ja echt?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:27 schreef Crappery het volgende:
Solomio heeft nl. aangifte gedaan omdat een paar gasten plaatjes van mensen posten in een topic hier
Gaat zelfs tot rechtszaak komen, en eentje is al thuis opgebeld![]()
![]()
Lach hier mee
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:35 schreef SiemeN het volgende:
En hoe weten we dit?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:31 schreef Electro-Worm het volgende:
Iemand heeft ons aangeklaagdZe houden ons in de gaten. Ik werd gebeld en die gast zei zo van ja ik heb de politie ingelicht enzo.
![]()
Ik blijf ff weg van solomio, ik raad jullie hetzelfde aan. Dit is fout
ip - provider - moet gegevens gevenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:01 schreef yvonne het volgende:
En niemand die zich afvraagt hoe men aan een tel.nr komt?
Alleen op last van justitie.quote:
Denk je echt dat een provider zo makkelijk persoonlijke gegevens van z'n klanten wil afstaan?quote:
Ze zijn geen commerciele site, dat is tenminste wat ze ons vertelden eergister. Dus dat kan de reden niet zijn.quote:mijn man zelf zit ook in deze praktijken, en kan je dus vertellen dat als mensen zoals wat hier gebeurt hij dit maar al te graag aangeeft, en het volgende is dan dat de politie dit maar zelfs al te graag doet.
Zatten wij op +18 dan? ze zaten op het algemene gedeeltequote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:12 schreef Slimpies het volgende:
En jij gelooft dat??
18plus is wel degelijk een commerciele site.
Providers (ISP) verdient geen cent aan hun site. Waarschijnlijk bedoel je de webhost die erwat aan verdient.quote:ja wel van een commerciele site Jimmie
deze hebben een samenwerkingsverband met elkar want die providers verdienen er aan !!
Ja, op het moment dat mijn provider mijn gegevens zo makkelijk zou weggeven is ie mij als klant gelijk kwijt. En volgens mij verdient een provider nog steeds 't meest van z'n klanten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:10 schreef Slimpies het volgende:
ja wel van een commerciele site Jimmie
deze hebben een samenwerkingsverband met elkar want die providers verdienen er aan !!
Tsja... Ik heb jullie gewaarshuwdquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:55 schreef XionZ het volgende:
Trouwens, wel een beetje uitkijken met bedreigingen en het lastig vallen van meisjes. Ze loggen alles en doen bijna wekelijks wel een aangifte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |