naar bed moeten gaan dus.... Zijn vast wel filmpjes van?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:15 schreef petraa het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=4pKXc9R5m68
Hij had het er gisteravond over.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:08 schreef beequeen het volgende:
Sander in da house. Hij komt een nummer opnemen met Huub. Huub weet van niks.
Post boven deze een linkjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:09 schreef Liess het volgende:
[..]
Jaa ga vanavond even checken, zit nu op mn werk.
En dat het een nogal hoog skihut gehalte heeft.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:11 schreef SiRojK het volgende:
Dit vind ik dan weer een beetje jammer... dat ze het dan op een ander melodietje doen dan Huub het zelf altijd zingt
Goh wat spontaan en toevallig dan.... Ik vind het een kutmelodie.quote:
Schijnt dat zowel melodie als tekst gewoon veranderd mag worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:11 schreef SiRojK het volgende:
Dit vind ik dan weer een beetje jammer... dat ze het dan op een ander melodietje doen dan Huub het zelf altijd zingt
Gewoon meteen nr 1 hit!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:17 schreef noekje het volgende:
Het zal toch wel leuk zijn als dit een klein hitje gaat worden. Natasia over de piemel want dat nummer van haar sloeg niet zo erg aan en Natasia roept alweer dagen dat zij zoveel publiciteit heeft gekregen.
Dat werd eens tijd zeg.quote:
Het zou helemaal geweldig zijn als het een dusdanige hit wordt dat er een clip moet worden opgenomen. Met Huub in de hoofdrol.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:17 schreef noekje het volgende:
Het zal toch wel leuk zijn als dit een klein hitje gaat worden. Natasia over de piemel want dat nummer van haar sloeg niet zo erg aan en Natasia roept alweer dagen dat zij zoveel publiciteit heeft gekregen.
En heren ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:19 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen:
BRON TIEN:
Brian vindt dat Palma gelijk heeft. Er moet inderdaad gewoon gewerkt worden door het personeel. “We kunnen hem er toch op aan spreken?”, zegt Amanda. “Hij krijgt één kans! Anders vliegt ‘ie er uit!”, zegt Brian terwijl hij vrolijk in zijn handen klapt. “Melisa doet ook nooit de vaatwas”, zegt Brian. Amanda neemt het voor Melisa op. “Ik heb het haar wel eens zien doen hoor!”, zegt ze. Is Brian uitgekeken op het personeel?
Hypocriete Brian ruikt z'n kans om van Mitch af te komen. Mitch de nieuwe bewoner dan maar? Denk dat heel veel dames dat hier wel prettig zouden vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |