quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
We hebben geoefend...altijd handig als vrouw om ergens op terug te kunnen vallen als je onverhoopt zonder inkomsten komt te zitten...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:45 schreef pullup het volgende:
Wat heeft Amanda een pafferig lichaam vergeleken bij Lieke![]()
Thanks,ik begrijp alleen niet dat Mitch die een eigen bedrijf heeft de kooi in gaat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Natasia zei net dat ze zeker weet dat hij gaat bonden met Huub.
Hoe zo denk je dat vraagt Mitch.
Nou hoorde ik net in kantoor.
En mitch zei net ook al dat er nog een nieuwe bewoner kwam.
En eric zei tegen mitch als je hier woont.
Toen zei Mitch nu versprak je je.
Nog niksquote:
Aandacht voor zn bedrijf(jes), denk ik tenminste.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:54 schreef kybe het volgende:
[..]
Thanks,ik begrijp alleen niet dat Mitch die een eigen bedrijf heeft de kooi in gaat.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:52 schreef pullup het volgende:
Top idee ditSoms is dit programma toch wel erg grappig
Deze zie ik liever dan die van Amanda...quote:
Homoquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Deze zie ik liever dan die van Amanda...![]()
In ALLES.quote:
Theezakjesquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Deze zie ik liever dan die van Amanda...![]()
Ze heeft even recht gezet dat Amanda haar zo slap vond....quote:
Gaat haar huid er nog op vooruit ook.....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:01 schreef pullup het volgende:
Het hele gezicht van Amanda met scheppen modder vol gesmeerd![]()
Ze zijn klein.... maar niet slap....quote:
Dat vind ik ook waanzinnig irritant, bij alles wat er gebeurt, of het nou om haar draait of niet, staat zij het hardts te krijsen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:01 schreef tipsch het volgende:
kan het een keer zonder het gegil van die zwarte heks
Hangtieten zijn ook niet mooi, en hangbillen, bierbuiken etc. maar daar ging het even niet om toch...het ging over de theezakjes van Liekequote:
Dit was al een persoonlijke nederlaag voor Natasjaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:01 schreef ruby het volgende:
Jammer dat Natasia haar tieten niet uit elkaar geknald zijn door dat hysterische gekrijs.
Dit zijn geen theezakjes, theezakjes zijn borsten die ooit vol waren en mettertijd leeg zijn 'gelopen'.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hangtieten zijn ook niet mooi, en hangbillen, bierbuiken etc. maar daar ging het even niet om toch...het ging over de theezakjes van Lieke
Wat ben jij origineel! Die opmerking hebben we nog noooooooi gehoord!quote:
De rukkertjes typen nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:04 schreef kleinzusje het volgende:
Kunnen alle rukkertjes Fok even afsluiten, tis erg traag![]()
Welterustenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:04 schreef kleinzusje het volgende:
Kunnen alle rukkertjes Fok even afsluiten, tis erg traag![]()
Vind ze nou niet bepaald vol bij haarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit zijn geen theezakjes, theezakjes zijn borsten die ooit vol waren en mettertijd leeg zijn 'gelopen'.
Okay, wie mist er?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:05 schreef pullup het volgende:
[..]
De rukkertjes typen niet(om het nog wat drukker te maken)
hahahahahaha, met 1 vinger..............quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:05 schreef pullup het volgende:
[..]
De rukkertjes typen niet(om het nog wat drukker te maken)
Laat jouwe eens zien met 6000 forum postsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind ze nou niet bepaald vol bij haar
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind ze nou niet bepaald vol bij haar
Kan hij zijn punten net zo goed gewoon gevenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:05 schreef rooie3 het volgende:
Huub word weer gek.
daagt Brian uit voor worstelen.
Dat doet Brain al maandenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:07 schreef akveor het volgende:
Maar al met al Amanda kon natuurlijk niet winnen omdat Lieke zoveel zand in d'r ogen had gegooid....
maar kan hem dan stiekem even goed raken ..is wel wat cp,s waard!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:07 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Kan hij zijn punten net zo goed gewoon geven
Ze kon anders wel schreeuwen ook al zat er modder in haar mondquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:07 schreef akveor het volgende:
Maar al met al Amanda kon natuurlijk niet winnen omdat Lieke zoveel zand in d'r ogen had gegooid....
Deze theezakjes heeft ze te danken aan het feit dat ze vroeger veel getraind heeft en gestopt isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
maar ze waren eerder ook niet voller, zijn niet gebruikt voor borstvoeding, derhalve zijn het geen theezakjes.
wat dacht je van FdWquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:09 schreef Pavement het volgende:
Waar is lies die mist nu wat zeg
Volgens mij zijn er meer vrouwen met theezakjes die geen borstvoeding gegeven hebben dan die het wel gegeven hebben (tenzij je er een stuk of 3 gehad hebt....)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
maar ze waren eerder ook niet voller, zijn niet gebruikt voor borstvoeding, derhalve zijn het geen theezakjes.
Ze heeft geen theezakjes... jee moet ik nou op zoek naar voorbeelden?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Deze theezakjes heeft ze te danken aan het feit dat ze vroeger veel getraind heeft en gestopt is
Eens,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:09 schreef fredfik het volgende:
heb erik altijd een leuk jochie gevonden,maar nu bah wat een verschrikkelijk achterbaks ventjevan mij mag hij er nu echt uit
Maar dit zijn geen theezakjes!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer vrouwen met theezakjes die geen borstvoeding gegeven hebben dan die het wel gegeven hebben (tenzij je er een stuk of 3 gehad hebt....)
Voor mij is er geen verrassing. Lieke is de soevereine superster.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:09 schreef RSie het volgende:
[..]
wat dacht je van FdWonze Lieke-aanbidder!
Ik ga even een kopje thee zetten.....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze heeft geen theezakjes... jee moet ik nou op zoek naar voorbeelden?
Nope, dit zijn idd geen theezakjes..... het zijn gewone, niet al te grote, natuurlijke borsten.quote:
Theewater afgieten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ga even een kopje thee zetten.....![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, dit zijn idd geen theezakjes..... het zijn gewone, niet al te grote, natuurlijke borsten.
Nix mis mee.
haha, ok je bent erquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Voor mij is er geen verrassing. Lieke is de soevereine superster.![]()
IK vind dat ze theezakjes heeft PUNTquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze heeft geen theezakjes... jee moet ik nou op zoek naar voorbeelden?
Zolang de thee maar zoet isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:12 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb theezakken
puntige theezakken ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
IK vind dat ze theezakjes heeft PUNT
Ze zijn ook allebei erg overtuigd van hun eigen goedheid en kunnen enorm zwelgen in zelfmeelijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:13 schreef burtbeej het volgende:
Ik vind Natas en Eric wel bij elkaar passen eigenlijk, allebei zijn het de meest achterbakse personen ooit en gewoon allebei te smerig voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |