menu controlmods?quote:Op zondag 17 juni 2007 00:01 schreef Cerbie het volgende:
Nadeel van meerdere GBs aan plugins is dat je een kwartier bezigbent om je landmarkmenu door te scrollen (die menucontrolmods zijn echt een uitkomst, al blijft het dan soms nog een lange lijst).
Kun je me zeggen welke mod dat is met die voorsorteervakken bij de wegen? Ben er echt al een hele tijd naar opzoek...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:03 schreef X-fi het volgende:
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07245/Untitled-1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]![]()
Dat is volgens mij de NAM network mod.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:36 schreef Wouser het volgende:
[..]
Kun je me zeggen welke mod dat is met die voorsorteervakken bij de wegen? Ben er echt al een hele tijd naar opzoek...
En ohja... weet iemand welke mod dat is met die snelwegen, header rechterbovenhoek 3de plaatje van links, die zo boven elkaar liggen enzo...
http://sc4devotion.com/nam.html?option=com_facileforms&Itemid=59
Met rush is het voor mij eigenlijk te makkelijkquote:Op zondag 17 juni 2007 01:08 schreef Dr_Crouton het volgende:
Is Rush Hour echt de moeite waard? Ik geef meestal al op voordat mijn gehucht eindelijk op een stad begint te lijken en cheaten is ook maar tot op een mate leuk.
Je zou eigenlijk nog de Euro Textures Mod moeten gebruiken. Past er een stuk beter bij dan die Amerikaanse belijning.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:40 schreef X-fi het volgende:
Sorry dat het zo lang heeft geduurd
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07246/Untitled-22.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs116.xs.to/xs116/07246/Untitled-25.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Die van Amsterdam is dacht vanderknaap.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:32 schreef BlaZ het volgende:
die van Amsterdams weet ik zo niet uit me hoofd en MRBEAR meeste venetiaanse.
Kun je me zeggen welke mod dat is met die voorsorteervakken bij de wegen? Ben er echt al een hele tijd naar opzoek...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:03 schreef X-fi het volgende:
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07245/Untitled-1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]![]()
Heb jij een link?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk nog de Euro Textures Mod moeten gebruiken. Past er een stuk beter bij dan die Amerikaanse belijning.
Zit gewoon bij de NAM.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:21 schreef Wouser het volgende:
[..]
Kun je me zeggen welke mod dat is met die voorsorteervakken bij de wegen? Ben er echt al een hele tijd naar opzoek...
Niemand die dat weet??
Zonde!!!quote:Op zondag 17 juni 2007 12:10 schreef santax het volgende:
Zucht, misschien dat jullie de screenshots al hadden gezien, maar http://simcity.ea.com/screenshots.php
Screenies van de de nieuwe SC. Ik ben er niet blij mee... t'is 3d. Het concept van invloeden moet ik eerst zien, maar eigenlijk heb ik zoiets van: waarom laten ze ons oude (speel het sinds deeltje 1) fans zo in de steek, alleen om een grotere markt te kunnen aanboren.
Trail Parks Tarmac Versionquote:Op maandag 18 juni 2007 19:23 schreef Wouser het volgende:
Weet iemand welke plugin dit is met die kleine weggetjes...
[afbeelding]
Die suburbs zien er mooi uit. Ook dat 'Central Park' heb je zeer netjes gedaan. Houd ook wel van dat vele groen dat je tussen je huizen hebt gezet. Heb naar aanleiding van je post gelijk een paar vragen:quote:Op maandag 18 juni 2007 19:52 schreef Unhuman het volgende:
[tekst & plaatjes]
1. Ik gerbuik de Clipper van PEG.quote:1. Welk type water gebruik jij?
2. Waar heb jij deze regio vandaan?
3. Gebruik je ook plugins voor je boerderijen en zo ja, welke en/of van wie? Want in mijn nieuwe regio wil proberen om eens gebruik te gaan maken van boerderijen. En heb je eventueel wat tips om die een beetje netjes neer te zetten.
Heb daar zelf gelukkig geen last van. Maar het is wel vervelend als SimCity crasht en je hebt nog niet opgeslagen. Heb je al dat pokkewerk voor niks zitten doen.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:34 schreef Unhuman het volgende:
Klote kut Sim City dat heel de tijd crasht als ik snel inzoom of uitzoom en ik vergeet het telkens langzaam te doen. Was ik net perfect aanbeland bij het midden van mijn hoofdstad floept het spel eruit. Aan de andere kant misschien wel beter want ik was erg aan het haasten
Had al zo'n idee dat het deze kon zijn. Maar ik denk, ik vraag het toch maar voor de zekerheid.quote:1. Ik gerbuik de Clipper van PEG.
http://www.simtropolis.com/stex/index.cfm?id=11835
Dank je.quote:
Is die plugin niet toevallig die van PEG? Lijkt er namelijk wel op als ik je screens zo zie. In ieder geval bedankt voor de tip. Is inderdaad een leuke manier om de velden in aparte vormen te krijgen. Al ga ik denk ik sowieso wel gebruik maken van de irrigatiekanalen van SimGoober.quote:3. Voor de boerderijen gebruik ik geen plugins. Het enige wat ik doe is zorgen voor natuurlijke vormen. Ik heb een plugin met een 1x1 tile vol met bomen (dat plant ik ook overal tussen de huizen e.d.). Die kan ik nu niet zo snel vinden. Ik maak die vormen met mijn bomen en zorg dat het hele gebied is afgesloten van het andere door bomen of door de weg. Zo ontstaan al die verschillende velden.
tegenkom?quote:This file has been locked for Administrative purposes.
Je moet bij je snelkoppeling -intro:off toevoegen. Dan slaat het spel de intro over. Dit geldt alleen als je via de snelkoppeling opstart. Zoals je ziet op onderstaand plaatje heb ik bij Doel de bewuste tekst ingevoerd. Let erop dat er tussen -intro:off en Simcity4.exe" een spatie staat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:38 schreef CptPlanet het volgende:
Ik heb Sim City 4 Delux geinstaleerd, maar zodra ik het intro filmpje geskipt/ gekeken heb valt het spel uit. Na een beetje op internet gespeurt te hebben vond ik iets wat het probleem kan zijn. Weliswaar over Windows ME (ik heb XP) maar toch. Daar zeiden ze dat het aan het intro filmpje lag... en daar leggen ze uit hoe ik Het intro filmpje uit kan zetten, maar ik snap niet hoe... kan iemand mij helpen?
aaaarhgg... het filmpje was nu inderdaat uit maar hij doet het nog steeds nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je moet bij je snelkoppeling -intro:off toevoegen. Dan slaat het spel de intro over. Dit geldt alleen als je via de snelkoppeling opstart. Zoals je ziet op onderstaand plaatje heb ik bij Doel de bewuste tekst ingevoerd. Let erop dat er tussen -intro:off en Simcity4.exe" een spatie staat.
[afbeelding]
Ik zou het zo even niet weten. Misschien dat er in je Exception Reports (staan in je SC4 map in Mijn Documenten) wat nuttige informatie staat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:53 schreef CptPlanet het volgende:
[..]
aaaarhgg... het filmpje was nu inderdaat uit maar hij doet het nog steeds niet![]()
nog andere sugesties?
Luchtvervuiling weet ik af en toe met pijn en moeite wel goed onder controle te houden. Zelfs in een stad van zo'n 300.000 inwoners is mijn Environment balkje zo goed als helemaal groen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:37 schreef Unhuman het volgende:
Heb nu een kleine high density zone voor huizen en winkels/kantoren. De huizen komen een klein beetje omhoog maar de winkels niet. Ik ga dus weer werken aan meer suburbs en medium density om het centrum heen zodat het daar wat beter begint te groeien. Heb nu bijna 90,000 inwoners in de stad. Terwijl ik veel langer bezig ben geweest met het maken van de suburbs die maar iets meer dan 15,000 inwoners bij elkaar hebbenMaarja dat hoort erbij. Mijn openbaar stelt weinig voor dus ik begin wel verkeersproblemen te krijgen en luchtvervuiling. Maar voor de luchtvervuiling hoef ik alleen even een plugin te downloaden
Ik heb alles op building style uit het jaar 1990 gezet.
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |