quote:Een eindronde om van te dromen
De eindronde van tweede klasse werd er een om duimen en vingers bij af te likken. Uit tweede kwamen Antwerp (winnaar tweede periode), KV Kortrijk (winnaar derde periode) en KV Mechelen. Dender won de eerste periode maar vermits zij kampioen speelde mocht vicekampioen Malinwa mee de eindronde in. In eerste klasse leek het lange tijd Beveren te worden dat als voorlaatste uit de Jupiler League mee de eindronde zou spelen maar op de laatste speeldag ging Lierse toch nog voorbij de Oost-Vlamingen. We kregen zo een eindronde met vier ploegen die beschikten over een fantastische aanhang met uitpuilende stadions als gevolg.
De loting zorgde ervoor dat de eerste twee duels leken op heen- en terugwedstrijden. Antwerp opende thuis tegen KV Mechelen en moest de volgende speeldag naar Mechelen. Lierse opende op KV Kortrijk en ontving donderdags KV Kortrijk op het Lisp.
Antwerp, dat zeer zwak presteerde naar het einde van de competitie toe en daardoor zelfs pas vierde eindigde in klassement, toonde op speeldag 1 dat het er terug helemaal stond. In een aangename wedstrijd kwamen zowel Antwerp als KV Mechelen niet tot scoren. Beide ploegen kregen wel enkele goede mogelijkheden, maar de doelmannen stonden steeds goed te keepen. Zowel Werner als Ristovic hielden hun netten schoon. De wedstrijd eindigde uiteindelijk nog tien tegen tien toen Van Zundert en Cissé rood kregen. Bij Antwerp viel Campbell geblesseerd uit en zou op een veertigtal minuten in Kortrijk na niet meer spelen in deze eindronde. Lierse had het zeer lastig in West-Vlaanderen. KV Kortrijk, dat de underdog genoemd werd, moest in de laatste minuten nog het onderspit delven. Het was de lange Bob Peeters die zich ontpopte tot de man van de match. Aan de overkant miste Makhloufi nog een strafschop.
Op speeldag 2 stonden dezelfde ploegen dus terug tegenover elkaar. Mechelen domineerde thuis tegen Antwerp maar net zoals in de competitie kon Mechelen niet profiteren van de kansen. In de competitie was het Antwerp dat toen won na een afgeweken bal van Di Grégorio. Ditmaal was het geluk wel aan Mechelse kant en kon Geudens met een afgeweken schot scoren. In Lier kwam KV Kortrijk al vroeg op 0-2 voorsprong na twee doelpunten van Nong. Kortrijk, dat sowieso al een krappe kern en enkele geblesseerden had, moest op Lierse ook Makhoufi, Chen en Vermast missen. De West-Vlamingen zouden de eindronde moeten uitspelen met een vijftal beloften in de kern. Mede door deze verzwakte kern en een ontketende Bob Peeters kon Lierse de situatie rechtzetten en met 5-2 winnen. Lange Bob scoorde driemaal. Lierse leidde zo na twee speeldagen met zes op zes en had twee punten voorsprong op de buren uit Mechelen.
Op speeldag 3 versloeg KV Mechelen in eigen stadion makkelijk het verzwakte KV Kortrijk. Tweemaal Charaï en Vleminckx zorgden voor de doelpunten. Bram De Ly kreeg twee gele kaarten en dus rood. Samen met Verbrugghe (tweede maal geel in de eindronde) zou hij de volgende wedstrijd missen. Vanhaezebrouck hield zo nog maar een handvol kernspelers over voor de thuiswedstrijd tegen Antwerp. The Great Old kon Lierse een halt toeroepen en versloeg de Pallieters op de Bosuil. Utaka kreeg in de eerste helft verschillende kansen en kon er eentje benutten. In de tweede helft verdubbelde Di Grégorio de score vanop de stip. Snelders kon in de eindfase nog wel milderen tot 2-1 maar daar bleef het ook bij. Na deze speeldag leken er nog drie ploegen in running voor de promotie. KV Mechelen had zeven punten, Lierse zes en Antwerp vier.
Op speeldag 4 stond de clash tussen Lierse en KV Mechelen op het programma. In een geladen wedstrijd overklaste KV Mechelen in de eerste helft de buren uit Lier en dankzij twee doelpunten van Vleminckx stond het aan de rust 0-2. Lierse herpakte zich in de tweede helft en kon de aansluitingstreffer scoren via Bob Peeters. Zijn vijfde doelpunt al in de eindronde. Lierse probeerde nog wel maar kon niet meer scoren waardoor het Mechelse legioen in extase kwam. Winnen op Lierse en een optie op de eindoverwinning nemen. In de andere wedstrijd deed Antwerp op het veld van Kortrijk wat het moest doen en won er met 0-2. Campbell, die gekwetst was uitgevallen op de eerste speeldag, deed terug mee en scoorde vrij vlug de 0-1. Vlak voor de rust moest Campbell echter opnieuw geblesseerd naar de kant. Hoogstwaarschijnlijk zijn laatste optreden voor Antwerp want de topschutter gaat terug naar Manchester United. In de tweede helft scoorde Olguin de tweede treffer.
Op speeldag 5 kon Mechelen zich verzekeren van de promotie mits winst op Kortrijk. Mechelen had wel het overwicht in die wedstrijd maar stootte al snel op een counter van Kortrijk en Jarakovic maakte er 0-1 van. Vleminckx kon wel gelijk maken maar vlak voor rusten ontbond Nong zijn duivels op de counter en scoorde de 1-2. Twijfel alom bij alles dat Geel-Rode sympathie had bij de rust. Ook in de tweede helft bleef Mechelen drukken en kreeg het enkele goede kansen. Wanneer Charaï na een heel licht contact neerging in de zestien kreeg Malinwa en penalty. Jonas Ivens twijfelde niet en bracht de Maneblussers terug op gelijke hoogte. Even later kon opnieuw Charaï zich doorzetten en de bevrijdende 2-3 scoren. Mechelen won zo op het veld van Kortrijk en promoveerde naar de eerste klasse. Lierse versloeg in eigen huis Antwerp met 2-0 maar degradeerde toch naar tweede klasse. Doelpuntenmakers waren Peeters en Snelders.
Speeldag 6 deed er niet meer toe. In Mechelen werd het één grote viering en werd Lierse met 2-0 verslagen. De doelpunten kwamen van Ivens en Charaï. Antwerp versloeg op de Bosuil Kortrijk met 3-0 na doelpunten van Olguin, Lukanovic en Di Grégorio. Kortrijk trad op Antwerp aan met zijn beloftenploeg. Dankzij deze overwinning sprong Antwerp nog over Lierse naar de tweede plaats in deze eindronde. KV Kortrijk eindigde met een nul op achttien. [AN]
Eindklassement eindronde tweede klasse 2006-2007:
1. KV Mechelen 16 punten
2. Antwerp 10 punten
3. Lierse 9 punten
4. KV Kortrijk 0 punten
Topschutters eindronde:
1. Bob Peeters 6 doelpunten
2. Issame Charaï 4 doelpunten
Bjorn Vleminckx
4. Aloys Nong 3 doelpunten
5. Kristof Snelders 2 doelpunten
Jonas Ivens
Luciano Olguin
Bron: Voetbalkrant.com
Die judas heeft lef zegquote:Staelens vangt bot bij Club en wordt hulptrainer bij Roeselare
Lorenzo Staelens (43) wordt vanaf 1 juli voor twee seizoenen assistent-trainer van Dirk Geeraerd bij eersteklasser SV Roeselare. De ex-Rode Duivel was het voorbije seizoen aan de slag als sportleider bij tweedeklasser KV Kortrijk. 'Bij Kortrijk zijn nogal wat spelers vertrokken. We hebben een prachtig seizoen achter de rug, maar met de krappe budgettaire ruimte was beter doen niet mogelijk.'
Vanwaar dan de keuze voor Roeselare? 'Ik heb me ook aangeboden als hulptrainer bij Club Brugge', zegt Staelens, die als speler het shirt van zowel Club Brugge als Anderlecht droeg. 'Zoveel mogelijkheden waren er niet meer.'
quote:"Met Jong België in eerste klasse"
ma 18/06/07 - Jean-Marie Dedecker stelt voor om de nationale beloften in eerste klasse te laten meedraaien. Eén doel: Peking 2008. "Ik zal eerst weer weggehoond worden", zegt de politicus, "maar mijn idee zal nog gerecupereerd worden".
Jong België plaatste zich in Nederland voor de Olympische Spelen van 2008 en dat is voor ex-judocoach en politicus Dedecker het moment voor een ideetje.
"Haal de spelers van de beloften weg uit hun huidige teams. Sluit met die teams contracten af voor een jaar en laat Jong België in één team in eerste klasse aantreden."
"Bouw op die manier automatismes in en zorg voor meer dan een eenmalige gelukstreffer. Werk naar een gouden plak in Peking", zegt Dedecker op Actua-tv.
Volgens Dedecker is zijn idee de enige manier om professioneel voort te bouwen op het succes dat de beloften nu hebben verzilverd met hun ticket voor Peking.
"Het BOIC heeft hier geld voor"
Dedecker meent dat het BOIC - al dan niet samen met de KBVB - genoeg geld heeft om zo'n project op poten te zetten. Hij verwijst naar het buitenland, waar zulke projecten al succes hadden.
"Ons gebrek aan talent opvangen door ons te structureren, dat is modern sportief denken", zegt Dedecker. "Maar ik vrees eerst weer te worden weggehoond. Daarna zal mijn idee gerecupereerd worden als een "volledig nieuw"."
Een joodquote:In de vooravond tekende de 29-jarige Nicky Keirsmaekers een contract als beloftencoach van Club Brugge. De Oost-Vlaming die op jonge leeftijd na een zware beenblessure het actieve voetballeven vaarwel moest zeggen, onderschreef een contract voor de komende 2 jaar in Brugge. In de voorbije 9 jaar coachte Nicky als jeugdtrainer een aardig palmares bijeen. Daarom drong Henk Mariman, Clubs nieuwe jeugdcoördinator, aan op de komst van dit talent.
Nicky Keirsmaekers (1-5-1978) was in zijn jeugdjaren als speler achtereenvolgens actief bij Hamme, St-Niklaas, Lokeren, Antwerp en Dendermonde. Hij was pas 19 toen het noodlot toesloeg: een zware beenblessure maakte een abrupt einde aan zijn actieve voetbalcarrière. Nicky bleef niet bij de pakken zitten, maar zette algauw zijn eerste stappen als jeugdcoach van Dendermonde. Na een jaartje werd hij door Eendracht Aalst aangetrokken, waar hij 3 jaar actief was als jeugdcoach. Zijn grootste successen behaalde hij de laatste 5 jaar bij de jeugd van RSC Anderlecht. Met de paars-witte U14, U15 en U16 kaapte hij 5 jaar naeen de kampioenstitel weg. Dit ging bij Henk Mariman, de toenmalige jeugdcoördinator van Germinal Beerschot, niet onopgemerkt voorbij. Alhoewel de beloftevolle jeugdcoach nog 1 jaar onder contract lag bij onze Brusselse concurrent, slaagde Club erin hem weg te plukken uit de hoofdstad.
Je hebt zonder twijfel gelijk. Het is een Joods complot. Hij zal niet alleen de volledige jeugdwerking van Club blokkeren en ongetwijfeld elk talent naar het Astridpark doen verkassen , hij zal er ook nog eens voor zorgen dat degenen die blijven op z'n minst besneden worden en een keppeltje moeten dragen ...quote:
quote:Dedecker wil nationale beloftenploeg in eerste klasse
Jean-Marie Dedecker, Vlaams volksvertegenwoordiger en voorzitter van Lijst Dedecker, stelt voor om met de nationale beloften, die zich op het EK in Nederland voor de Olympische Spelen van Peking 2008 plaatsten, een team te vormen dat zich in de Belgische eerste klasse op de Spelen voor kan bereiden.
'Haal de volledige beloftenploeg van de Rode Duivels weg uit hun huidige voetbalploegen. Sluit contracten af met die huidige ploegen voor één jaar. Zet die beloften bij elkaar en laat ze spelen in eerste klasse. Bouw op die manier automatismen in en trek de ploeg uit boven die van een éénmalige gelukstreffer. Werk naar een gouden medaille in Peking. Incasseer daarna de gestegen marktwaarde van de spelers en bouw verder aan een volwaardige nationale ploeg', vertelde de voormalige judocoach maandag op Actua-TV.
Deze ’revolutionaire methode’ is volgens Jean-Marie Dedecker de enige manier om professioneel verder te bouwen op het succes dat de beloftenploeg nu heeft verzilverd in een ticket naar de Olympische Spelen. Nog volgens Dedecker heeft het Belgisch Olympisch en Interfederaal Comité, al dan niet samen met de Belgische Voetbalbond, genoeg middelen om dat te realiseren.
Hij verwijst daarbij ook naar buitenlandse voorbeelden waar dergelijke operaties al succesvol zijn afgerond. 'Ons gebrek aan talent opvangen door ons te structureren, dat is modern sportief denken', zegt Dedecker, die zich tegelijkertijd ook weinig illusies koestert. 'Ik vrees dat ik eerst weer weggehoond zal worden om daarna hetzelfde idee gerecupereerd te zien als volledig nieuw'.
sdg (belga)18/06/2007
Of je leest eens drie posts boven jequote:Op maandag 18 juni 2007 20:46 schreef Heero87 het volgende:
Sorry, maar dit kon ik echt niet laten passeren:
[..]
![]()
Oh sorry, niet gezien.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Of je leest eens drie posts boven je![]()
Maar het punt is, in theorie heeft hij gelijk. én het is iets wat in veel andere ploegsporten als doodnormaal zou worden aanzien. Daarnaast deed China het ooit zelfs eens om zich te plaatsen voor het WK voetbal, geloof ik.
Maar het is vooral onbetaalbaar en onhaalbaar natuurlijk ...
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je hebt zonder twijfel gelijk. Het is een Joods complot. Hij zal niet alleen de volledige jeugdwerking van Club blokkeren en ongetwijfeld elk talent naar het Astridpark doen verkassen , hij zal er ook nog eens voor zorgen dat degenen die blijven op z'n minst besneden worden en een keppeltje moeten dragen ...
Uiteindelijk is dat ook maar iemand die gewoon een paar jaar in dienst van Anderlecht is geweest ...quote:Op maandag 18 juni 2007 21:06 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
![]()
Die man zal vast wel z'n kwaliteiten hebben, maar ze zijn hier niet welkom
Alsof er niet genoeg goeie jeugdtrainers rondlopen die NIET bij die corrupte sukkels gewerkt hebben?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat ook maar iemand die gewoon een paar jaar in dienst van Anderlecht is geweest ...
Gert Verheyen heeft ook met die "corrupte sukkels" samen gewerkt.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:54 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Alsof er niet genoeg goeie jeugdtrainers rondlopen die NIET bij die corrupte sukkels gewerkt hebben?
Gert werd in het begin dan ook niet erg warm ontvangen ...quote:Op maandag 18 juni 2007 21:57 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Gert Verheyen heeft ook met die "corrupte sukkels" samen gewerkt.
Waarom krijgt deze man dan geen kans om zich te bewijzen?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:02 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Gert werd in het begin dan ook niet erg warm ontvangen ...
Hij heeft idd 14 schitterende jaren beleefd bij Club, en doordat hij het prototype van de Club speler was heeft hij de fans voor zich gewonnen. Dat Gert zich alltijd geprofileerd heeft als een echte Clubman en erkent dat hij geen speler was voor de Nekken heeft daar veel bij geholpen denk 'k
Een passant voor 2 jaar? En dat weet jij nu al?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:09 schreef blueangel_ het volgende:
Omdat een passant voor 2 jaar zich niet echt zal profileren als Clubman
Ik heb hier gewoon een erg slecht gevoel bij, zoals ik heb bij alles wat uit die brusselse randgemeente komt
Iedereen bij Club (je weet wel, diegenen die af en toe eens in het stadion komen) weet dat Fille de beloften gaat trainen na z'n carrierequote:Op maandag 18 juni 2007 22:14 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Een passant voor 2 jaar? En dat weet jij nu al?![]()
En die man kan geen andere functie krijgen?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:20 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Iedereen bij Club (je weet wel, diegenen die af en toe eens in het stadion komen) weet dat Fille de beloften gaat trainen na z'n carriere
Vooral niet bij de bekerquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Zie je in Nederland ook nooit hoor.
alsof Mechelen een hapklare brok voor den rsca zal zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vind het toch wel wat schandalig hoe de kalender gemanipuleerd wordt. Ooit al eens een Standard, Genk, Anderlecht of Club Brugge tegen elkaar weten spelen op de eerste speeldag. Meestal krijgen deze ploegen hapklare brokken voorgeschoteld.
Ja, Club Brugge - Racing Genk drie jaar terug. En ik herrinner me ook nog twee openingswedstrijden tegen AA Gent.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vind het toch wel wat schandalig hoe de kalender gemanipuleerd wordt. Ooit al eens een Standard, Genk, Anderlecht of Club Brugge tegen elkaar weten spelen op de eerste speeldag.
't Gaat een moeilijke match worden, zoveel is zeker! Maar Malinwa is een leuke ploeg aan het samenstellen voor komend seizoen!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:09 schreef misteriks het volgende:
[..]
alsof Mechelen een hapklare brok voor den rsca zal zijn![]()
btw
Malinwa
![]()
darkshine for VBLmod!![]()
Club en Anderlecht spelen in ieder geval de week voordien al de Supercup denk ik.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vind het toch wel wat schandalig hoe de kalender gemanipuleerd wordt. Ooit al eens een Standard, Genk, Anderlecht of Club Brugge tegen elkaar weten spelen op de eerste speeldag. Meestal krijgen deze ploegen hapklare brokken voorgeschoteld.
LOLquote:"We deden Geraerts een fantastisch voorstel"
Club Brugge heeft gesproken met Karel Geraerts en is niet bij de pakken blijven zitten. De bekerwinnaar deed Geraerts meteen een voorstel voor vijf seizoenen. "We hebben een fantastisch voorstel gedaan", zegt manager Luc Devroe aan sporza.be. Geraerts is einde contract bij Standard en is sinds dinsdag terug uit vakantie. Eerst leek zijn toekomst in het buitenland te liggen, maar nu sprak hij toch weer met zijn ex-werkgever Club Brugge.
Na het gesprek vroeg Geraerts 48 uur bedenktijd.
Devroe: "Welk gevoel ik erbij heb? Geen enkel. Het is een fantastisch voorstel, dat kan ik wel zeggen." Wellicht ging Club Brugge nooit zo ver voor iemand.
enige nuance zit er in jouw commentaar toch ook nooit hé?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:52 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
LOL
Eerst komt 'm alleen maar praten uit armoede omdat ze 'm in het buitenland niet willen, dan bieden we 'm een fortuin en vraagt hij nog bedenktijd
Rot op, vuile kuthomo
Zijn er eigenlijk spelers die van jou wél mogen komen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:32 schreef blueangel_ het volgende:
Geraerts zit al maanden z'n beslissing uit te stellen ... dit is niet de eerste keer dat we met 'm praten hoor
Als jullie niet z'n laatste keuze zijn zou hij een gebrek aan ambitie hebben hé. Bij Standard wil hij niet blijven, Anderlecht & Genk willen hem niet wegens geen nood aan een speler op die plek , dus is het tussen Club en het buitenland.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:41 schreef blueangel_ het volgende:
Gasten die met hun volle goesting naar Club komen, niet omdat ze ergens anders niet welkom zijn
Ik vind Geraerts een schitterende speler met een schitterende mentaliteit ... maar je ziet dat die jongen naar het buitenland wil. Hij weet al maanden wat Club met 'm wil, wat ze 'm willen betalen en hoe ze zijn rol in de ploeg zien. Dat hij nog steeds niets beslist heeft, geeft aan dat wij enkel z'n laatste keuze zijn
Nee, het was het buitenlandquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als jullie niet z'n laatste keuze zijn zou hij een gebrek aan ambitie hebben hé. Bij Standard wil hij niet blijven, Anderlecht & Genk willen hem niet wegens geen nood aan een speler op die plek , dus is het tussen Club en het buitenland.
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik dat lasquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:48 schreef blueangel_ het volgende:
Ah, ze hebben bij het gerecht eindelijk door wat iedereen al jaren weet
quote:KAREL GERAERTS TEKENT VOOR VIJF JAAR BIJ CLUB BRUGGE
De kogel is door de kerk: Karel Geraerts keert terug naar Club Brugge. Vanavond mondden de besprekingen tussen de Limburger en Club, die namens blauw-zwart door general manager Filips Dhondt en sportmanager Luc Devroe werden gevoerd, uit in een overeenkomst voor de komende vijf seizoenen. Geraerts (25) speelde van 1998 tot december 2003 al voor Club. In januari 2004 werd hij voor zes maanden uitgeleend aan Lokeren, vervolgens weggekocht door Standard, waar hij zich tot sterkhouder en international opwerkte. Nu keert hij door de grote poort terug.
De voorbije maanden werd de toekomst van Karel Geraerts door niet weinigen aan buitenlandse clubs gelinkt, maar uiteindelijk is het dus toch een terugkeer naar Club Brugge geworden.
"Dit voelt voor mij echt aan als thuiskomen", liet een tevreden Karel Geraerts in een eerste reactie weten. "Hoewel ik nu al drie en een half jaar geleden uit Brugge was vertrokken, werden de bruggen nooit helemaal opgeblazen. Dat ik destijds weinig speelkansen kreeg, speelt nu niet meer door mijn geest. Ik was ook nog zoveel jonger, en de concurrentie was enorm. Nu krijg ik de kans om dat allemaal recht te zetten en het écht te maken bij Club. Ik ben blij dat we tot een vergelijk zijn gekomen. Ik was vandaag naar hier gekomen met de intentie om een akkoord te bereiken. Dat akkoord is er nu."
Geraerts, die inmiddels 12 caps als Rode Duivel op zijn actief heeft, ondertekende laat op de avond een contract dat hem voor de duur van vijf seizoenen aan Club Brugge verbindt, tot de zomer van 2012.
Bron: www.clubbrugge.be
Niet alleen daarvan, maar als je zo aast op het buitenland (en de bijhorende lonen), dan kan hij toch niet supergelukkig zijn met klup. Welke inspanningen die ook leverden, bij een modale Duitse eersteklasser verdien je ongetwijfeld een pak meer (en daar leek het mij toch om te doen, om dat geld).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Englebert zal het graag horen ...
Hij verdiend bij ons 3 miljoen ¤ op 5 jaarquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:26 schreef Masanga het volgende:
[..]
Niet alleen daarvan, maar als je zo aast op het buitenland (en de bijhorende lonen), dan kan hij toch niet supergelukkig zijn met klup. Welke inspanningen die ook leverden, bij een modale Duitse eersteklasser verdien je ongetwijfeld een pak meer (en daar leek het mij toch om te doen, om dat geld).
Anderzijds, zijn mentaliteit past wel bij klup. Benieuwd hoe de type-11 van flauwzwart er zal uitzien...![]()
We wensen 'm met veel plezier een transfer toequote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Englebert zal het graag horen ...
Waarom niet? Ik denk niet dat we erg veel geld gaan vragen voor Leko aangezien we die gratis gehaald hebbenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:11 schreef Hrvat het volgende:
Hajduk wil Leko, al zie ik die transfer niet afegerond worden...
Wat Bosko betreft zou Brugge hem eigenlijk dankbaar moeten zijn. Maar goed, tis ook ne speciale ...
"THEREAU HEEFT AKKOORD MET ANDERLECHT"quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:56 schreef blueangel_ het volgende:
We hebben vandaag trouwens een bod gedaan van 2 miljoen euro op Thereau ... ik hoop dat die Balaban komt vervangen
Tuurlijk zie ik ook graag mooi voetbal, ik kan enorm genieten van een Van Heerden bv.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:13 schreef BramKVO het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd maar belachelijk hoe hardnekkig sommige clubfans zich willen vastklampen aan het cliché 'wij hebben werkers nodig, geen voetballers'. Met alle respect, zonder technisch goed onderlegde spelers kom je nergens. Het is toch ook leuker om te kijken naar een goede wedstrijd met veel goede passing, combinaties, individuele acties, ... dan naar een potje gevechtsvoetbal? Althans , dat is mijn mening, daarom ook dat ik het Engelse voetbal maar niks vind over het algemeen.
Geen probleem mee ... Steaua wou 3 miljoen, wij wouden er maar 2 betalenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
"THEREAU HEEFT AKKOORD MET ANDERLECHT"
De Fransman Cyril Théréau komt moge-
lijk toch naar België. Niet naar Club
Brugge, maar wel naar Anderlecht. Het
Laatste Nieuws schrijft dat de spits
een akkoord bereikte voor 4 seizoenen.
Anderlecht zou in Théréau een alterna-
tief zien voor François Sterchele, met
wie de onderhandelingen afketsten. De
Brusselse club wil de transfer naar
verluidt graag vandaag nog afhandelen.
Steaua Boekarest wil 2,9 miljoen euro
voor Théréau. Ook Charleroi, waar de
spits vorig seizoen vier wedstrijden
speelde, vaart wel bij een transfer.
Het kan bijna één miljoen euro vangen.
Tjah, maar als Anderlecht niet voor de dag komt met 3 miljoen is hij allicht weg voor 2 miljoen naar Club hé ... (want hij moest weg , Steaua heeft geld nodig)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:10 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Geen probleem mee ... Steaua wou 3 miljoen, wij wouden er maar 2 betalen
Het is niet ons probleem dat de nekken zo dom zijn om 3 miljoen te betalen voor een bankzitter
3 miljoen weggeven puur uit strategie...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, maar als Anderlecht niet voor de dag komt met 3 miljoen is hij allicht weg voor 2 miljoen naar Club hé ... (want hij moest weg , Steaua heeft geld nodig)
Het zou niet de eerste keer zijn dat Anderlecht strategisch koopt ...
Niet drie miljoen puur uit strategie natuurlijk, maar de Van den Stocks hebben altijd al liever wat meer uitgegeven om de voornaamste kandidaat-speler van een concurrent binnen te halen dan om een andere evenwaardige spits te kopen. En Vercauteren had hoe dan ook nog om een extra spits gevraagd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:22 schreef Heero87 het volgende:
[..]
3 miljoen weggeven puur uit strategie...
Zelfs 2 miljoen had ik voor Club teveel gevonden voor Théréau.
En als dat niet lukt, kopen ze de boel wel ff omquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Niet drie miljoen puur uit strategie natuurlijk, maar de Van den Stocks hebben altijd al liever wat meer uitgegeven om de voornaamste kandidaat-speler van een concurrent binnen te halen dan om een andere evenwaardige spits te kopen. En Vercauteren had hoe dan ook nog om een extra spits gevraagd.
Thereau kwam enkel als we Balaban weg was, en niemand wil 'mquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, maar als Anderlecht niet voor de dag komt met 3 miljoen is hij allicht weg voor 2 miljoen naar Club hé ... (want hij moest weg , Steaua heeft geld nodig)
Het zou niet de eerste keer zijn dat Anderlecht strategisch koopt ...
En toch ben ik ervan overtuigd dat bij een trainer als Matthysen Balaban wel eens herontdekt zou kunnen worden. Ik snap jullie kritiek, maar geloof anderzijds ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:39 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Thereau kwam enkel als we Balaban weg was, en niemand wil 'm
quote:La Louvière ligt op sterven en stopt wellichtInvesteerder Laurent Della Libera heeft aangekondigd dat hij zich terugtrekt uit het project dat hij was opgestart om La Louvière nieuw leven in te blazen. Dit als gevolg van het ontdekken van de schulden die zich schuil houden achter het stamnummer 93. Die zouden meer dan 1.774.000 euro bedragen.
Vier jaar na het winnen van de Beker van België en na 95 jaren te bestaan lijkt de toekomst van de club nu wel helemaal voorbij te zijn, behalve als het opnieuw begint in vierde provinciale. Op vijf spelers na heeft de club ook geen elftal meer alsook geen personeel, geen financiële middelen en geen dynamische krachten meer.
Tenzij grote baas Gaone nog mirakels kan verrichten, wat niet zal gebeuren, zal hij verplicht zijn om voor 1 juli zijn club te laten schrappen van de bondslijsten. Al hopen de Wolven nog wel om een nieuwe VZW op te richten om op die manier het voortbestaan van de club nog te redden. Ook de geruchten van een fusie met US Centre duiken geregeld op, die club zou mogelijk wel van stadion veranderen volgend seizoen om de activiteiten op Tivoli levendig te houden.
Bron: Voetbalkrant.com
Op een paar Chinezen in de donkere achterkamertjes van Shangai na dan toch ...quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:45 schreef blueangel_ het volgende:
Ik denk niet dat iemand La Lou gaat missen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |