Komen me bekend voor. Zal morgen wel even voor je kijken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef Unhuman het volgende:
Weet iemand welke bomen dit zijn?
[[url=http://www.imagehosting.com/out.php/i806525_bomen.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef Unhuman het volgende:
Weet iemand welke bomen dit zijn?
[[url=http://www.imagehosting.com/out.php/i806525_bomen.jpg]afbeelding][/URL]
gaat dit nu om simcity 5 allemaal want ik zie gebouwen en dergelijke langskomen die ik nog nooit gezien heb in 4quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat is flink balen.
Ik had overigens eerst die tunnel onder de rivier geprobeert.Beetje kloten.Had een mooie ding gemaakt.Stadje eromheen.
BANKROET! -_-' was ik vergeten de cousin vinnie mod aan te vinken.
Weer helemaal opnieuw moeten beginnen :p
Wel een mooier stadje maar toch.Frustratie steeds als er zoeits gebeurd.
Heb ze als het goed is gevonden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:58 schreef Unhuman het volgende:
Nee, dat zijn niet de seasonal trees.
Ik heb zelf de shadows op low gezet. Zijn toch niet echt van belang en het scheelt weer wat performance.quote:En ik begin net een nieuwe stad. Met veel nieuwe plugins erbij was ik lekker twee uur lang aan het klussen met een mooie stad.. Heb ik maar één keer gesaved en dat was toen ik de layout van de wegen af had.. Daarna heb ik alles mooi ingericht. Zoom ik uit omdat ik klaar was met het bouwen van een park.. Crasht het spelMisschien ligt het aan mijn grafische settings want die heb ik allemaal op z'n hoogst. Toen ik mijn oude PC nog had (ik heb sindskort een nieuwe) deed alles het nog goed met de plugins erbij, toen speelde ik op medium. Hopelijk is dat het probleem want dat scheelt weer een berg frustratie en gescheld :|
Kan gewoon maar dan moet je alles budgetteren en pas scholen endergelijke gaan bouwen wanneer je 5000 inwoners hebt.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:50 schreef Yi-Long het volgende:
Is het normaal gesproken altijd zo dat je je in het begin flink in de shculden moet werken? Of is het ook mogelijk om een stad neer te zetten waarbij je binnen je budget blijft en je dus niet na verloop van tijd die budget-bitch over je heen krijgt die zegt dat we een lening ofzo moeten aangaan!?
edit: Ow... en is het mogelijk om die fucking irritante fireman missies uit te schakelen!? Wat een irritante onzin is dat. laat de firedepratment dat lekker zelf regelen. Eikels.
Ziet opzich heel leuk uit maar ik vind het toch wel jammer dat het gewoon allemaal verkantjes zijn zeg maar qua bebouwing...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:22 schreef timp0e het volgende:
Ben nu weer bezig met een stadje, genaamd Espoo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu maar wachten op de hoogbouw!
Tja, ik heb nu een stad met ongeveer 10000 inwoners, maar er is alleen vraag naar business en niet echt meer naar woonruimte en industrie. Ik had net de hele tijd trouwens winst, dus ik liep uit naar een bedrag van zo'n 500.000 ... maar nu begint het heel langzaam weer achteruit te lopen want ik moet steeds iets meer investeren in water en energie enzo.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Kan gewoon maar dan moet je alles budgetteren en pas scholen endergelijke gaan bouwen wanneer je 5000 inwoners hebt.
Tja, ik heb op het moment redelijk weinig low density (geen?) dus ik zal dat straks eens bouwen en kijken wat het oplevert. Thanksquote:Op maandag 25 juni 2007 18:09 schreef Unhuman het volgende:
Low density is altijd veel vraag naar dus als je dat blijft bouwen komen er zeker meer mensen op af. Of je speelt wat met de belastingen om mensen te lokken, doet wat aan de city ordinance om mensen te lokken, etc. etc. Het kost wel geld maar dan win je op den duur wel terug.
En hoe zorg je er voor dat er nooit brand komt!?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:10 schreef Unhuman het volgende:
Dan moet je zorgen dat er nooit brand in je stad komt
HL_Dog43, kijk eens een pagina terug (of een pagina daarvoor), daar staat het uitgelegd.
Ik heb me rot gezogd maar kan niks vinden.quote:[b]Op maandag 25 juni 2007 20:10
HL_Dog43, kijk eens een pagina terug (of een pagina daarvoor), daar staat het uitgelegd.
Hier ben je pas vanaf als je 100% dekking met de brandweer hebtquote:Op maandag 25 juni 2007 20:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
En hoe zorg je er voor dat er nooit brand komt!?
Want het gebeurt wel ontzettend vaak.
Dank je welquote:Op maandag 25 juni 2007 22:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hier ben je pas vanaf als je 100% dekking met de brandweer hebtAls alles waar jij wat hebt staan, binnen de radius van een brandweer kazerne valt, dus.
Want dat is het hele punt: jij moet ze dirigeren buiten hun eigen gebied. Binnen hun radius lossen ze ook alles zelf op.
Maar is iri ja, in het begin ook vaak last van.
quote:EA Announces SimCity Societies
PC gaming's most popular series returns this Winter.
posted by Alexis Dunham
June 12, 2007 - The return of one of PC gaming's most popular series - SimCity - is here! Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) announced today that SimCity Societies is in development and is scheduled to hit retail stores this holiday season. Featuring an all-new, revolutionary feature set, SimCity Societies allows players to construct not only the cities they desire, but create their cultures, societal behaviors and environments as well. Build an artistic city, haunted town, green city, spiritual community or most any society you want! Using the accessible, innovative and versatile city-builder, players can create their own kind of city in SimCity Societies.
"SimCity Societies allows players to create a variety of cities with the unique societies they desire," said Vice President and Studio Head of The Sims Division, Rod Humble. "There is such a variety of cities to build from in SimCity Societies - and they're all such a blast to play. Sometimes I build an aggressive police state where stragglers are dragged off to re-conditioning centers and emerge ready for work. Other times, I build a green community in the tropics, where the citizens grow their own food and have a small environmental footprint. With so many options to choose from, SimCity Societies is the most flexible city building game ever!"
Players start by choosing from a variety of more than 350 building types, each of which allows them to combine, connect and re-arrange structures freely. Players can challenge authority and experiment with what happens when citizens flagrantly disobey power in an unruly Orwellian society. Or if players are feeling happy, they can build a Fun City filled with Ferris Wheels, Gingerbread Houses and Chocolate Factories! Inspiration can come from a wide range of architectural periods ranging from the realistic to the fanciful; from the industrial age to futuristic designs, with each structure reflecting its name and nature, many offering a click-on action for fans to play upon! As each city evolves, players will be able to unlock new buildings that can help advance - or regress - their society.
SimCity Societies introduces an all-new, revolutionary feature set for players to combine buildings that will produce or consume new kinds of resources called "social energies." How you mix and match these resources - industry, wealth, obedience, knowledge, devotion, or creativity—determines the social energy of your city. Will your city be happy and creative, spiritual and knowledgeable, will it be wealthy and powerful or obedient and fearful? Its fate is in your hands!
Not only will players be able to build from any or all energies, but the cities will look and behave differently depending on the energy combinations the player makes. From futuristic metropolises and fantastical haunted cities to obedient Orwellian states and devout contemplative towns - what to combine and connect is up to the creator.
The SimCity franchise is one of the most popular PC gaming franchises in history, having sold more than 17 million games worldwide to date since the SimCity launch in 1989. Subsequent base game releases include SimCity 2000 (1993), SimCity 3000 (1999) and SimCity 4 (2003).
SimCity Societies is being published by Electronic Arts and developed by Tilted Mill Entertainment. It is scheduled to be available in retails stores across North America and Europe in November 2007.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |