Daar hebben we het in het vorige topic nog over gehad. Lees dat even terug. En los daarvan is het misschien ook wel handig om gerichte vragen te stellen zodat mensen die kunnen beantwoorden in plaats van dat je zegt "Vertel me alles." En voor je gerichte vragen gaat stellen, lees eerst even het vorige topic, want ik kan je vrij zeker vertellen dat die vragen daar al beantwoord zijn toen andere mensen ze stelden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:31 schreef birdydontfly het volgende:
ik wil binnekort een tattoo laten zetten met witte inkt
kan iemand me daar meer over vertellen? ik wil alllles weten
dankjulliewel!
ik vind em gaafquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Renevatio het volgende:
Sinds vanmiddag ben ik geen tattoo-maagd meer!! 't Is een kleintje geworden op m'n pols. Ik ben er erg blij mee!! (Ja, heb hem ook gelijk als user icon, hehehe). Maar voor de duidelijk hier nog even een groter plaatje. Hij is ietsje bewogen, maar had geen zin om nog meer foto's te laten maken, want ze waren allemaal bewogen, haha! (Maar goed dat ik mijn vriend hiervan de schuld kan geven). Afin, hier is ie dan:
[afbeelding]
O en er zitten ook meerdere diepe betekenissen in verborgen. Als iemand ze wil horen, roep maar!
vleugelsquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:43 schreef Kovah het volgende:
Toenet gezet! over maandje word hij ingeschaduwd.
[img=578xnull]http://members.chello.nl/j.korver3/tat2.jpg[/img]
Een kopie van de tattoo van Beckham, wat bezielt je?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:43 schreef Kovah het volgende:
Toenet gezet! over maandje word hij ingeschaduwd.
[afbeelding]
Bij lange na geen kopie.... vergelijk ze maar eens. wist btw nieteens dat de brit er zo een had.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:57 schreef Stoel het volgende:
[..]
Een kopie van de tattoo van Beckham, wat bezielt je?
Da's ook toeval!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:22 schreef Kovah het volgende:
[..]
Bij lange na geen kopie.... vergelijk ze maar eens. wist btw nieteens dat de brit er zo een had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |