Die staan aan de andere kant aan de grachtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
Atari
Wel mooie groene vlakken.
En die huisjes onderin.. oeh oeh oeh.Die moet ik aan een gracht gaan bouwen.
Alleen... ik ben nog met het downloaden bezig en moet nog... schrik niet.600 pages doorspitten.
Hooowwww, de regio wordt niet geladen. Als ik eerst op CRTL_ALT+SHIFT+R klik, dan kom ik idd bij zo een menu, en dan klik ik die jpeg aan. Maar er gebeurd dan niks! K*tcomputerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:59 schreef Unhuman het volgende:
Welke bomen gebruik je tussen je huizen door? Die zien er wel aardig uit, ook in de regio view. Afval heb ik geen last vanBlack Hole Waste Management
[..]
Je maakt een map aan in de regions. Bijvoorbeeld regions/new york. Dan zet je daar de config.bmp file in die bij de map hoort, en ook de JPG zet je er in.
Als je dan het spel start open je de regio. Dan is alles nog vlak. Dan druk je op CTRL+ALT+SHIFT+R en open je de JPG. Dan wordt de regio geladen. Dit kan soms wel even duren, vooral als het een grote regio is.
Moest je niet wat anders laten openen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:45 schreef timp0e het volgende:
[..]
Hooowwww, de regio wordt niet geladen. Als ik eerst op CRTL_ALT+SHIFT+R klik, dan kom ik idd bij zo een menu, en dan klik ik die jpeg aan. Maar er gebeurd dan niks! K*tcomputer![]()
![]()
Welke 600 pages?quote:Oeh heerlijk.Krijg nu al zin.Alleen wil ik dan wel die 600 pages hebben doorspit.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:13 schreef X-fi het volgende:
[..]
Van simtropolis.com (plugins) neem ik aan
Daar verwacht ik nog steeds een activatie mailtje van...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:35 schreef BlaZ het volgende:
woei en na simtropolis moet je nog sc4devotion.
Kijk eens in je SPAM folder als je die hebt!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Daar verwacht ik nog steeds een activatie mailtje van...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |