Geachte heer/mevr,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 06:09 schreef Sylvana het volgende:
Hier baal ik dus best wel van en heb ook echt geen idee wat ik nu in die sollicitatie/motivatiebrief moet zetten![]()
Hier sluit ik me bij aan. Zelfinitiatief wordt daarbij ook enorm gewaardeerd is mijn ervaring. Good Luck!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 06:46 schreef Isabeau het volgende:
Kom voor jezelf op, het is jouw studieAls het echt niet kan dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Stel ook voor dat je zelf ook best wilt proberen een stageplaats te regelen. Heel veel succes, Sylvana!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:14 schreef -PatrickO- het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo leuk is aan het werken met jongeren met gedragsproblemenOf zie ik het verkeerd dat je dan elke willekeurige probleemwijk in de grote 4 steden kunt binnen lopen en elke willekeurige jongere hier zou kunnen begeleiden
![]()
Herman Finkersquote:Op vrijdag 8 juni 2007 06:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geachte heer/mevr,
Ik soliciteer met deze brief naar een plaats in uw tehuis voor verstandelijk gehandikapte personen. Ik heb reeds enkele weken ervaring en het wasduidlijk dat ik niet geschikt ben voor dit werk. Er zijn vast honderden mensen die veel geschikter dan ik zijn voor dit werk. Maar ik ga het toch maar proberen. Dat wil mijn sgool namelijk en dus daarom schrijf ik deze brief aan u. Mijn motivatie is dus dat mijn school niet naar me geluisterdt heeft en het lukt mij niet entoeziast te worden van verstandelijk gehandicapte personen. Maar ik wil het best proberen want verstandelijk gehandicapte personen hebben vast niet door dat ik er helemaal geen plezier in heb.
Heel erg vriendelijke groet en in afwachting van uw afwijzing,
Sylvana
En dan maar hopen dat je niet wordt aangenomen
Maar wat kut eigenlijk. Zo'n stage is best belangrijk en je hebt al een duidelijk beeld voor ogen met wat jij met jouw toekomst wilt doen en dit past niet in dat plaatje. Is het niet mogelijk om zelf iets te regelen?
Dan is te laat, als je serieus wat wilt moet je doorzetten en meteen handelen!.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:23 schreef Sylvana het volgende:
en dan nog maar ff bij het stage bureau zelf proberen
Ja, klopt, maar ik zit in een speciaal traject, omdat ik het in 1,5 jaar doe en niet in 3 jaar. Als je gewoon het normale traject volg mag je soms wel zelf zoeken idd, maar ik nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:31 schreef gothic-blackie het volgende:
hmmm is zeker spw in deventer toch? zal even mijn zus bellen, die heeft die opleiding wel gedaan, en volgens mij mocht ze toch echt zelf een stage zoeken.
ik zou het gewoon proberen, ff rondbellen met plekken waar je wel wil, en of hun interesse hebben in een stagair voor een half jaar. niet geschoten is altijd mis. als er dan een bedrijf is die je namelijk wel wil hebben kan de school er minder tegenin brengen, vooral als het bedrijf ook gekwalificeert is om stagaires te begeleiden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar ik zit in een speciaal traject, omdat ik het in 1,5 jaar doe en niet in 3 jaar. Als je gewoon het normale traject volg mag je soms wel zelf zoeken idd, maar ik niet
lees mn laatste reactie evenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:34 schreef ParanoidEv het volgende:
Buh, ik heb ook een half jaar stage gelopen met een doelgroep die me tegen stond. Nog nooit zoveel geleerd (ook van mezelf).
Gewoon niet zeiken en doen.
heb je dan van te voren geen contactadres gekregen van bv je begeleider? ik moest ook in de vakantieperiode een stageplek vinden, en ik had gewoon het prive e-mailadres van mijn begeleider. en bij het roc kan je zelfs online je mail controleren, dus probeer eens te e-mailen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lees mn laatste reactie even
die stage gaat niet door en ik heb dus geen stageplek nu en kan niemand bereiken ivm de vakantie
euhm heeft roc ook niet zo'n centrale vestiging? misschien dat ze daar wel aanwezig zijn (zit volgens mij in apeldoorn, staat wel in het telefoonboek)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:11 schreef Sylvana het volgende:
nee, heb wel naar het algemene e-mailadres van het bpv bureau gemailed, maar verder heb ik geen contactpersoon ofzo
Jup, heb dat nu gedaan en 1 plek gevonden, die nog een stageplek vrij hebben. Dus maandag gelijk school bellen of het goed is dat ik daar stage loop. Sollicitatiebrief had ik gewoon al opgestuurd, hebben ze die alvast als het magquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:59 schreef appelbanaancitroen het volgende:
Kun je anders niet toch een of twee instellingen opbellen en hun je probleem uitleggen? Dat je dus graag stage wilt lopen, maar nog niet zeker weet of de school het goedkeurt? Als je de twintigste op school je probleem gaat uitleggen en zelf al een oplossing hebt gevonden, scheelt hun dat werk...
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:21 schreef Pikkebaas het volgende:
Ervaring met verstandelijk gehandicapte volwassenen kun je ook prima hier opdoen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 06:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geachte heer/mevr,
Ik soliciteer met deze brief naar een plaats in uw tehuis voor verstandelijk gehandikapte personen. Ik heb reeds enkele weken ervaring en het wasduidlijk dat ik niet geschikt ben voor dit werk. Er zijn vast honderden mensen die veel geschikter dan ik zijn voor dit werk. Maar ik ga het toch maar proberen. Dat wil mijn sgool namelijk en dus daarom schrijf ik deze brief aan u. Mijn motivatie is dus dat mijn school niet naar me geluisterdt heeft en het lukt mij niet entoeziast te worden van verstandelijk gehandicapte personen. Maar ik wil het best proberen want verstandelijk gehandicapte personen hebben vast niet door dat ik er helemaal geen plezier in heb.
Heel erg vriendelijke groet en in afwachting van uw afwijzing,
Sylvana
En dan maar hopen dat je niet wordt aangenomen
Maar wat kut eigenlijk. Zo'n stage is best belangrijk en je hebt al een duidelijk beeld voor ogen met wat jij met jouw toekomst wilt doen en dit past niet in dat plaatje. Is het niet mogelijk om zelf iets te regelen?
dank je welquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:13 schreef gothic-blackie het volgende:
helemaal super sylvanahardstikke veel plezier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |