Dat kan niet andersquote:
Geef me aandacht!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:43 schreef beequeen het volgende:
Smachtende blikken, Wifebeater geeft geen krimp.
[afbeelding]
Jaap en Lieke zijn op dit moment de enige die dat kunnenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:42 schreef FSR het volgende:
Ik begin toch wel een beetje fan van Lieke te worden....
Ze durft tenminste wat op eigen houtje, en blijft eng kalm als ze haar aanvallen...
zie mij niet als een open riool dat af en toe gedemtpt moet wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geef me aandacht!
Hou van mij!
Erken mij!
Willen we dat niet allemaal?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geef me aandacht!
Hou van mij!
Erken mij!
volgens mij onder takken verborgenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:45 schreef getl0st het volgende:
Is die zak nu goed verstopt? of is het 1 rondje lopen en weer gevonden?
Als de plasma's hun kop houden wel.. !quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:45 schreef getl0st het volgende:
Ja, maar de meeste willen dat wel op een basis van gelijkwaardigheidquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:45 schreef basicsaint het volgende:
Willen we dat niet allemaal?
Hij ligt helemaal achter in de tuin, in de bosjes. Lieke heeft er allemaal bladeren overheen gegooid, dat kan nog leuk worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:45 schreef getl0st het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:59 schreef Clank het volgende:
Lieke en Huub liggen in een vreemde houding te slapen. (sorry ik kan geen caps maken)
Edit: ze zijn wakker en liggen te kletsen..
Ws wel... de verstopplekken zijn zo'n beetje allemaal wel ondekt. Maar alleen al het feit dat Lieke laat merken niet bang te zijn voor de waffel van Amanda en het gewoon opnieuw verstopt... top!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:45 schreef getl0st het volgende:
Welke zak ???quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:45 schreef getl0st het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |