LOL en dat terwijl amanda de keukendienst gisteren had moeten doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:53 schreef getl0st het volgende:
Amanda verdedigt Mitch als Palma zegt dat ze voor hem een ander heeft
\klein beetje jaloers misschien????quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:56 schreef 2live het volgende:
brian vind ook dat mitch weg moet.
Nou ja, hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:56 schreef 2live het volgende:
brian vind ook dat mitch weg moet.
Is Palma soms John de Mol in drag?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:58 schreef 2live het volgende:
palma; hij gaat er gewoon uit, klaar . en als het amanda niet bevalt gaat ze ook maar naar huis.
Dat is volgens mij een 'bluf' van Jaap en Huub.. ze hebben er denk ik geen reet over te zeggen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:58 schreef Desii het volgende:
Ik had begrepen dat Japio&Huub over personeel gaan... en die laten Mitch echt niet gaan.
wij doen ons werk op de streams goed hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:58 schreef 2live het volgende:
palma; hij gaat er gewoon uit, klaar . en als het amanda niet bevalt gaat ze ook maar naar huis.
Het lijkt wel een beetje opgezet.....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:02 schreef Clank het volgende:
Mooi zo.. Amanda is al opgefokt... dan is het gemis van d'r haarspullen een extra 'trigger'.
,ich heeft gistern ook al gehint dat hij misschien dit weekend niet meer aanwezig zou zijn en zijn ontslag zou indienen, ik denk dat inderdaad de tijd voor mitch is aangebrokenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:58 schreef Clank het volgende:
Dit is duidelijk een opdracht die Palma heeft meegekregen van achter.
Haha... Huub: Lieke is de was al klaar.. oh heb je twee wassen gedraaid?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:08 schreef ericahysterica het volgende:
geweldig gesprek tussen huub en lieke over die was hahahahahahhaha
L: En watvoor shirtje zat daar nou bij? Gucci?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:09 schreef Clank het volgende:
[..]
Haha... Huub: Lieke is de was al klaar.. oh heb je twee wassen gedraaid?
Lieke: Nee.. wit en rood kan wel bij elkaar hoor.
http://www.youtube.com/watch?v=4pKXc9R5m68quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:12 schreef getl0st het volgende:
Lieke had (alleen caps gezien) gister volgens mij dik gewonnen?
LOLquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:09 schreef getl0st het volgende:
L: En watvoor shirtje zat daar nou bij? Gucci?
Ook zo een mooi voorbeeld van de pot die de ketel verwijt. Past ook wat dat betreft prima bij Amanda, Brian, Eric en Natasia.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:19 schreef Meganog het volgende:
HH staat al een uur over iemand te klagen die niets doet...misschien tijd voor een welverdiende koffie break.
Nee nog niet gevallen.. evenals dat der spullen weer weg zijn volgens mij..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Is het kwartje inmiddels al gevallen bij Amanda? Of rinkelt er alleen een stuiver in haar hoofd?
ja pas om 13.00 ook op 3 en 4 volgens mijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nee nog niet gevallen.. evenals dat der spullen weer weg zijn volgens mij..
(Gaat nou weer de hele fucking ochtend die stream op A en B?)
Yep.. dat waren de exacte woordenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:21 schreef getl0st het volgende:
B: Jaap heeft mij gister een boek gegeven die hij heel op prijs heeft staan
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Mitch is zeker ok. Lekker down to earth en niet dom of nep zoals Eric. Mijn god hadden ze niet een leuke trendy niet-hypocriete nicht kunnen kiezen ipv deze bareback pillenhoer met een neus als en havik en vergeelde tanden die sneller afbrokkelen dan een stukje kaas uit 1920? Iemand die niet met zijn zwabberpik de hele tijd buiten boord loopt omdat die niks anders mee heeft om de aandacht mee te trekken? Weten jullie op wie Eric lijkt? Op Frido van 7up die jarenlang aan de crack is.
[afbeelding]
Ik hoorde dat toch echt Huub gisteren aan Lieke voorstellen in het kantoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:24 schreef getl0st het volgende:
MUTE! Het was weer Brians idee om te gaan worstelen.. DOEI!
En dan ook nog zeggen dat Amanda geen zand heeft gepakt.. laterrr
Weer onschuldig
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft lieke het moddergevecht gewonnen?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft lieke het moddergevecht gewonnen?
Wat gemeen om zelf het idee te opperen waarin je vriendin afgaat als een gieter en modder moet happen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:24 schreef getl0st het volgende:
MUTE! Het was weer Brians idee om te gaan worstelen.. DOEI!
Ze heeft echt niet door dat ze er niet uit zietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:31 schreef Meganog het volgende:
Natasia kondigt aan dat ze ook topless gaat zwemmen als het weer mag...
ongelooflijk inderdaad. Niet iedere vrouw heeft maat 36, en dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ze heeft echt niet door dat ze er niet uit ziet
ja de borsten van N zijn natuurlijk veeeeel groter dan die van delliequote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:35 schreef Meganog het volgende:
Amanda krijgt wat kleren van Natasia omdat ze ze niet meer past. Ze zegt dat dat komt door haar borstvergroting.
Tis tegenwoordig elke ochtend BEAN ochtend..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:35 schreef ericahysterica het volgende:
boeiende streams
zeg dat wel,getverdemmequote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Tis tegenwoordig elke ochtend BEAN ochtend..
Mooiquote:
Dus.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:42 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Ik ben niet vooruit te branden, ik moet mijn tandjes nog poetsen en mijn kut nog wassen.
Die 2 kids grootbrengen is ook niet de verdienste van Natasia. Het enige wat zij erin geramd heeft is dat ze U moeten zeggen. Cheyenne kijkt nog meer naar Yairo om dan Natasia zelf dus maak je geen illusies opdat zij ze heeft grootgebracht. Eveneens heeft ze de perfecte asociale zusters.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:42 schreef ericahysterica het volgende:
n is niet vooruit te branden ze zegt dat ze eerst haar kut moet wassen tegen rat......en dat bracht 2 kids groot![]()
btw volgende week geen zwembadstreams kijken want dat is toplessalarm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |