quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar dat jurkje dat Amanda draagt, is van Natasia.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:12 schreef Prospera het volgende:
Het wordt 30 graden vandaag![]()
en niemand wil eruit komen
[afbeelding]
CC had gelijk: Lieke heeft een bruine jurk van Natas, die Amanda aan had kapot gescheurd.
Natas mocht er niet bij zijn vw haar borsten.
Nee heeft Huub gedaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:12 schreef Prospera het volgende:
Het wordt 30 graden vandaag![]()
en niemand wil eruit komen
[afbeelding]
CC had gelijk: Lieke heeft een bruine jurk van Natas, die Amanda aan had kapot gescheurd.
Natas mocht er niet bij zijn vw haar borsten.
Was dat onnozelheid?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:22 schreef beequeen het volgende:
Dat wordt straks weer oorlog. Lieke heeft delicate was op 90graden gewassen, en op hoge stand in de droger gedaan.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:22 schreef beequeen het volgende:
Dat wordt straks weer oorlog. Lieke heeft delicate was op 90graden gewassen, en op hoge stand in de droger gedaan.
Nee, expres.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Was dat onnozelheid?
Lieke: he Huub, die roze zak met spulletjes hebben ze gevonden, waar kan ik die weer verstoppen?
Huub: Achter de vijver in de bosjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is mislukt, jasje is gewoon wit geblevenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook dat witte jasje van Amanda bij gekleurde (rode?) was gedaan?![]()
Zolang alles maar gekrompen isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:35 schreef CoT het volgende:
[..]
Dat is mislukt, jasje is gewoon wit gebleven
quote:
Ik heb een bloedhekel aan hem, maar dit gaat te ver, kom op zeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:31 schreef the_undertaker het volgende:
Ik hoop dat Smeric aids heeft
ja wij moeten niet aan het smericsyndroom gaan lijdenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan hem, maar dit gaat te ver, kom op zeg.![]()
Gaat idd beetje te ver.. en wat mindere ziekte is welkomquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan hem, maar dit gaat te ver, kom op zeg.![]()
Nope, het is roze geworden, ze verstopte het in de lade.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:35 schreef CoT het volgende:
[..]
Dat is mislukt, jasje is gewoon wit gebleven
En is het ook nog gekrompen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, het is roze geworden, ze verstopte het in de lade.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:
Nope, het is roze geworden, ze verstopte het in de lade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |