don'tquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:43 schreef Heatseeker het volgende:
Vraag.
Ik wil graag iets in mijn onderlip tattoeren, maar ik hoorde dat die er heel snel vervaagt.
Zijn er mensen hier die dat hebben of ervaring mee hebben?
Oeh.. heel oldskoolquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:37 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik hoor er ook bij
vandaag laten doen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo fout dat het weer tof wordt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:37 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik hoor er ook bij
vandaag laten doen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandaag?? Dat ziet er toch niet vers uit...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:37 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik hoor er ook bij
vandaag laten doen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat staan als het oldschool-fout is.quote:
heel-erg-mooi!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
Laat staan als het oldschool-fout is..
OT:
[afbeelding]
Ik ben verliefd..
Design gevonden op het Somethingawful forum, contact gezocht met de eigenaar van die arm, en hij stuurt me binnenkort de scans van het ontwerp op, zodat ik het kan aanpassen.
Nu nog het geld voor een shitload aan sessies..
onderste met die 4 strepen lijkt aardig veel op het logo van Black Flag (punk band)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:20 schreef Empathologica het volgende:
Wat is het eigenlijk allemaal??
nou ik moet zeggen dat ik dat ook vind.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:52 schreef Lips het volgende:
[..]
Vandaag?? Dat ziet er toch niet vers uit...
Kijk dat is info waar ik wat aan heb.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:20 schreef Empathologica het volgende:
Het is niet echt permanent.
"It looked good when i got it done and the next day too, but 4 days after 80% had faded. This is because of the nature of the tattoo. you inner lip is constantly wet so it doesn’t really seal the ink in like skin tattoos. plus your saliva breaks down the ink like it would food. you have to get it touched up 4 or 5 times before it stays permanently (once every week or 2)."
al een fotootje gemaild naar Rephlex?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:39 schreef AFX. het volgende:
De mijne is ook gezetGIsteravond
Hij is nog behoorlijk gezwollen.
[afbeelding]
Zal het es doenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:27 schreef Drexciyan het volgende:
[..]
al een fotootje gemaild naar Rephlex?
zal ie leuk vinden![]()
roept!quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef Renevatio het volgende:
Sinds vanmiddag ben ik geen tattoo-maagd meer!! 't Is een kleintje geworden op m'n pols. Ik ben er erg blij mee!! (Ja, heb hem ook gelijk als user icon, hehehe). Maar voor de duidelijk hier nog even een groter plaatje. Hij is ietsje bewogen, maar had geen zin om nog meer foto's te laten maken, want ze waren allemaal bewogen, haha! (Maar goed dat ik mijn vriend hiervan de schuld kan geven). Afin, hier is ie dan:
[afbeelding]
O en er zitten ook meerdere diepe betekenissen in verborgen. Als iemand ze wil horen, roep maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |