Dan heb je wel een erg dense metro netwerkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Luchtvervuiling weet ik af en toe met pijn en moeite wel goed onder controle te houden. Zelfs in een stad van zo'n 300.000 inwoners is mijn Environment balkje zo goed als helemaal groen.Maar goed bij mij is na lopen de metro het meest gebruikte vervoersmiddel. De auto hangt ergens onderin.
Houston 1990.In combinatie met de Euro-style is dat toch het mooist. Heb nog even een vraag over die regio. Hij zegt dat het formaat niet goed is. Hoe kan ik ervoor zorgen dat SC4 het toch pakt.
Bij mij houden ze van het OV.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan heb je wel een erg dense metro netwerk![]()
Heb regionaal gezien zón 10% gebruik OV. Sommige steden ligt het echter toch wel boven 20% vrij realitisch dus.
Staat wel enigszins uitgelegd in deze tutorial. Heeft dan wel betrekking op Sunken Highways, maar in Chapter 2 krijg je wel een idee hoe het moet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:30 schreef Wouser het volgende:
Hoe heb je die tunnel gemaakt? In je eerste pic? Weet nog steeds niet hoe dat moet
wow... Dit zal ik binnekort eens proberen toe te passen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Staat wel enigszins uitgelegd in deze tutorial. Heeft dan wel betrekking op Sunken Highways, maar in Chapter 2 krijg je wel een idee hoe het moet.
SOMY is inderdaad geweldig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:57 schreef Wouser het volgende:
Hoi
Ten eerste wou ik even wat met jullie delen
De eerste link is een europese versie van een afslag op een 2 baans weg...
[afbeelding]
plaatje hierboven is dus niet de europese... maar voor het geval dat jullie me uitleg niet begrepen
http://sc4devotion.com/csxlex/lex_filedesc.php?lotGET=96
De tweede link is een chineese gast die echt super mooie bats heeft op 8 pagina'scker de moeite waard...
http://babelfish.altavista.com/babelfish/trurl_pagecontent?lp=ja_en&trurl=http%3a%2f%2fmembers3.jcom.home.ne.jp%2fsomy000%2fp8.htm
Ik neem aan dat je de stoep bedoeld die je daar ziet. Voor de straten zelf gebruik ik deze plugin. Om ook extra bomen, parkeerplaatsen (zie plaatje) te krijgen gebruik ik deze plugin.quote:Verder zoek ik ook nog zelf iets.
[afbeelding]
wie kan me vertellen welke mod dit is? Met de wegen?
Ik dacht eerst dat het deze was:
http://www.simtropolis.com/stex/details.cfm?id=16471&v=1
maar die is anders, kijk maar naar de driehoek. Iemand enig idee welke mod dat is?
Dat kan je voor elkaar krijgen door een stukje avenue te verbinden aan ground highway. Op deze manier krijg je zo'n overgang.quote:Verder zoek ik ook nog een mod dat een overgang creeert van een 2baans 2richtingen weg naar een snelweg... zoals te zien op dit plaatje...
[afbeelding]
Nee, ik bedoel die intersectie bij de wegen met dat witte oppervlakje... normaal zou je daar gewoon een kruispunt krijgen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef ElmarO het volgende:
Ik neem aan dat je de stoep bedoeld die je daar ziet. Voor de straten zelf gebruik ik deze plugin. Om ook extra bomen, parkeerplaatsen (zie plaatje) te krijgen gebruik ik deze plugin.
Dat zijn normale roads die daar op die avenue zijn aangesloten. Als een avenue een bocht maakt kan je daar road op laten uitkomen. Op de screen die jij laat zien heb je toevallig 2 bochten die vrij snel na elkaar komen en dan kan je het er dus zo uit laten zien. Als je maar één bocht hebt krijg je het zoals op onderstaande screen. In plaats van road kan je ook street gebruiken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:26 schreef Wouser het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die intersectie bij de wegen met dat witte oppervlakje... normaal zou je daar gewoon een kruispunt krijgen?
Veel plezier ermee , had em nog staan (vind zelf de ice mooierquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:17 schreef santax het volgende:
Heeft iemand misschien een van de treinen van de NS die Opie(?) had gemaakt? Ik vind ze nergens meer en wil graag de NS weer op mijn spoorwegen zien
*Mja ik ben masochist*
En weet iemand trouwens waar je die hoogspanningskabeltjes kunt krijgen voor de ICE train?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:30 schreef Wouser het volgende:
En zou iemand me nog kunnen vertellen waar deze tolboot te vinde is
http://www.simtropolis.com/idealbb/files/industry-exit.jpg
nu wel
Nee is gewoon een avenue zie paar post hierboven van BlaZquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jezus ik zie nu pas die mods van SOMY.
Wat een verdomd mooie dingen kan die gast maken. :|
Besides is DIT dan een mod?
Ik snap uberhaupt niet hoe ze die bocht voor elkaar krijgen :|
Correctie > Elmaro heeft het uitgelegd:)quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:38 schreef Wouser het volgende:
[..]
Nee is gewoon een avenue zie paar post hierboven van BlaZ
http://one.elley.jp/quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ow lol.
En Yannick024 volgens mij gewoon door een weg,rail aan het aangrenzen gebied aan te sluiten.Dan krijg je volgens mij zelf aanbiedingen.
EDIT: Weet iemand nog goede SC4 download sites?
En krijg je per aansluiting een deal? Of is 1 weg oid ook goed?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
En Yannick024 volgens mij gewoon door een weg,rail aan het aangrenzen gebied aan te sluiten.Dan krijg je volgens mij zelf aanbiedingen.
Maakt niet uit hoeveel powerlines je naar die stad aanlegt. Al leg je er 500 aan, je krijgt dezelfde hoeveelheid stroom als bij één aansluiting naar de bewuste buurstad. En dan nog hangt het af van de hoeveelheid overcapaciteit de buurstad heeft. Dus mocht je na bijvoorbeeld één maand nog geen deal hebben, dan is het handig om in die buurstad nog een centrale aan te leggen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 05:14 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
En krijg je per aansluiting een deal? Of is 1 weg oid ook goed?
Want als het per aansluiting een deal is, dan weet ik waarom ik geen power-deal kan krijgen van de ene buur met stroomoverschot en de andere zonder powerplant.
Mogen ze wel opschieten dan. Over een jaar of twee heb ik een baan en kinderen enzoquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:32 schreef Gamer_V het volgende:
Het is geen uitbreiding, het is een spin-off. Punt. Er zal vast ooit wel een Simcity 5 komen, als Wright niet met pensioen gaat na Spore.
Klopt. En dat blauwe betekent dat er ook wat mist. Als ik zo de beschrijving lees heb je PEG-CDK3 Resource Pack 1 nodig. Dit zou je moeten kunnen vinden op de site van PEG zelf (link staat in OP).quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:52 schreef Wouser het volgende:
[afbeelding]
Dat doosje betekend toch dat je een texture mist? En weet iemand waarvoor dat blauwe voor staat? Bij dat afval? Ik heb gewoon alle files van PEG CDK3 waar die bij hoort maar ik blijf dat maar houden...
Hmmm ja dat is nauw raar dan wat die heb ik al...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Klopt. En dat blauwe betekent dat er ook wat mist. Als ik zo de beschrijving lees heb je PEG-CDK3 Resource Pack 1 nodig. Dit zou je moeten kunnen vinden op de site van PEG zelf (link staat in OP).
Vaag, nu zie ik geen huizen meer door die Mod! Whelp? Er staat ook nergens dat je andere plug ins nodig hebt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:44 schreef Unhuman het volgende:
Welke mods gebruiken jullie eigenlijk voor low density residental?
Ik heb alleen de Urban Housing mod maar die stelt niet veel voor. Die verandert alleen de R$$ maar ik wil ook graag de R$ verandert hebben zodat mijn suburbs er overal een beetje gelijk uitzien. Want nu heb ik mooie huizen tussen houten krotjes die er niet uitzien
Haha, dat heb ik ook gedaan hoor!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef Unhuman het volgende:
Urban Housing? Die kan je ook niet gebruiken in een bestaande stad![]()
Daarvoor moet je een nieuwe stad maken. Staat ook in de comments op Simtropolis.
Thanx a lot dude.Ik miste nog wat hoogbouw dus page 1 is al great.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
http://one.elley.jp/
http://dmscopio.blogspot.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |