Ja?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:09 schreef ShunShinexX het volgende:
Berichtje van een andere link, maar daar kon ik al niet meer antwoorden vandaar dat ik het hier eventjes doe.. xD
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heeeeeeeeeey,
Nieuwe lid. Ik was zo aan het kijken op de site en toen kwam ik deze tegen. Ik ken haar, zie haar vaak zitten, of vaak tenminste wel is.
konijn? Grappig bedacht.
Ik ben dat konijntje.. xD Gevonden de site, dankzij die ene.. Die, die site gaf. En ik huilde niet voor de verandering moest er hard om lachen, dus kom geen neppe dingen bedenken.
Grappig bedacht, nog nooit eerder gezien.
Ik ben er al achter en nog wel een paar heb ik gezien, sommige foto’s zijn niet zo schandelijk, die van mij ach jha mijn tanden? Daar gaat het om, tja niet elk gebid is zo geweldig. Maar als je daar voor al op internet komt, vind ik dat best grappig, en lach er het hardst om.
Nouw succes verder met foto’s maken, als die nu nog worden gemaakt..
En misschien kleine tip, ik ben nu al de gene die er achter is gekomen, achter de site door iemand. Maar wie is de volgende, en misschien is de volgende foto van iemand wel héél erg reken maar dat die boos word. Dus let beetje op met wat je doet? xD
Succes?
xx Stephanie.
Daaag,, xD en good luck,, ben benieuwt wat ze verder zullen doen
Behoorlijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:07 schreef Renesite het volgende:
Dooie mus
Dat hebben ze ook niet gedaan, ElectroWorm heeft zijn volledige naam in zijn profielquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:47 schreef foofoo het volgende:
je provider gaat echt geen informatie van jou verspreiden hoor, als ze dat zo snel deden was dat gedoe met films, muziek downloaden en dergelijke ook al lang van de baan geweest.
...ɹǝʇǝɯ uǝǝb ɹooʌ spǝǝʇs bou ʇɐɐb uǝʇonb ǝظ ɹɐɐɯquote:
Maar ik kan geen ****** in Nijmegen vinden in het telefoonboek...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:56 schreef eQuaL het volgende:
Dat hebben ze ook niet gedaan, ElectroWorm heeft zijn volledige naam in zijn profiel![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:05 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Maar ik kan geen ****** in Nijmegen vinden in het telefoonboek...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Dirkh op 09-06-2007 12:23:05 (achternaam verwijdert) ]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:06 schreef eQuaL het volgende:Yep, ik heb nu de rest van 't topic ook gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie reacties van de SoloMio mensen trouwens.Één ding: Er is volgens mij wel het afbeeldingsrecht. Als iemand een foto van mij plaatst hier waar ik niet blij mee ben dan kan die wet mij daarmee helpen, voor zover ik weet. Maar dat begint dan wel met netjes vragen, niet met een dagvaarding of dreigende telefoontjes...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:52 schreef danielsj het volgende:
Het plaatsen van screenshots is natuurlijk niet echt netjes tegenover de persoon achter de cam maar voor zover ik weet overtreedt je daar (standaard) geen wet mee.
Overigens vraag ik me nu wel af hoe roddelbladen en dat soort crap kunnen bestaan met zo'n wet...I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
ik word gewoon fakking bedreigdquote:za 9 juni 2007 11:27u door Electro-Worm
Kap eens met dat google ofzo. Je maakt het alleen maar erger.
Kappen.
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom zet je dan ook je voor en achternaam in je profiel? Drol.
Welke achternaam?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Waarom zet je dan ook je voor en achternaam in je profiel? Drol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |